Oh god...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
nou, nieuwe zaag gehaald.. nu gaan we echt knallen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Men neme een man. En een uurtje later schuif je aan aan tafel
quote:
Mijne is dan weer heeel heel heeeeeeeeeel erg boos als er eens een keer iets niet zo heel erg geweldig is gewordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef Enfermera het volgende:
Mijne kan ook wel koken, alleen heeft ie een concentratiestoornis dus met recepten lezen gaat 't niet altijd even goed![]()
Tsja. Ik moet wel altijd een enorme zooi opruimen in de keukenquote:
Oh. Das ook niet alles xDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Mijne is dan weer heeel heel heeeeeeeeeel erg boos als er eens een keer iets niet zo heel erg geweldig is geworden
Tja, is wel zo eerlijk toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja. Ik moet wel altijd een enorme zooi opruimen in de keuken
nee, want als ik kook dan hou ik de keuken netjesquote:
moet je het hem ook maar lerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want als ik kook dan hou ik de keuken netjes
Idd, ik ook, en mn man maakt er ook altijd een puinzooi van. Maar hij ruimt wel op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want als ik kook dan hou ik de keuken netjes
Aah, wat goed! Mijne nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
Idd, ik ook, en mn man maakt er ook altijd een puinzooi van. Maar hij ruimt wel op.Uiteindelijk
Weekend dus goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Niet echt ziek meer![]()
Dus 't gaat wel lekker![]()
En met jou?
Ohhhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, wat goed! Mijne niet![]()
Maar goed, ik kook ongeveer 1 keer per weekNiets te klagen dus!
druk, alles hutjemutje en overal kinderen op en in en aan en zo.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk, alles hutjemutje en overal kinderen op en in en aan en zo.![]()
Maar ik heb wel wat foto's kunnen maken nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |