quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Mainport het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Taub in een slaapkamer woont
Het decor is niet groterquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Mainport het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Taub in een slaapkamer woont
Nee, dat is niet raar. Maar Taub gaat dus wel al 27 jaar vreemd maar nu zijn vrouw vreemdgaat, al is het emotioneel, kan hij het niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:31 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Raar inderdaad om uit elkaar te gaan wanneer je samen niet gelukkig bent.
Klopt. Echter ging het daarvoor ook al niet goed (hij gaat niet zomaar vreemd lijkt mij)quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Maar Taub gaat dus wel al 27 jaar vreemd maar nu zijn vrouw vreemdgaat, al is het emotioneel, kan hij het niet aan.
Daar gaat t niet om, zij had hem 5 jaar geleden al de deur moeten uitschoppen. Het gaat erom dat Taub een hypocriete lul is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef Dastan het volgende:
Niet inzien waarom ze uitgerekend op dit moment uit elkaar zijn gegaan.
Die heeft ie al gehad maar kwam toen terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef vogelkooi het volgende:
Taub mogen ze er uit schrijven. Dat hij een betere baan ergens anders kan krijgen ofzo .
Ik ben heel blij dat je me zo midden op mijn lange werkdag nog even de kans geeft om die verschrikkelijke lekker kont nog eens te aanschouwen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Die vrouw van Taub man.... Dat ass![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef Stefan het volgende:
De kont van masters is lekkerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je natuurlijk wel weer helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om, zij had hem 5 jaar geleden al de deur moeten uitschoppen. Het gaat erom dat Taub een hypocriete lul is.
Die kont viel mij ook op ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Die vrouw van Taub man.... Dat ass![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |