Ja maar ik wordt al ziek als ik dit topic tussen de andere zie staan ,kan het dan niet verborgen worden voor de liefhebbers..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah.. ik zou het niet eens "rel" willen noemen. Een aantal stokers komt hier binnenvallen en zeuren om een slotje. Dat zijn overigens dezelfden die eerst hebben lopen huilen dat er in de COS over Opaatje werd gepost en wilden dat daarmee werd gestopt omdat ze niets met hem te maken wilden hebben. Vervolgens komt er een speciaal afgescheiden Opa-topic, waar degenen die daar behoefte aan hebben naar hartenlust kunnen posten, zonder dat degenen die allergisch voor Opa zijn, hem haten en hem niet kunnen uitstaan niet met hem of zijn aanhang worden geconfronteerd.
Dan blijkt dat de oude COS na het vertrek van de Opastreamers voor geen meter meer loopt (sinds 21 juli geen nieuw hoofdstuk meer geopend) en dat het Oop-topic nu al deel 17 nadert en dat zet blijkbaar kwaad bloed.
De "haters" willen niets met Oop te maken hebben, maar kunnen het blijkbaar toch niet laten om de stream op de voet te volgen, hier in het topic neer te strijken en bij tijd en wijle de boel op stelten te komen zetten en dan vinden ze het vreemd dat ze krachtig van repliek worden gediend.
Het heeft nog het meest weg van geestelijk masochisme: mensen die willens en wetens een pak slaag komen halen en vervolgens in de slachtofferrol kruipen.
Nogmaals: wie niets met Opaatje te maken wil hebben kan diens stream en dit topic links laten liggen en is er dan ook daadwerkelijk helemaal van verschoond en verlost. Hoe moeilijk kan het zijn..
Maar we vinden het zo sneu als je hier in je upje zitquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah.. ik zou het niet eens "rel" willen noemen. Een aantal stokers komt hier binnenvallen en zeuren om een slotje. Dat zijn overigens dezelfden die eerst hebben lopen huilen dat er in de COS over Opaatje werd gepost en wilden dat daarmee werd gestopt omdat ze niets met hem te maken wilden hebben. Vervolgens komt er een speciaal afgescheiden Opa-topic, waar degenen die daar behoefte aan hebben naar hartenlust kunnen posten, zodat degenen die allergisch voor Opa zijn, hem haten en hem niet kunnen uitstaan niet met hem of zijn aanhang worden geconfronteerd.
Dan blijkt dat de oude COS na het vertrek van de Opastreamers voor geen meter meer loopt (sinds 21 juli geen nieuw hoofdstuk meer geopend) en dat het Oop-topic nu al deel 17 nadert en dat zet blijkbaar kwaad bloed.
De "haters" willen niets met Oop te maken hebben, maar kunnen het blijkbaar toch niet laten om de stream op de voet te volgen, hier in het topic neer te strijken en bij tijd en wijle de boel op stelten te komen zetten en dan vinden ze het vreemd dat ze krachtig van repliek worden gediend.
Het heeft nog het meest weg van geestelijk masochisme: mensen die willens en wetens een pak slaag komen halen en vervolgens in de slachtofferrol kruipen.
Nogmaals: wie niets met Opaatje te maken wil hebben kan diens stream en dit topic links laten liggen en is er dan ook daadwerkelijk helemaal van verschoond en verlost. Hoe moeilijk kan het zijn..
Dan hou je je ogen maar dicht en zwijg wat meer, doe je naam s eer aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja maar ik wordt al ziek als ik dit topic tussen de andere zie staan ,kan het dan niet verborgen worden voor de liefhebbers..
Geef jij dan het goede voorbeeld dijkiequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dan hou je je ogen maar dicht en zwijg wat meer, doe je naam s eer aan
Als ik me ogen dicht doe zie ik de andere topics niet meer,dus dat gaat niet werken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dan hou je je ogen maar dicht en zwijg wat meer, doe je naam s eer aan
Een "zwijgtopic"quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als ik me ogen dicht doe zie ik de andere topics niet meer,dus dat gaat niet werken.
ene gaan we weer beginnen dat kan hoor ,zielepiet.
Gaan we weer namen gebruike\n? Kan je het weer niet zonder af? ahwww...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als ik me ogen dicht doe zie ik de andere topics niet meer,dus dat gaat niet werken.
ene gaan we weer beginnen dat kan hoor ,zielepiet.
Na jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geef jij dan het goede voorbeeld dijkie
Als iedereen die het niks vind nu wegblijft hier blijven de liefhebbers vanzelf over lampie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja maar ik wordt al ziek als ik dit topic tussen de andere zie staan ,kan het dan niet verborgen worden voor de liefhebbers..
Ah fijn, jij houdt het vuurtje op gang, blijft mijn kachel nog even uit bij de komende nachtvorstquote:
Tuurlijk... ik weer whahahahahahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah fijn, jij houdt het vuurtje op gang, blijft mijn kachel nog even uit bij de komende nachtvorst![]()
Lekker, nog een mud kolen er opquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Als iedereen die het niks vind nu wegblijft hier blijven de liefhebbers vanzelf over lampie.
Lekker warm en cosyquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker, nog een mud kolen er op![]()
Laat mij maar een lampie zijn laat ik mijn licht tenminste nog ergens over schijnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Als iedereen die het niks vind nu wegblijft hier blijven de liefhebbers vanzelf over lampie.
Heksjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Om te vieren dat hij een nieuw AJAXSHIRT heeft
gooi er nog maar een nummertje voor opa in, weer een ander AJAX cluplied maar oh zo heerlijk om het uit volle borst te zingen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heksje(ik hou eigenlijk wel een beetje van je
)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |