quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef Giester het volgende:
Dit is een beetje goede kont tarwe mijn donkere man.
quote:
zo klopt ie, broquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef Giester het volgende:
Dit is een beetje goede kont tarwe onkruid mijn donkere man.
Inderdaad. Maar weed is ook een correcte vertaling van tarwequote:
Jo, mensen. Mijn negroïde Giester is hier aanwezig. Hij rent de poep. Hij doet het altijd. Je kan geen geslachtsgemeenschap met hem hebben. Jullie prostitués hebben een neppe kont. Jullie weten wat ik zeg.quote:
no bro, you make a mean as mistake there, tarwe is wheat...je spreekt het wel het zelfde uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar weed is ook een correcte vertaling van tarwe
Deze gaat inderdaad naar jou homezquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 05:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
no bro, you make a mean as mistake there, tarwe is wheat...je spreekt het wel het zelfde uit
nikker is niet politiek correct, negroide welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:45 schreef ukga het volgende:
250 op de pols, nikker wij zijn de ziekste
omhoogstad soldaat met het geld tot het plafond
Vergeten over Andree...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef Giester het volgende:
"Jullie kennen mij, nog steeds de zelfde G, maar ik was een lage sleutel."
Wie kent hem?
ja broeder! 3de ban sinds kortetijd :dquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
nikker is niet politiek correct, negroide wel
sowieso een ukga-post, terug van een ban ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:56 schreef ukga het volgende:
[..]
ja broeder! 3de ban sinds kortetijd :d
Die van mij was 1 weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook pas 2 dagen terug van mn ban, zet die box dan....
Aaight, box broeder, respect voor jah mang. Ik had ook een week. Vertel de dames van lichte zeden dat ze met ons niet de liefde kunnen verdrijven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:07 schreef ukga het volgende:
[..]
Die van mij was 1 week
Boks, tik hem aan
je kunt een prostitue geen huisvrouw maken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaight, box broeder, respect voor jah mang. Ik had ook een week. Vertel de dames van lichte zeden dat ze met ons niet de liefde kunnen verdrijven.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Giester het volgende:
Raad deze Ghetto Translate Lyric.
Het meeste verkocht ik piemels terwijl ik een gouden klip pakte.
Werkte mijn geldmaker, zij heeft papier, ze staat op het punt te trippen.
(Waar de neuk is mijn geld?) Ik kan niet Gee schuldig.
Jij pooiert te sterk, maar thuis komen bij lakens die vies zijn.
Zij is op de dillzy, ik maak er misbruik van.
Allemaal omhoog op in haar slipjes, Ik heb deze teef sprekend Spaans.
Ik ben mannelijk, haal je nagels uit mijn rug.
Slet ik sta op het punt te noot en omhoog te gaan, ga je kat schrobben.
Leer de speler regels, dit is hoe ik een gast bespeel.
Zal misschien geen akelig persoon zijn, maar ze heeft op de gekozen schoenen.
Dollar emblemen zijn gevouwen, ik kan het niet controleren.
Ik probeer haar te verlaten, mijn buzzer is net ontploft.
Zij is zwetend mij, laat me niet gaan, dat wijf ging frauduleus.
Nu is zij op de piemel huh (John Bakker stijl), ik heb haar draaiend truckjes, huh (John Bakker stijl).
Man het is een reis, Ik reis niet, ik ben in jouw Lexus aan het stretchen.
Ik links haar omhoog in Dallas, Texas, konts uit.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef XtremeNL het volgende:
Haters gaan haten, maar negers weten dat ik straat krediet heb.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:26 schreef Giester het volgende:
Raad deze Quote:
"Komop jong bloed. Vermoord mij niet. Ik heb een moederneukende vriendin en een vrouw aan de zijkant."
Ik ben voelend jou, zoon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:32 schreef Weissman het volgende:
Giester, je bent echt een werkgever die moeders paalt, weet je wat ik zeg ?
gast, je leven is op het lijntje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Caxixi het volgende:
Ik wil hoog worden, zo hoog (4x)
Ja het is de funk elastische
de blunt ik draai hem
de slammer vijf
boeddha goed
funk op je bureaublad
oh wat heb je het gemist?
je moet de beer getuigen
pak een prosituée en een andere prostituée
prettig kerstfeest
ja ik rook poep
recht uit de kakkerlak klip
ik rol poep
vouw de blunt
ineens
om het te benaderen
voorwaardse beweging
laat je bewegen als de oceaan
het kruid is meer dan een krachtig goedje
wat is de commotie
yo, ik maak geen grappen
mensen leren over wat ze roken
mijn oven staat hoog als ik een quayo rooster
zeg tegen bill clinton dat hij moet inhaleren
exhaleer en voel de funk van de thai
als ik de effecten voel
Wie weet hem ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Caxixi het volgende:
Ja het is de funk elastische
de blunt ik draai hem
de slammer vijf
boeddha goed
funk op je bureaublad
oh wat heb je het gemist?
je moet de beer getuigen
pak een prosituée en een andere prostituée
prettig kerstfeest
ja ik rook poep
recht uit de kakkerlak klip
ik rol poep
vouw de blunt
ineens
om het te benaderen
voorwaardse beweging
laat je bewegen als de oceaan
het kruid is meer dan een krachtig goedje
wat is de commotie
yo, ik maak geen grappen
mensen leren over wat ze roken
mijn oven staat hoog als ik een quayo rooster
zeg tegen bill clinton dat hij moet inhaleren
exhaleer en voel de funk van de thai
als ik de effecten voel
Wie weet hem ?
???quote:
Da's de ene.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Whats you talking about?
(Wat sjoe takking abbout)
Alles recht, wat is op huisjongen?quote:
ik snap het nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Whats you talking about?
(Wat sjoe takking abbout)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]Goed baan. Jij weet die straat leven. Vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]Ik snap je nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef Giester het volgende:
Geen stress, geen stijl, geen stokken.
Een beetje van die echte plakkerige jakkerige.
Hoe wie, stop het in de lucht.
Hehequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef mc-Piel het volgende:
Kom me tegen in de verse trein, ja ik ben in het gebouw jij bent op de lijst van gasten.
En al mijn raketten geven geen neuk, x-games. Pistolen veranderen jullie jongens in kutjes.
UH YEAH!!
Houdt de ziel levend.quote:
Oh ik krijg je, je bent net aan het pretenderen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:48 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde hier huisjonge. De federale blijven zweten mij. De moederneukende donut varkens kan ik nog wel handelen. Jij weet wat deze negroide man van gemaakt is. Eén liefde zoon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Weissman het volgende:
Hou het laag, mijn man, ukga.De federalen houden mij in de gaten. Verdomde negroiden met een ratten-kont. Ze zullen van mijn 9 houden.
Ze mogen van mijn staal eten. Ze zien een zwarte man rennen en dan is het achter de bar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Zelfde hier huisjonge. De federale blijven zweten mij. De moederneukende donut varkens kan ik nog wel handelen. Jij weet wat deze negroide man van gemaakt is. Eén liefde zoon.
Kleine Ween,quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef ukga het volgende:
Ik run deze teef, en ik blijf runnen maar ik zal nooit zonder geld komen te zitten
Ik ben een hond, ik ben een stunt als ik niets zou doen
En mijn auto is zo mooi, alle hoeren willen het neuken
Ik heb vagina natte broeken
Grote jongens schoenen
Rete zachte stoelen en mijn kofferbak doet 'boem
Ik heb een rete zwarte pistool en een slecht gele teef
En het ziet er naar uit dat ik zal sterven zoals dit!
Welk nummer mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Hou je straat wijsheid omhoog jonge!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Het duurde 5 pagina's voor dat ik deze moederneukende poep begreep
Jij bent het echste !! Groot op Giester !! Negroiden doen stoer met hun 9, wij hebben AK 4-7 op stage !!quote:
Ik voel deze hond. Houdend het echt is de zakelijk manier van papier maken. Mijn onkruid wil je slaan hoi, op de borst als een dubbelloops kaliber, ik ben een zwarte granaat dat zal opblazen in hoi gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent het echste !! Groot op Giester !! Negroiden doen stoer met hun 9, wij hebben AK 4-7 op stage !!
Gast jij faalt kei en keihard!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Yeah, that's what the fuck I'm talkin about
We have your motherfuckin record company surrounded
Put down the candy and let the little boy go
You knowhatI'msayin, punk motherfucker
Yeah,dat is waar de neuk ik over aan het praten ben
We hebben je moederneukende plaatbedrijf omsingeld.
Doe de snoep omlaag en laat de kleine jongen gaan.
Je weet wat ik zeg tondel(?)moederneuker
Zo iets dacht ik ook alquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast jij faalt kei en keihard!Rot op naar een ander topic. Giester, Ukga, laat deze jongeman van jullie staal proeven. Dude, you are a casualty
En jij? jij bent de scheidsrechter ofzo? je hoeft niet te doen alsof het een wetenschap isquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Weissman het volgende:
mc-Piel, jij heb wel talent voor deze shizzle, hou het hoog !!
vergeten niet een schreeuwuit te doen naar alle grote helden van dit topic
Hey, kijk je mond.Wek-hoofdnegroide.We liggen laag...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ai rustug, schreeuwuit naar de echte bazen van dit topique.
Jullie moeten als de neuk eens nieuwe poep gaan bedenken want deze ding is neer aan het gaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef hooponzin het volgende:
[..]
En jij? jij bent de scheidsrechter ofzo? je hoeft niet te doen alsof het een wetenschap is
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef hooponzin het volgende:
[..]
En jij? jij bent de scheidsrechter ofzo? je hoeft niet te doen alsof het een wetenschap is
Laat deze huisjonge zijn woord zegge!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef hooponzin het volgende:
[..]
Die reactie is alleen omdat we zwart zijn. Het is een witte mans wereldquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef Giester het volgende:
[..]
Laat deze huisjonge zijn woord zegge!
Hij is voelend deze poep. Topic heet schot.
Zij houden niet van het zoete chocolade.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die reactie is alleen omdat we zwart zijn. Het is een witte mans wereld
je bedoelt stokje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
Toppertje dit topique.. ik zeg sticky?
Het spijt me. je weet waar ik praten over.quote:
Drugsende poep.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef DjinN het volgende:
die ring ziet er vlieg uit schijn schijn
wat luister jij voor een *anker hiphop dan dat ze zo praten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Die rebelse doerak heeft een mieterse verslaan.
McMartin allezquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat luister jij voor een *anker hiphop dan dat ze zo praten?
Ok fair enough!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef DjinN het volgende:
Ik heb geen moederneukende vriend,
daarom heb ik je trut geneukt, jij vette moederneuker!
neem geld westzijde!
grijp je glocks als je tweepak ziet
Neger ik sla hem omhooghit em up is al voorbij gekomen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is omhoog jonge?quote:
Ja jongen, je hoort het te weten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Wat is omhoog jonge?
Ik zie jij nog steeds graaf deze poep.
Confirmatie, ik herken deze!
Respect broeder.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja jongen, je hoort het te weten.
Ik ren overal met poep in rondjes
Ik hou het laag en ik bewaar het echt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef Giester het volgende:
Respect broeder.
Ik ben houdend het straat.
Daarom, hou het op de beneden-laag.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:22 schreef Giester het volgende:
Ik kruis net in mijn laagrijder.
Schreeuw ik naar wat kuikens, vertellen ze mij dat ik een hond ben.
Dus ik was als, herken teef! Ik ben een moederneukende P.O.O.I.E.R.
Aaaight, hoog bewaren, vertel ze het maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef DjinN het volgende:
Kan je het niet vertellen, gans we hebben 50 stapeltjes gespendeerd dus neuk het!
Nou ik probeer het hotel te slaan met 2 meisjes die wijd wakker zijn.
Vertel deze piemel, en slik deze strand mascato die haar gek heeft gemaakt.
Ja, zuig er maar aan, witjoch !!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
zuig mijn moederneukende tampeloeris witjongen
Kom we gaan eruit, we laten deze vrouwelijke blanke hufters achter...ze zijn gevuld met poep.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef HLV_Siempre het volgende:
Hel ja, 'k ga je heel slecht opneuken, beter geloof je dat, dwaas!
Ik ben beneden voor deze negroide topic. Heilige poep, dat hoor je te weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Giester het volgende:
Poeeeeep jongens. We kun laat deez negroide niet laten sterven.
Vier show!
Eit hond! Chinese monnik stijl op die 36 kamers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Gridlok het volgende:
Geld heerst alles om me heen, room, pak het geld dollar dollar biljet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef DjinN het volgende:
Ik ben Millie in hier met jong geld Millie op luchten!
Denk je wieltje pop een wieltje in de lucht
MacMillie (is dat een nieuw product bij de McDonalds ?) De vanille in hier. Ik ben een kwajongen word niet geslagen!
Aaaight, we zijn fris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ja, lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef DjinN het volgende:
Mijn ketting is te raar
mijn pols is te raar
de meisjes gooien mijn afwas omdat mijn wieldoppen groot betaald zijn
Mijn auto is te raar
ik rijd te raar
Woord omhoog broeder!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Giester het volgende:
I kan je niet vertellen wat het echt is!
Ik kan je alleen vertellen het voelt als.
En recht nu er is een stelen mes in mijn windpijp.
I kan niet ademen maar ik vecht steeds al ik kan vechten.
Als lang de slechte voelt goed, is als ik in vlucht ben.
Respect naar de broeders.
Schreeuw naar mijn honden.
Eit baas, ik weet jij hebt altijd die ruggen van mijn negroids.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef Weissman het volgende:
We zitten op de achterbank van de auto, met haar hoofd blaast ze me op... dat hoor je te weten.
Dat mag je best wel weten, ik heb ruggen van mijn negroiden. Niemand kan mij versieren !quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:38 schreef Giester het volgende:
Eit baas, ik weet jij hebt altijd die ruggen van mijn negroids.
Vier echt broeder, vier echt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat mag je best wel weten, ik heb ruggen van mijn negroiden. Niemand kan mij versieren !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef SirBangalot het volgende:
Hit 'em met een beetje Ghetto Gospel Degenen die mij willen (Mijn Ghetto Gospel) Ik ben blij met mijn handen En de rode zon zakt eindelijk in de heuvels van goud En vrede op deze jonge krijger, zonder de geluiden van de geweren Als ik zou kunnen volgen herinneren voordat mijn kap dagen dat ik zou zitten en remanentie denken 'van gelukzaligheid van de goede dagen stop ik en staar naar de jongere mijn hart gaat naar' em Aids getest was het benadrukken dat zij onder En tegenwoordig dingen te veranderen Iedereen schaamt zich van 'de jeugd cuz de waarheid er vreemd uitzien en voor mij is het omgekeerd We lieten hen een wereld die vervloekt en het doet pijn 'Cuz elke dag zullen ze druk op de knop en alle goede mannen als Malcolm X en Bobby Hutton stierf voor niets' em verteld 'ze kunnen krijgen tranende ziet de wereld er somber Wanneer u veegt uw ogen zien het duidelijk Er is geen noodzaak voor u om Mij te vrezen Als u de tijd neemt om mij te horen Misschien kun je leren om te vrolijken mij is het niet om zwart of wit 'Cuz we de menselijke Ik hoop dat we het licht zien voordat het verpest Mijn Ghetto Gospel Degenen die willen mij (Ghetto Gospel) Ik ben blij met mijn handen En de rode zon zakt eindelijk in de heuvels van goud En vrede op deze jonge krijger, zonder de geluiden van de geweren te volgen Vertel me zie je die oude dame, is het niet triest? Livin 'outta zakken maar ze is blij voor de kleine dingen die ze heeft En daar is er een dame Crack heb haar gek Maar ze givin' geboorte van een baby I don't trip en laat het vervagen me uit outta de pan We springen in een andere vorm van slavernij Zelfs nu krijg ik ontmoedigd vraag me af of ze nemen het allemaal terug Zal ik nog steeds de moed? Ik weiger om een rolmodel Ik doelen zijn, in de baas te blijven drinken uit mijn eigen flessen Ik heb fouten gemaakt, maar geleerd van een ieder en wanneer het gezegd en gedaan Ik wed dat deze broer een betere Als ik boos u niet nooit stress vergeten dat God is nog niet klaar met mij nog Ik voel zijn hand op mijn hersenen als ik schrijf rijmt ik ga blind en laat de Heer doen zijn ding is het niet, maar ben ik minder heilig 'cuz Ik koos ervoor om bladerdeeg een botte en drink een biertje met mijn homies Voordat we vinden wereldvrede We moeten vrede vinden
Eit eit, het is de originele bendelid op de set.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Weissman het volgende:
Wie is er aan het poppen rond middernacht ?
Ik zet dingen in scene op een vierkant.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef Giester het volgende:
[..]
Eit eit, het is de originele bendelid op de set.
Wat is jij doen omhoog zo laat brada?!
woord omhoog negerquote:Op woensdag 7 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is omhoog broeders, goeie kick weissman
Aaight, ik hou van de lucht. Omhoog voor mijn broeders.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is omhoog broeders, goeie kick weissman
Waarom kick je dit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:21 schreef Weissman het volgende:
waar is mijn buurt ? Rol de wieltjes op de hoge weg.
Omdat echte bazen weten wanneer het vuur heet is.quote:
Neger alsjeblieft, deze poep is toch niet zo aan en poep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Giester het volgende:
[..]
Omdat echte bazen weten wanneer het vuur heet is.
Ik hou er van als je het rechtdoor doet!
Mijn huisjongen weten wel waar ik het over heb. Trutten reet negroidenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Giester het volgende:
Omdat echte bazen weten wanneer het vuur heet is.
Ik hou er van als je het rechtdoor doet!
Beamer benz or bentley?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
Neger ik heb je rug, meer dan vijfhonderd paarden en ik rol je naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |