Rare melodie... klinkt niet echt prettig om een of andere reden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een nieuwe van frontie
Frontliner - Good & Evil
Edit: Kut net iets te laat
Vond het persoonlijk best een supertof feesie. Was gezellig druk, sfeer was prima, t ging lekker los en een vette lichtshowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
Over een half uurtje ofzo richting EHV voor StrangerzGodverdomme veel zin in! Ben benieuwd naar B-Front (hoop dat ook hij andere nummers draait als normaal omdat het maar een klein feestje is). Ach, wordt sowieso rammen.
Succes Mind.Illusion
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist voor zover ik nog weet...
01. Intro (Globus - Preliator)
02. Wash - Radio Alarm (Zatox Remix)
03. Chain Reaction - Answers
04. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
05. Zatox & Kingsman - Smokin 'n Pourin
06. Chain Reaction - Out With A Bang
07. Catatonic Overload - Paralyzed
08. The R3bels - Temptation
09. Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk
10. Desnar - 2H2H
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Strike
Dat was dus W.A.S.H.? Lekkere binnenkomerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezochtHopelijk gaat 't dak eraf
Hehe maak het maar weer spannender dan het is.. ik smste dat ik showtek beter vind dan brennan heart. showtek heeft een beste gave ouwe reverb sound in een nieuwe verpakking met relatief weinig breaks. gister draaiden ze bijv. generation kick and bass.. nou dat klinkt lekker hoorop zown geluidsinstallatie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef T_Killer het volgende:
Kreeg gister smsje van NLS04 dat hij Showtek goed vond (Revelations in Arnhem).
You've got some 'xplaining to do
Doe ff een pb sturen dan... luister ik hem 1 dezer dagen ffquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix[/calimero]
Thnx!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:02 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was echt heerlijkHeb me eigenlijk beter vermaakt als op Fusion omdat ik hier niet moe werd gelukkig
Ging best los ook! En het geluid zat dit keer wat beter als de vorige keer (nog steeds geen goed geluid, maar wel om aan te horen zeg maar)
Mind.Illusion...voor mij had jij echt de set van de avond! Openen met Radio Alaram...Krulliewullie en ik kijken elkaar aan..."Je KUNT toch niet openen met Radio Alarm?! WTF JONGE!!! BAM"Heerlijk gedraaid kerel.
Stond op het einde wel te tollen op mijn benen, biertjes smaakten goed
Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurablyquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix[/calimero]
Dat vind ik wel vies, een kippenvel achter je pcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurably
K heb m nu n paar keer geluisterd.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
Zal niet aanwezig zijn maar heb ook gestemd, puur om die artiesten wat extra steun te geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef Krulliewullie het volgende:
OOOEHHH we mogen weer stemmen!!!![]()
http://www.reverze.be/
Ik heb voor artiesten gekozen die niet echt heel vaak worden uitgenodigd, maar mij in 2010 erg hebben verrast:
- Dj Thera
- Activator
- Intractable One
- Chain Reaction
- Fausto
ik kan wel vettere Abject-platen bedenkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Het is toch ook wel het vermelden waard dat Dstrbr naar mn verzoekje heeft geluisterd een een Abject-plaatje heeft gedraaitnämlich My Dome. Jeeeeezus wat knalt die kick er extra hard op als je em op een party hoort
![]()
Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abjectquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan wel vettere Abject-platen bedenken
zeer netjesquote:
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnachtquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:15 schreef RiKe het volgende:
Headhunterz heeft net schade gereden met zijn auto omdat een hert zijn auto van dichtbij wilde zien.
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik meld het ff
Hier ook nog 1 wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnacht
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?quote:Zou hij het hert in de vriezer hebben gedaan?
Ik blijf wss nog wel even wakker helaas, echt balen als je dan gaat liggen in je bed en 1 uur erover doet om in slaap te vallen, vervolgens 1,5 uur slaapt en daarna weer 1,5 uur lang naar het plafon ligt te staren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier ook nog 1 wakker...nog even dan.
HC luisteren is niet bevorderlijk voor je slaapgevoel![]()
[..]
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Avondjes plafond-staren ken ik wel... maar dat is nu niet zo
![]()
Motivatie met goede muziek is een goede drijfveer.
Zag dat em-de-em-aa [11-12-2010] LOUDNESS geopend had, waar jullie natuurlijk gewoon bij aanwezig gaan zijn...nix pandemic doen --> B2S puts the auw back in Loudness
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel worden.
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...quote:Maar wat bedoel je met motivatie + goeie muziek? Is dat dé formule, muziek aanzetten en denken; ik heb zin om te slapen?
Thanks, ik ga denk ik maar even een filmpje opzetten ofzo, en anders wordt het zonsopgang kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
met BOB =
![]()
![]()
[..]
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...![]()
Wat ik zo maar 's ga doen want even kletsen hiero en tis weer een half uur later![]()
succes d'r mee
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?quote:
+1quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:42 schreef Koepert het volgende:
Om half 4 was k ook nog wel wakker... maar niet bewust van wat voor of achter was...
Je hoeft neit naar hardstyle te luisteren in dit topic, Hardstyle is doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?
Ah Crusty is nu een Zen meisterquote:In dat geval, na een bedrijfsuitje (karate en oosterse filosofie) en twee dagen bock-bier-festival@ Utrecht heeeerlijk geslaoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is
[ Bericht 84% gewijzigd door T-Force op 17-10-2010 16:34:39 ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Deeltjesversneller, gefeliciteerd
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
Boh die ramt flink door zo te zien! Die ga ik checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is![]()
![]()
En van mij ook:quote:gr gr
Gefeliciteerd Deeltjesversneller, het cadeautje van mij staat in je PM boxquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |