er wat van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef msnk het volgende:
Oh nee, iemand maakt garpjuhz over God. Snel, zeg er wat van.
quote:
Deze man weet waar hij praatjes over hebt je weet tog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Spruitjeslucht, de drie Formulieren van Enigheid, de Tale Kanaäns.
En het zal te dien dage geschieden, spreekt de HEERE, dat gij Mij noemen zult: Mijn Man; en Mij niet meer noemen zult: Mijn Baäl!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/01/wilders-gaat-los/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef msnk het volgende:
[..]Maar dat is natuurlijk niet het soortgelijk knip en plakwerk als in Fitna
![]()
Ayça wanneer ga je anusbleken nemenquote:
Lol, wat een held.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef msnk het volgende:
Orospu çocukları orda marşımızı ıslıklarısnız burda ananınızın amını tersten görürsünüz işte böyle
Gewoon, zodat je het weet
Dat werd mij vanmiddag wel verteld door een evangelische schreeuwneger in het centrum. "Jezus is de rots - op rotsen kun je bouwen!"quote:
Zeg dat tegen die schreeuwlelijken bij de koopgoot.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef IHVK het volgende:
Wat een onzin trouwens iedereen weet dat Petrus rots betekent in het Latijn en dat derhalve Petrus een rots is.
WTF, welke halve gare heeft dit geschreven:quote:
Dit is toch niet serieus, hoop ik.quote:TEDS - ALL YOU NEED
LET OP !! PRODUCT INFORMATIE OP DE SITE IS NOG NIET ACTIEF !!
Welkom op de site die home elektronicaproducten van prima kwaliteit binnen het bereik brengt van kritische consumenten en klantgerichte retailers.
Goed functionerende site (maar niet heus).quote:
UND 2 (liefst 3+) x HDMI ingang. Voornamelijk voor GAMEN en SPORT (dus snel + vloeiend beeld) MAX budget ¤550quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef msnk het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort een HDTV kopen. Tussen de 32" en 42". Full HD. Iemand suggesties?
Dat ze dat nog even extra benadrukken:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef IHVK het volgende:
Ze maken LCD en Plasma! Niet zeiken gij zeikerd!
quote:Vestel fabriceert onder andere televisies (ook breedbeeld en plasma)
Budget, swa.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
UND2 (liefst 3+) x HDMI ingang. Voornamelijk voor GAMEN en SPORT (dus snel + vloeiend beeld) MAX budget ¤550
Samsung is een kansmaker, maar ja welke modellen. Je hoort zoveel slechte dingen over
Sony is te duur, de goedkopere hebben bijvoorbeeld geeneens 1080
Wat hebben jullie dan?
Altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij koopt natuurlijk altijd TVs van 800 euro voor in de slaapkamer?
Vestel heeft nooit zo'n mooie geschiedenis en loopbaan als Nederlands trots: Philipsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
Ey niet sollen met Vestel hè ! Ik sloop je
Ik denk niet dat men oliegeld accepteert op plaatsen anders dan het benzinestation.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb geen oliegeld helaas, en is niet voor woonkamer dus kleiner dus lager budget
Mja ik heb dus al zo'n 10 jaar een CRT van zo'n 50cm, hopeloos ouderwets deze dagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb al 6 jaar een kleine CRT tv in huis op een slaapkamer! En hij doet het perfect!!
Verder is vrijwel alles in ons huis van Samsung
Een CRT-TV hoort sowieso wel een jaar of 20 mee te gaan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb al 6 jaar een kleine CRT tv in huis op een slaapkamer! En hij doet het perfect!!
Verder is vrijwel alles in ons huis van Samsung
Hoor hem dan. "Chinese bagger"quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
Philips produceert de laatste jaren echt veel Chinese bagger hoor. Maar ja mooie geschiedenis, dat wel.
Sowieso.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een CRT-TV hoort sowieso wel een jaar of 20 mee te gaan!
Wie zegt dat ik met jou wil trouwen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:42 schreef msnk het volgende:
Nu ik weet hoe rijk Ayca is wil ik wel met haar trouwen![]()
Hoe rijk is ze?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:42 schreef msnk het volgende:
Nu ik weet hoe rijk Ayca is wil ik wel met haar trouwen![]()
Verhuist ze zo vaak naar een nieuwe slaapkamer dan? Anders wil het natuurlijk niks zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Rijk genoeg om altijd een 800+ euro TV te kopen voor in de slaapkamer
Nou, ze lijkt me wel het type daarvoor ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verhuist ze zo vaak naar een nieuwe slaapkamer dan? Anders wil het natuurlijk niks zeggen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij iets te willen hebt?
Om vaak te verhuizen of om vaak nieuwe tv's van ¤800+ te kopen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, ze lijkt me wel het type daarvoor ja.
Dat gaat hand in hand, Ayca. Dat gaat hand in hand.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Om vaak te verhuizen of om vaak nieuwe tv's van ¤800+ te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |