is goed voor je maag af en toe wat verrot voer etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, het eten is op. Hopelijk blijft het binnen. Bak bami was 4 dagen over de datum
Weer eens wat anders dan al die boozequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef crv het volgende:
[..]
is goed voor je maag af en toe wat verrot voer eten
wil Jij soms ook een PM ?quote:
nu aan de ouzo met ijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan al die booze
quote:
je PM box is volquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, beetje de chicks lopen PM'en
graag gedaanquote:
wiezewatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
Er zitten echt hele kunstwerken tussen die bento boxen. Was even afbeeldingen aan het bekijken.
bento, japanse traditie waarbij ze voedsel in leuke vormpjes in een broodtrommel stouwenquote:
Bondscoach van Portugal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Rauzer het volgende:
* Paulo Bento (1969), een Portugese voetbaltrainer en oud-speler
quote:
Heeee vaduzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bondscoach van Portugal.
3 punten op mijn verjaardag.
Ze hebben ze ook met Mario, een nintendo DS, zelfs een laptopquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er buiten smakelijk ook leuk uit
Het cadeau van mijn ouders mag ik zelf uitzoeken in de kledingwinkel, verder nog niet. Zuslief komt vanavond, morgen de familie.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben ze ook met Mario, een nintendo DS, zelfs een laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |