Ach boeienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar een douchegordijn is zo irrationeel dat ie naar rationeel gaat en weer terug naar irrationeel in een paradox universum, het is gewoon idioot.
quote:
Niet leuk is wel een understatement zeg maar, kleintjes gaan nog wel maar zodra ze grote wordenquote:
Ik douche zelfs tussen 2 gordijnenquote:
Dat haat ik altijd, vind ik zo vies.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik douche zelfs tussen 2 gordijnen![]()
En als de douche heel heet staat komen de beide gordijnen zo naar binnen gezogen
Zoals hier op het scherm is groot zat jaquote:
Ik ook, maar het kan niet andersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd, vind ik zo vies.
vakantieplannen lijken toch richting cambodja te gaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals hier op het scherm is groot zat ja
Vol met grote spinnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
vakantieplannen lijken toch richting cambodja te gaan.
gefrituurd en welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Godverdomme crv echt ik voel het kriebelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Dit topic heeft een beetje McConaughey nodig om alles in balans te brengen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Dit topic heeft een beetje McConaughey nodig om alles in balans te brengen.
[ afbeelding ]
ja is ook niet mijn favo, maar als ik er ben en ik heb de kans, zal ik toch mischien wel heel misschien twijfelen of ik het niet moet proberenquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ze zijn der ook nog in een ander maatje
Ik ga niet kijken, ik doe het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
ja is ook niet mijn favo, maar als ik er ben en ik heb de kans, zal ik toch mischien wel heel misschien twijfelen of ik het niet moet proberen
zal ik de spoiler voor je weghalenquote:
Ik dacht in eerste instantie dat je het had over Matthew en dat je hem wel zou doen als je er ben en de kans hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
ja is ook niet mijn favo, maar als ik er ben en ik heb de kans, zal ik toch mischien wel heel misschien twijfelen of ik het niet moet proberen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je het had over Matthew en dat je hem wel zou doen als je er ben en de kans hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |