A dirty mind ie a joy foreverquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, moet ik aan American pie denken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en geen zin in brood dus je moet wat
Yupquote:
Bij koffie heb ik dat dan weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
A dirty mind ie a joy forever
* goldfinger1963 pakt een stuk appeltaartquote:
huh?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij koffie heb ik dat dan weer niet
Mn oudste dochter heeft een beste vriendin met dezelfde naam
je offert jezelf maar opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij eten vanavond friet, kroketten/frikandellen en sla
Ik houd er niet van, maar je moet de rest ook af en toe een plezier doen he
Mijn dochter en dr vriendinnetje heten hetzelfdequote:
Ik houd er echt niet vanquote:
Achja een ander laten koken is ook een strafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter en dr vriendinnetje heten hetzelfde
[..]
Ik houd er echt niet vanMaar ik weet dat zij dat alledrie wel doen en ik vind het niet vies ofzo, maar ik heb liever die ovenschotell die ik morgen wil maken
aha zo bedoelde je hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter en dr vriendinnetje heten hetzelfde
wat voor een ovenschotel ga je maken?quote:[..]
Ik houd er echt niet vanMaar ik weet dat zij dat alledrie wel doen en ik vind het niet vies ofzo, maar ik heb liever die ovenschotell die ik morgen wil maken
vind ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja een ander laten koken is ook een straf
Met gehakt, aardappelen, courgette, paprika, aubergine, tomaat (evt) en aardappel andersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha zo bedoelde je het![]()
[..]
wat voor een ovenschotel ga je maken?
Ik heb juist heel erg zin in brood, ga vanavond brood met soepje eten gok ik. Of zuurkoolstamppot, even kijken waar we zin in hebbenquote:
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb juist heel erg zin in brood, ga vanavond brood met soepje eten gok ik. Of zuurkoolstamppot, even kijken waar we zin in hebben
Das wel leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar het ziekenhuis. Heel die ambulancekermis staat daar de hele middag opgesteld. Er is open dag
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar het ziekenhuis. Heel die ambulancekermis staat daar de hele middag opgesteld. Er is open dag
veel plezier flesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oehhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nu al zin in de kipjes van vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |