kom maar brengenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:15 schreef Duvel het volgende:
Biertjes! Tripel Karmeliet ligt nog koud!
Incrowd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben we er wel zure matjes bij? A la Laureline?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar leuk dat je ook mee tapa's komt eten
Ook al bedoel je mijn typo doe ik net of je iets anders bedoelt.quote:
ohh...daar heb ik zin in!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben we er wel zure matjes bij? A la Laureline?
studentenwoningweb? Daarvoor moet je wel fulltime student in Amsterdam zijn. Oh daar ben je al achter (reageren tijdens het bijlezen). En ja, daar komt mijn kamer vandaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil zo graag weg uit dit vochtige stomme hok. Ben de hele dag al aan het reageren op kamernet. Wat is ook alweer die studentenkamer site?
Ik las het ook zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik las geneukte linzen. A vond ik de taal wat gek voor jou, en B vond ik het maar gek.
Ik vind dit lijsjte trouwens wel erg weinig, als ik eerlijk ben!
tof! Wanneer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:25 schreef neen het volgende:
O mo ging naar York hè? Nou, neen gaat naar nieuw kasteel
nee, voetpassagierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:28 schreef neen het volgende:
[..]
Rond de 20egaan jullie eigenlijk met de motor of niet?
Ja, omdat je het de hele tijd Posts zet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:46 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Valt het op dat mijn vriendje weg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Aww!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:46 schreef Perruche het volgende:
Valt het op dat mijn vriendje weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |