Ik ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:23 schreef Funkel het volgende:
Ik voel een reeks in ONZ aankomen
Verzin een ondertitel
*naar ONZ modtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar daar had ik 'm niet voor geopend eigenlijk.Maar nu ik het weet, kan ie naar ONZ worden gemod?
Zo goed?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ruik ook wel een reeksje, maar ik denk dat je de OP dan wel moet verbeteren
Stuk beterquote:
Niet zeuren, want wij hebben elkaar ontmoet op Lexa en we zijn nu gelukkigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, gaan betalen om online te kunnen datenwat voor een kansloze rukker ben je dan
?!
Habbo relaties.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:22 schreef sciter het volgende:
Elke week 234* nieuwe verhalen.
* waarvan 27 runescape-relaties, 50 habbo-relaties, 121 secondlife-relaties, 12 WOW-relaties, 20 Man-kind-relaties en 4 normale relaties
Aan zijn portemonnee en beroemdheid daarentegen:quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:11 schreef 78RPM het volgende:
"Nou ja, ik me dus ingeschreven, kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat natuurlijk!
Dus ik stuur de eerste de beste brunette een berichtje, niks.
Oké, nog een keer proberen, weer niks!
Ik ben nou al 739 berichtjes en 17 maanden verder, niks! Niks, niks en nog een keer niks!
Aan mijn kop kan het toch niet liggen?"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef appeltjap het volgende:
*want 123 was ook zo ongeloofwaardig.
dat is toevallig wel een van mijn helden jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:11 schreef 78RPM het volgende:
"Nou ja, ik me dus ingeschreven, kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat natuurlijk!
Dus ik stuur de eerste de beste brunette een berichtje, niks.
Oké, nog een keer proberen, weer niks!
Ik ben nou al 739 berichtjes en 17 maanden verder, niks! Niks, niks en nog een keer niks!
Aan mijn kop kan het toch niet liggen?"
[ afbeelding ]
Van een brug?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef isolonl het volgende:
Ik zou haar wel duwen, die van die reclame
Really?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef FOKkû het volgende:
LOL in die Lexa-reclame op TV staat nu "Elke week 234 nieuwe succesverhalen."Hebben ze soms dit topic gelezen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef appeltjap het volgende:
*want 123 was ook zo ongeloofwaardig.
Hmm ben benieuwd of dat nu nog steeds ergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef FOKkû het volgende:
LOL in die Lexa-reclame op TV staat nu "Elke week 234 nieuwe succesverhalen."Hebben ze soms dit topic gelezen?
Ben benieuwd of dat nu nog steeds ergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef FOKkû het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:53 schreef Nielsch het volgende:
* anale sex niet inbegrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |