ja he, maar ook slecht, want zelfs ik als rasechte nederlander vind dat spul in de verste verte niet indoneesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de chicken saté reclame grappig!
Ik Molukker lust het wss niet eens, maar dat neem niet weg dat ik moet lachen om die reclamequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, maar ook slecht, want zelfs ik als rasechte nederlander vind dat spul in de verste verte niet indonees
Ja, ik vind m echt leukquote:
Vind je dit al bazig? Dan moet je oppassenquote:
moet dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vind je dit al bazig? Dan moet je oppassen
DAT JE HET EVEN WEET, ZWABBIE!quote:
Anarchistje in de dop?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
aaaaaaaaahhhhh, ik reageer niet goed op autoriteit [ afbeelding ]
Oh, dat geloof ik hoor. Ik zit bijna dagelijks in de auto met iemand die anarchistisch te noemen is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
oh een anarchist ben ik zeker
en niet op de puber-rebel manier
Ben ik het mee eens, ik ben alleen meer van de realistische kijk op dingen en mijn bijrijder meer van de idealistischequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik wel zo dat ik toegeef dat het in de praktijk niet zal werken
maar idealistisch gezien...
En van cocosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
omdat ik van sushi, murakami en bapao's hou?
De live versie op mijn foon wel hoor, kan 'em niet vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh APK die kan echt niet tippen aan het orgineel![]()
Aaaah, die is al mooi voor ze gaat zingen.quote:
Oh, wat een lekker ding!quote:
Strega, hoe is het met Pagan z'n operatie gegaan? Ik heb de afgelopen week hier niet bijgelezenquote:
Ohhhhhhh, weet je waar ik die van ken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef Bamba het volgende:
Truste oh-ohen hallo Tombo
![]()
Wij gaan volgende week zaterdag naar deze acapella groep:
Ze zijn echt zo goed!!
Gaat wel klinkt niet heel erg oké..?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Oh hoezee
Hoi Bamba! Gaat wel hoorMet jou ook alles oke?
Trust oh-oh!
TomboBen je klaar met al die dingen die je tegelijk deed?
Nee, alles is half afquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Oh hoezee
Hoi Bamba! Gaat wel hoorMet jou ook alles oke?
Trust oh-oh!
TomboBen je klaar met al die dingen die je tegelijk deed?
Van Bas en Joell van het ESF toendertijd denk ik?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, weet je waar ik die van ken?Wacht, ik ga even zoeken
Wat voor leuke dingen komen eraan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaat wel klinkt niet heel erg oké..?![]()
Met mij gaat alles heel goed, leuke dingen in het vooruitschiet en er is een last van m'n schouder afgevallen nu de beslissing is gemaakt over geen tweede kind
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Van Bas en Joell van het ESF toendertijd denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |