Best te pruimen hoor. Lange straat en laat zijn een stuk leuker dan die verrekte Kalverstraat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou het eens bij daglicht moeten zien.
Bespaar je de moeite. Op de waag na is er weinig te zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
En wat meer van Alkmaar dan de hoerenstraat en het stationquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
We zijn verschillend van meningquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Best te pruimen hoor. Lange straat en laat zijn een stuk leuker dan die verrekte Kalverstraat.
Ik zeg niet Bergen he, ik zeg gemeente Bergenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Alkmaar een pluim verdient. Maar het is wel beter dan Berrrrgen.
Ja? Ik wandel weleens over de Kaasmarkt ook. Ziet er vaak wel gezellig uit zo ´s avonds.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef fonsoy het volgende:
Uitgaan in Alkmaar is overigens meestal erg bagger.
Ga maar eens ergens naar binnen. Zeer veel mocro's en manse mooiboys. Vallen ook zo nu en dan klappen in de grotere tentenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja? Ik wandel weleens over de Kaasmarkt ook. Ziet er vaak wel gezellig uit zo ´s avonds.
Ga dan ook niet naar het waagplein.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ga maar eens ergens naar binnen. Zeer veel mocro's en manse mooiboys. Vallen ook zo nu en dan klappen in de grotere tentenJe krijgt al een opmerking als je alleen al een blik werpt op een dame.
Mij hou je niet voor de gek hoor, toink toinkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:03 schreef KingLysandus het volgende:
Ik parkeer altijd m'n auto in de Karperton als ik in Alkmaar ga winkelen.
Wist niet eens dat de hoeren daar in de buurt zitten.
Ik ga niet betalen voor seks. Daar heb ik m´n vriendin voor, en anders m´n rechterhand.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek hoor, toink toink
Nee Berrrrrrrrrrrrrgen, dat is leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ga maar eens ergens naar binnen. Zeer veel mocro's en manse mooiboys. Vallen ook zo nu en dan klappen in de grotere tentenJe krijgt al een opmerking als je alleen al een blik werpt op een dame.
Nee, bovendien is de trein voor armoedzaaiers.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:16 schreef bijdehand het volgende:
Kan je niet met de trein naar die buurt?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef JanJanJan het volgende:
Nee, bovendien is de trein voor armoedzaaiers.
En die hebben geen geld om naar de hoeren te gaan.
Nee man, het zijn juist de minder draagkrachtige mensen die naar de hoeren gaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, bovendien is de trein voor armoedzaaiers.
En die hebben geen geld om naar de hoeren te gaan.
Misschien jezelf eens een andere look aanmeten dan "zwerver".quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:47 schreef Pharkus het volgende:
Mensen kijken mij ook raar aan als ik bier haal
Eigenlijk is de trein rete duur ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin.Dat zegt een automobilist die beweert dat de trein ´zo duur´ is.
Trouwens, van het station naar de Achterdam is prima te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |