Heksjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Om te vieren dat hij een nieuw AJAXSHIRT heeft
gooi er nog maar een nummertje voor opa in, weer een ander AJAX cluplied maar oh zo heerlijk om het uit volle borst te zingen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heksje(ik hou eigenlijk wel een beetje van je
)
![]()
ciao ciao is t, aardig van mij he ?:)quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Ruudje wat vind ik dat lief van je, hou ook wel een beetje van jou he
chio chio of zeg ik zo geen gedag in het Italiaans
Heksie............maf mensquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Om te vieren dat hij een nieuw AJAXSHIRT heeft
gooi er nog maar een nummertje voor opa in, weer een ander AJAX cluplied maar oh zo heerlijk om het uit volle borst te zingen.
Aardig?? De meesten van ons weten heel goed wat Heksie bedoelde hoor, ook zonder jou tussenkomst, dombo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
ciao ciao is t, aardig van mij he ?:)
En weer moet er 1 beledigend worden... Prima... Jullie vriendinnetje is zo ontiegelijk dom dat ze niet eens weet dat er vertaal sites zijn! Nee ze gaat liever voor lul staan hahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Aardig?? De meesten van ons weten heel goed wat Heksie bedoelde hoor, ook zonder jou tussenkomst, dombo!
Dat lees je verkeerd... sorryquote:
Nou... nu kan ik vast niet meer slapenquote:
Fijn....dat doet me goed...daar kan ik nl wel lekker van slapen...Doei...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nou... nu kan ik vast niet meer slapen
Huh? Nu maak je me weer wakkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn....dat doet me goed...daar kan ik nl wel lekker van slapen...Doei...
ach dat sta jij altijd ..en Tita probeert het nog zelf te typen ..jij heb een vertaal site nodig om iemand te corrigeren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:07 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
En weer moet er 1 beledigend worden... Prima... Jullie vriendinnetje is zo ontiegelijk dom dat ze niet eens weet dat er vertaal sites zijn! Nee ze gaat liever voor lul staan hahahaha
Het is Controleren hoor Misschien zou jij daar eens mee moeten beginnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ach dat sta jij altijd ..en Tita probeert het nog zelf te typen ..jij heb een vertaal site nodig om iemand te corrigeren.
Typ zeker je textjes ook eerst in een kladblokje om ze te kontroleren op spelling.
Ho fatto lo stessoquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ach dat sta jij altijd ..en Tita probeert het nog zelf te typen ..jij heb een vertaal site nodig om iemand te corrigeren.
Typ zeker je textjes ook eerst in een kladblokje om ze te kontroleren op spelling.
Truste, ik gaan ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even naar mijn nestje fokkerts. Gun elkaar wat licht in de ogen.
nieuwe spelling kan kontroleren ook en dan nog jij heb weer ff gegoogled dombo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Het is Controleren hoor Misschien zou jij daar eens mee moeten beginnen
Zo iets?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even naar mijn nestje fokkerts. Gun elkaar wat licht in de ogen.
Positive vibesquote:
Jij mag ook stoppen met scheldenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
nieuwe spelling kan kontroleren ook en dan nog jij heb weer ff gegoogled dombo.
Tja dat is ie nu eenmaal kan ik er wat aan doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij mag ook stoppen met schelden
Tis ook een kwestie van de korrels zout en volwassen verstand, Have fun and don't take it so serious.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja dat is ie nu eenmaal kan ik er wat aan doen.
tis meer van kaatsen en de bal verwachten of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |