ik minder wat met de feestjes, kan het geld goed gebruiken voor m'n eigen huisjequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!
Dat noemt zich een liefhebber
heb je hem ook weerquote:
zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog weggaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weet
dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...
Dat dus. Plus ik moet eigenlijk werken en ook van het volk uit Rotterdam wat naar feesten in die omgeving gaat ben ik over het algemeen niet zo enthousiast..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Zie het als een soort KEMA keurmerkquote:
Het BEMO- Keurmerk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zie het als een soort KEMA keurmerk
I ask you.....why.....quote:
Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe AVIO: Chaotisch, hou ik wel van, maar misschien iets TE.
Warphole edit: Mist de kracht die het origineel wel had
Ik zeg met alle fokkers een huisje huren voor een weekend in de buurt van R'dam, weekend lang knallen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekkerWaarom stellen deze gasten mij nooit teleur
Straks denk ik nog dat ze onmenselijk zijn ofzo
![]()
Warphole Edit: Nog steeds een fijn plaatje! Niks mis mee![]()
The Machine - Times Like These:Fijn hoor!
Ik wil naar Loudness
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het BEMO- Keurmerk.
Barts
Eigen
Mening
Ongefilterd
Originele deuntje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:48 schreef Koepert het volgende:
Die Avio is misschien niet zo "Avio" maar wel een HEERLIJKE ZAAGPLAAT!!![]()
![]()
![]()
The Machine is velly velly nice![]()
En Psycho (het originele deuntje dan) is mn ringtone. Nuff Said..
Yepquote:
Dat hij niet de creatiefste is qua melodieėn is al bekend hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Whahah @ 0.29 duidelijk: We are possessed!
Die melo doet me ook altijd aan BustaAAHHH denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Whahah @ 0.29 duidelijk: We are possessed!
In Belgie ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend misschien naar Toneshifterz.
Time-Out, Gemert. Kan ook zijn dat het volgend weekend is, dan vergis ik me.quote:
* ReMcOrE loves raw hardstylequote:
die Psycho gaat lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.b2s.nl/loudness2010/ > Audio
Nieuwe AVIO: Chaotisch, hou ik wel van, maar misschien iets TE.
Warphole edit: Mist de kracht die het origineel wel had
ik zou er wel op stampen hoor!quote:
inderdaad stukje We Are Possessedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yep
Waar deze mee begint.. komt uit een film.. als k t goed heb is het een getweakte versie van de theme uit Psycho
Hoewel de vocals aan t begin weer uit Scream 2 lijken te komen
maar eens kijken wie er meewillen, aan de lijn zal het zeker niet liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island: Winter Wonderland line-up is bekend gemaakt:
- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Angerfist vs T-junction
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
precies, stampen kun je er wel opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Hihihi![]()
Van Leemhuizen![]()
Is wel fraai stampwerk eigenlijk![]()
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Hihihi![]()
Van Leemhuizen![]()
Is wel fraai stampwerk eigenlijk![]()
Geluid in Go Planet is echt bijzonder mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island: Winter Wonderland line-up is bekend gemaakt:
- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Angerfist vs T-junction
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
Heb jij je naam veranderd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Spaulding het volgende:
Er is nog niet eens een Qountdown aangekondigd of wat ook, maar neem aan dat het dit jaar ook weer georganiseerd wordt? Q-Dance heeft altijd een feest met oud en nieuw (vroeger nog Qrimetime).
Vorig jaar was zeker een van de vettere feestjes. Maar de dag erna wordt ook een vet early hardcore feest in de Hemkade gehouden dus misschien wel daarheen
alleen maar scantraxxboyzz op qountdown straksquote:Scantraxxnl Scantraxx Recordz
We will be closing 2010 with a big bang! More info soon...
scantraxx mooiboyzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
in het kader van oud en nieuw:
Scantraxx twitter:
[..]
alleen maar scantraxxboyzz op qountdown straks
Als dat is dan..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Wat? Want dan doe ik mee!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw.
Zoals eerder in dit topic: Fantasy Island: Winter Wonderlandquote:
Don't Let It Go gevolgd door Pump & Loud beter kan je niet beginnen, toon is gelijk gezetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website
01. Activator & Zatox - Don't Let It Go
02. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
03. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
04. Crypsis - Chaser
05. Zatox - A New Dimension
06. Technoboy - Catfight
07. Bassdealer & Mash - Eternity
08. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
09. Alphaverb - Never Enough
10. Zatox & Activator - Can't Stop
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy
13. Low-E & Alter Egosz - WTF
14. Catatonic Overload - Paralyzed
En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
HiepHoiHiepHoiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website
01. Activator & Zatox - Don't Let It Go
02. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
03. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
04. Crypsis - Chaser
05. Zatox - A New Dimension
06. Technoboy - Catfight
07. Bassdealer & Mash - Eternity
08. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
09. Alphaverb - Never Enough
10. Zatox & Activator - Can't Stop
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy
13. Low-E & Alter Egosz - WTF
14. Catatonic Overload - Paralyzed
En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog wegga
quote:
congrats.quote:En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
Heb je geen linkje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
ik ga mezelf morgen trakteren op al je sets en ze achter elkaar luisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
*tracklist*
ik niet aan jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Levitas het volgende:
Ik verwacht dit jaar oud en nieuw met salsa/merengue/cumbia/reggaeton door te brengen. Welliswaar met 30 graden en een lekker zonnetje.
Ik zal aan jullie denken
onbeperkt pils? Goud en nieuw!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Enschede.... Te ver:( 65 euro, onbeperkt pils is wel heel verleidelijk...
Whehe, en hun enige 2 bazenacts staan in Enschede.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Jazeker! Heb die plaat veel gedraait, heerlijk plaatjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Uit die tracklist en onder de noemer: "Kennen jullie deze nog nog nog nog ...."
[..]
c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |