abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87435013
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Mwah.. ik zou het niet eens "rel" willen noemen. Een aantal stokers komt hier binnenvallen en zeuren om een slotje. Dat zijn overigens dezelfden die eerst hebben lopen huilen dat er in de COS over Opaatje werd gepost en wilden dat daarmee werd gestopt omdat ze niets met hem te maken wilden hebben. Vervolgens komt er een speciaal afgescheiden Opa-topic, waar degenen die daar behoefte aan hebben naar hartenlust kunnen posten, zonder dat degenen die allergisch voor Opa zijn, hem haten en hem niet kunnen uitstaan niet met hem of zijn aanhang worden geconfronteerd.

Dan blijkt dat de oude COS na het vertrek van de Opastreamers voor geen meter meer loopt (sinds 21 juli geen nieuw hoofdstuk meer geopend) en dat het Oop-topic nu al deel 17 nadert en dat zet blijkbaar kwaad bloed.
De "haters" willen niets met Oop te maken hebben, maar kunnen het blijkbaar toch niet laten om de stream op de voet te volgen, hier in het topic neer te strijken en bij tijd en wijle de boel op stelten te komen zetten en dan vinden ze het vreemd dat ze krachtig van repliek worden gediend.

Het heeft nog het meest weg van geestelijk masochisme: mensen die willens en wetens een pak slaag komen halen en vervolgens in de slachtofferrol kruipen.

Nogmaals: wie niets met Opaatje te maken wil hebben kan diens stream en dit topic links laten liggen en is er dan ook daadwerkelijk helemaal van verschoond en verlost. Hoe moeilijk kan het zijn.. :')
Ja maar ik wordt al ziek als ik dit topic tussen de andere zie staan ,kan het dan niet verborgen worden voor de liefhebbers.. :r
pi_87435127
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Mwah.. ik zou het niet eens "rel" willen noemen. Een aantal stokers komt hier binnenvallen en zeuren om een slotje. Dat zijn overigens dezelfden die eerst hebben lopen huilen dat er in de COS over Opaatje werd gepost en wilden dat daarmee werd gestopt omdat ze niets met hem te maken wilden hebben. Vervolgens komt er een speciaal afgescheiden Opa-topic, waar degenen die daar behoefte aan hebben naar hartenlust kunnen posten, zodat degenen die allergisch voor Opa zijn, hem haten en hem niet kunnen uitstaan niet met hem of zijn aanhang worden geconfronteerd.

Dan blijkt dat de oude COS na het vertrek van de Opastreamers voor geen meter meer loopt (sinds 21 juli geen nieuw hoofdstuk meer geopend) en dat het Oop-topic nu al deel 17 nadert en dat zet blijkbaar kwaad bloed.
De "haters" willen niets met Oop te maken hebben, maar kunnen het blijkbaar toch niet laten om de stream op de voet te volgen, hier in het topic neer te strijken en bij tijd en wijle de boel op stelten te komen zetten en dan vinden ze het vreemd dat ze krachtig van repliek worden gediend.

Het heeft nog het meest weg van geestelijk masochisme: mensen die willens en wetens een pak slaag komen halen en vervolgens in de slachtofferrol kruipen.

Nogmaals: wie niets met Opaatje te maken wil hebben kan diens stream en dit topic links laten liggen en is er dan ook daadwerkelijk helemaal van verschoond en verlost. Hoe moeilijk kan het zijn.. :')
Maar we vinden het zo sneu als je hier in je upje zit :{
pi_87435141
Ach, maak je niet druk allemaal, het gaat (n)ergens over. ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:30:09 #254
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_87435158
Says Who!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_87435276
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Ja maar ik wordt al ziek als ik dit topic tussen de andere zie staan ,kan het dan niet verborgen worden voor de liefhebbers.. :r
Dan hou je je ogen maar dicht en zwijg wat meer, doe je naam s eer aan :)
Sinds ik de mens heb leren kennen ben ik van de dieren gaan houden!
http://www.ustream.tv/channel/vandijkie1974
I Don't Like It
pi_87435319
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef Poezewoes het volgende:
Says Who!
Dat zei ik, probleem daarmee?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:33:56 #257
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_87435376
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Geef jij dan het goede voorbeeld dijkie :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_87435435
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Als ik me ogen dicht doe zie ik de andere topics niet meer,dus dat gaat niet werken.
ene gaan we weer beginnen dat kan hoor ,zielepiet.

c_/
pi_87436129
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Als ik me ogen dicht doe zie ik de andere topics niet meer,dus dat gaat niet werken.

c_/
Een "zwijgtopic" :D Ik probeer me daarbij iets in te denken :) een TT en niemand die daarop reageert :P
pi_87436969
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

c_/
Gaan we weer namen gebruike\n? Kan je het weer niet zonder af? ahwww... _O-
I Don't Like It
pi_87437001
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:33 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Geef jij dan het goede voorbeeld dijkie :Y
Na jou :Y
I Don't Like It
pi_87437089
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Als iedereen die het niks vind nu wegblijft hier blijven de liefhebbers vanzelf over lampie. w/
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_87437282
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Na jou :Y
Ah fijn, jij houdt het vuurtje op gang, blijft mijn kachel nog even uit bij de komende nachtvorst *O* :P
pi_87437401
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ah fijn, jij houdt het vuurtje op gang, blijft mijn kachel nog even uit bij de komende nachtvorst *O* :P
Tuurlijk... ik weer whahahahahahahaha
I Don't Like It
pi_87437436
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Als iedereen die het niks vind nu wegblijft hier blijven de liefhebbers vanzelf over lampie. w/
Lekker, nog een mud kolen er op ;) *O*
pi_87437725
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Lekker, nog een mud kolen er op ;) *O*
Lekker warm en cosy *;
pi_87437742

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 11-10-2010 22:22:12 ]
pi_87437907
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Lekker warm en cosy *;
Mootie :) *;
pi_87438412
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Laat mij maar een lampie zijn laat ik mijn licht tenminste nog ergens over schijnen _O-
pi_87438416
Wanneer reageer je als je de naam "zielepiet"ziet, kan voor iedereen gelden maar als je je aangesproken voelt.....
pi_87438640
*O* *O*

Om te vieren dat hij een nieuw AJAXSHIRT heeft

gooi er nog maar een nummertje voor opa in, weer een ander AJAX cluplied maar oh zo heerlijk om het uit volle borst te zingen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87438941
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
*O* *O*

Om te vieren dat hij een nieuw AJAXSHIRT heeft

gooi er nog maar een nummertje voor opa in, weer een ander AJAX cluplied maar oh zo heerlijk om het uit volle borst te zingen.
Heksje *O* (ik hou eigenlijk wel een beetje van je :@ ) :9 :*
pi_87439359
Sla je slag Ruudemans :P
pi_87439428
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Heksje *O* (ik hou eigenlijk wel een beetje van je :@ ) :9 :*
*O* oh Ruudje wat vind ik dat lief van je, hou ook wel een beetje van jou he :@ chio chio of zeg ik zo geen gedag in het Italiaans :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87439457
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Sla je slag Ruudemans :P
Van jou hou ik ook ;) :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')