Ja, ze hebben een psychologische spier uit zn been gesnedenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef dapluiz het volgende:
Nu je het zegt, hij gebruikt niks meer, maar hij lijkt ook helemaal geen last meer van zijn been te hebben. Was het dan toch psychisch ?
*sigh* ja ik weet dat ze een echte spier weg gesneden hebben, maar er werd wel vaker geopperd dat de pijn waar hij ze pillen voor slikte misschien psychische redenen kon hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een psychologische spier uit zn been gesneden
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom regent het altijd als er iets heel dramatisch gebeurd in House iedere Amerikaanse film en serie
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik mis Thirteenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef gnilrednoz het volgende:
vinden jullie Masters ook zo ontzettend cute?
Die slappe chicks rondom House komen mij ook de keel uit. Eerst die suffe Taub en die Masters faalt ook al. Cuddy wordt slappe hap. Stop er een bitch in of stop ermee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Pollore het volgende:
Hebben niet meer mensen er last van dat House een beetje een sleur begint te worden? Ik bedoel er gebeurd eigenlijk vrij weinig meer sinds House met Cuddy heeft... niks gewaagd ofzo. Hij slikt geen pillen meer en is dus niet meer verslaafd; lijkt geen pijn meer te hebben en loopt zelfs amper nog mensen af te zeiken. Ik keek vorige seizoenen altijd met smart uit naar een nieuwe aflevering maar heb nu meerdere series die me veel meer boeien als House en ik kijk het pas wanneer ik er tijd voor heb of ben uitgekeken met de andere series.
Tevens vind ik die Masters idd echt niet boeiend, ik mis Thirteen of zelfs Cameron.
100% mee eens. Het begint echt kut te worden - totaal geen spanning meer in. De trailer van de laatste episode zag er eindelijk wat 'oldskool' House uit, maar het ging echt helemaal nergens over. Die Masters komt ook echt mijn strot uit..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Pollore het volgende:
Hebben niet meer mensen er last van dat House een beetje een sleur begint te worden? Ik bedoel er gebeurd eigenlijk vrij weinig meer sinds House met Cuddy heeft... niks gewaagd ofzo. Hij slikt geen pillen meer en is dus niet meer verslaafd; lijkt geen pijn meer te hebben en loopt zelfs amper nog mensen af te zeiken. Ik keek vorige seizoenen altijd met smart uit naar een nieuwe aflevering maar heb nu meerdere series die me veel meer boeien als House en ik kijk het pas wanneer ik er tijd voor heb of ben uitgekeken met de andere series.
Tevens vind ik die Masters idd echt niet boeiend, ik mis Thirteen of zelfs Cameron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |