dat is de enige die ik niet zo lekker vind.quote:
Het zijn er 6 geworden, meer waren er nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke, dat had ik dus iets eerder moeten weten.
Morgen maar even 10 zakken halen dan
Na jarenlange studie ben ik tot de conclusie gekomen dat je ze uit de zak moet halen en overal in de diepvries los verspreiden, dat gaat een miljoen keer zo snelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het zijn er 6 geworden, meer waren er niet![]()
Edit: FFUUUU wat duurt dat bevriezen lang, die dingen zijn na 9 uur ofzo nog steeds niet bevroren
Edit2: wtf? Na bijna een complete dag zijn de meeste ijsjes bevroren maar sommige zijn nog helemaal vloeibaar? Gewoon in 1 pak 8 bevroren en 2 compleet vloeibaar? wtf?
geode garpquote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
Ik heb hier ook een vleeslolly.. kan er alleen niet bij,, fuck
oh vrieslolly.. neej die heb ik niet
Als het vocht wat er op komt weer bevriest door het ijs zelf.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef DutchSpike het volgende:
Kom van de sportschool af, zalig als je zo'n ijskoude hebt!
Nee, maar ik begin een nieuw leven nadat ik mijn 1e vrieslolly op heb.quote:Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je bent nu net geboren mag ik hopen?
Ik kon jaren terug een jongen die geen kleurstoffen mocht hebben omdat hij dan onhandelbaar werd. Hij heeft er ooit toch één gegeten en de halve camping lopen terroriseren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
De besten!
Bijna ongelimiteerde smaak zit er in die dingen man, je kunt blijven zuigen en het blijft lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |