Leuke optredens waar we naartoe gaan, binnekort laat ik eindelijk haarextensions zetten (wil ik al heel lang, maar vond het zonde van m'n geld, maar nu ga ik er m'n verjaardagsgeld maar aan spenderenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor leuke dingen komen eraan?
quote:
Ik ben ook heel benieuwd hoe het mij gaat bevallen... Voor mij is het voor verdikking van mn haar en wat verlenging. M'n collegaatje is ook kapster, dus die gaat het doen bij me..quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Extensions heb ik es gehad.
Gratis welliswaar.
Maar die heb ik dr dezelfde dag nog uit laten slopen, ik werd er gek van![]()
Great lengths my ass
Wrom? Ja, daar heb ik dan weer geen antwoord opquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Wrom? 't Is weeeeeeeeeeeeeeeeekend Eliesje
Hi meis! Lees net dat je een grote beslissing hebt genomen!quote:
Ja, houden zo! Dan kan je mee naar de MacDierenthuis! O*quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wrom? Ja, daar heb ik dan weer geen antwoord op
Ik kruip er wel zo in. Begin me eindelijk een beetje beter te voelen en dat wil ik graag zo houden
Yup, en het gaat eigenlijk sindsdien veel beter met me..Dus het is een hele goede beslissing geweestquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi meis! Lees net dat je een grote beslissing hebt genomen!
Ohjaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Elies!
Krijgen we weer een avondklok?
Ja, eigenlijk verbazingwekkend goed! Ik denk dat ik van pasgeboren babietjes altijd wel zal blijven rammelen, maar ik heb dat gevoel eigenlijk altijd verward met de gedachte dat ik dan zelf ook nog zo'n baby'tje wilde. Het is gewoon goed zo, we hebben zoveel vrijheid met maar 1 kindje en dat is me toch ook heel erg veel waardquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
Kan je je er wel goed bij neerleggen Bamba, bij die beslissing?
Voelt het wel goed?
Of paints...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Elies!
Dat voel jij het beste, dus als dan heb je het gewoon goed gedaan. Huldequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef Bamba het volgende:
Yup, en het gaat eigenlijk sindsdien veel beter met me..Dus het is een hele goede beslissing geweest![]()
Nou, ik was niet ziek, maar was vorige week ineens van het ene op het andere moment knetterscheel. Aankomende week maken ze (hullie van het ziekenhuis) een MRI. Verwacht er niet veel van, ondanks dat ik me de hele week knap vervelend heb gevoeld.quote:Maar jij bent net ziek geweest zoals ik uit je tekst kan opmaken?
Had je met wax? Ik wil zelf wel met micro rings, omdat je die dus nog 2 á 3 maal kun laten opschuiven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vriendin had een proefpersoon nodig voor in de kapsalon, ik dacht doe es aardig![]()
Ze was royally pissed off toen ik haar diezelfde avond nog vroeg om de hele mikmak dr alweer uit te slopen.
Nee ringetjes volgens mij idd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Had je met wax? Ik wil zelf wel met micro rings, omdat je die dus nog 2 á 3 maal kun laten opschuiven.
Ja, slot op het topicquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja
Naar bed gejaagd worden door tante Lies.
Jeetje, heb jij weer! Snap dat je je dan behoorlijk klote voelt. Is het weg of minder?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat voel jij het beste, dus als dan heb je het gewoon goed gedaan. Hulde
[..]
Nou, ik was niet ziek, maar was vorige week ineens van het ene op het andere moment knetterscheel. Aankomende week maken ze (hullie van het ziekenhuis) een MRI. Verwacht er niet veel van, ondanks dat ik me de hele week knap vervelend heb gevoeld.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Elies!
Er moet iemand op jullie passenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
Ohja
Naar bed gejaagd worden door tante Lies.
Ja, vastquote:
Begin dit jaar was mijn vriend idd om, maar hij vind 1tje ook prima. Maar mijn gezondheid is gewoon niet goed genoeg om nog een zwangerschap aan te kunnen en daarbij wogen alle praktische voordelen veel zwaarder op het feit dat ik wegzwijmelde bij baby'squote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef oh-oh het volgende:
Huh, jullie hadden toch nog maar net besloten voor een tweede te gaan of niet?
Ik vond babietjes altijd zo leuk maar hoe meer ik dr goed ken hoe minder leuk ik ze vind, ik ben echt voorgoed genezen.
Geen babies en geen puppies voor mij
haha, dan is het idd niks voor je..quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ringetjes volgens mij idd.
Maar echt, ik word al gek als ik gel of lak of zo in mn haar heb, ik kan dat gewoon niet verdragen, dat gedoe aan mn kop
Oefening baart kunst Eliesquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Er moet iemand op jullie passen
[..]
Ja, vastIk heb er vorige week nog een geprobeerd, maar het was helemaal nix
Oh wauw, idd!! Zo knap als je dat met je stem kuntquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
Wat knap dit!
Eigenlijk moet je het eerst zonder beeld kijken, dus gewoon je scherm weer terug klikken.
Dat onweer![]()
Die beginnen op te klaren! Ze hebben van de week in het ziekenhuis nogal aan me gesjord, maar ondanks dat is het redelijk okequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Elies, en je tennisarm en je badmintonknie zijn ook nog niet wat het zijn moet?
Het is helemaal weg. Maar ik ben de dagen erna een beetje wazig geweest. Slap op de poten, beetje dizzy, moe. Maar ik ben heel hard van het weekend aan het genieten en daar knap ik wel van op. Persoonlijk (stiekem, maar dat geef ik niet heel erg graag toe) denk ik dat ik er gewoon een beetje van uit mijn huisje was. Het was best eng en hoewel alles razendsnel ging (en ik te duffig was om alles goed te snappen) heeft het hele gebeuren indruk gemaakt. Dus misschien had ik daar vooral de afgelopen dagen wel last van.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef Bamba het volgende:
Jeetje, heb jij weer! Snap dat je je dan behoorlijk klote voelt. Is het weg of minder?
Ik weet wel een paar leuke leenbaby's waar je eierstokken spontaan van verschrompelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Begin dit jaar was mijn vriend idd om, maar hij vind 1tje ook prima. Maar mijn gezondheid is gewoon niet goed genoeg om nog een zwangerschap aan te kunnen en daarbij wogen alle praktische voordelen veel zwaarder op het feit dat ik wegzwijmelde bij baby's
Kan me voorstellen dat het eng was! Doe maar nog even lekker rustig aan dan iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die beginnen op te klaren! Ze hebben van de week in het ziekenhuis nogal aan me gesjord, maar ondanks dat is het redelijk oke
[..]
Het is helemaal weg. Maar ik ben de dagen erna een beetje wazig geweest. Slap op de poten, beetje dizzy, moe. Maar ik ben heel hard van het weekend aan het genieten en daar knap ik wel van op. Persoonlijk (stiekem, maar dat geef ik niet heel erg graag toe) denk ik dat ik er gewoon een beetje van uit mijn huisje was. Het was best eng en hoewel alles razendsnel ging (en ik te duffig was om alles goed te snappen) heeft het hele gebeuren indruk gemaakt. Dus misschien had ik daar vooral de afgelopen dagen wel last van.
Het lijkt wel kunst! Ik vind het akelige beesten, maar ze zijn wel mooi!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef oh-oh het volgende:
Kwallen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dode kwallen zijn mooi ja!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lijkt wel kunst! Ik vind het akelige beesten, maar ze zijn wel mooi!
Haha, we hebben zelf een rottige eerste jaar met Robin gehad, maar op 1 of andere manier verdring je dat tochquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar leuke leenbaby's waar je eierstokken spontaan van verschrompelen
Da's kut, maar als je het kunt accepteren kun je ook gewoon weer verder met je leven. Moedig hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef Bamba het volgende:
Begin dit jaar was mijn vriend idd om, maar hij vind 1tje ook prima. Maar mijn gezondheid is gewoon niet goed genoeg om nog een zwangerschap aan te kunnen en daarbij wogen alle praktische voordelen veel zwaarder op het feit dat ik wegzwijmelde bij baby's
quote:
Ik weet wel een puber waar je dat nog van krijgt. Twee eigenlijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet wel een paar leuke leenbaby's waar je eierstokken spontaan van verschrompelen
Ik heb trauma's overgehouden aan de kids van mn zusje als baby.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, we hebben zelf een rottige eerste jaar met Robin gehad, maar op 1 of andere manier verdring je dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |