Hahahahaha die tiranieke babies en peuters die ik ken moeten nog puber worden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet wel een puber waar je dat nog van krijgt. Twee eigenlijk
Sowee wat lijkt hij op je vriendquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef Bamba het volgende:
En kijk nou, mijn knapperd. Hij wordt zooo snel groot
![]()
Dat maakt een wereld van verschilquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb trauma's overgehouden aan de kids van mn zusje als baby.
Maar t zal wel anders zijn als ze van je eigen zijn, anders houdt niemand het vol
Ik ben ermee getrouwdquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:15 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha die tiranieke babies en peuters die ik ken moeten nog puber worden.
Tegen die tijd heb ik wss met al die ouders al gebroken
het is 2 druppels water mijn vriendquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee wat lijkt hij op je vriend
(of zeg ik nu iets heel geks)
En ik maar denken dat jij daar heenging om boodschappen te doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vrienden met kind willen ook zo graag een keer een week met me naar Texel , maar ik hou de boot steeds af, ik trek dat kind best goed maar als ze in bed ligt ben ik altijd zoooooo opgelucht![]()
En ik ga naar Texel voor mn rust
Ik zou op een vakantie waar ik heen ging voor mijn rust ook echt geen kinderen om mee heen willen. Zéker niet van anderen. Zelfs die van mezelf niet, als ik ze hadquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vrienden met kind willen ook zo graag een keer een week met me naar Texel , maar ik hou de boot steeds af, ik trek dat kind best goed maar als ze in bed ligt ben ik altijd zoooooo opgelucht![]()
En ik ga naar Texel voor mn rust
Grappig, dan herinner ik het me in elk geval goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef Bamba het volgende:
het is 2 druppels water mijn vriend. Ik heb hier een foto van Richard toen hij die leeftijd had, moment, zal 'm opzoeken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij daar heenging om boodschappen te doen
Waar is APK?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
John Lennon zou vandaag 70 zijn geworden.
APK, heb je hem nog onder je knip en plak?
Yups, ik zie hetquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij daar heenging om boodschappen te doen
Ik ga altijd op vakantie voor mijn rust hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou op een vakantie waar ik heen ging voor mijn rust ook echt geen kinderen om mee heen willen. Zéker niet van anderen. Zelfs die van mezelf niet, als ik ze had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |