Ach, ik denk daar niet zoveel over na. Zou ik trouwens ook schijt aan hebben; een bepaalde film moeten kijken omdat het een date is. Als je elkaar leuk vindt kan je alles toch gewoon kijken? Eerste film met m'n ex was er eentje van Sawquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Eternal sunshine heb ik express achterwege gelaten omdat dat ecccht nog niet zo geschikt is hoor. Tenminste die zou ik niet na een paar dates al gaan kijkenTis wel mn meest favo film trouwens
En Tav, ik heb expres de wijvenfilms uit mn collectie opgezocht voor FD haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. Naar buiten. Linksaf. Blauwe deur met veel deurbellen ernaast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zit je voordeur aan dezelfden kant van pieke potloed steer? :p
Nja, dat zeg ik: vraag haar eerst wat ze leuk vind voor je iets plant!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef flying-dutchman het volgende:
het is meer dat ik weet dat ze meer van de romantische meuk houd, en ik het wat makkelijker genoeg boeiend kan vinden om niet helemaal in slaap te vallen. En als ze bij mij komt om filmpje te kijken wil ik wel dat ze zich op haar gemak voelt.
Normaal gesproken denk ik daar ook niet zo over na, maar Eternal Sunshine is echt de uitzonderingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, ik denk daar niet zoveel over na. Zou ik trouwens ook schijt aan hebben; een bepaalde film moeten kijken omdat het een date is. Als je elkaar leuk vindt kan je alles toch gewoon kijken? Eerste film met m'n ex was er eentje van Saw![]()
Eternal Sunshine is zeker een geniale film.Een van m'n favorieten ook.
Tevens: wat een flut-TT![]()
Ik laat je weten of het wat isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Dat boek van Swaab lijkt mij ook interessant, TAV.
Hmm okee, daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen. Aangezien deze tip van een vrouw komt zal ik 'm maar in m'n achterhoofd houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Normaal gesproken denk ik daar ook niet zo over na, maar Eternal Sunshine is echt de uitzonderingDe eerste keer dat ik die heb gezien was ik zoo onder de indruk en zwaar emo, dat zou ik echt niet willen zijn op één van mn eerste dates
ze had al iets gezegd van romantische komediesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat zeg ik: vraag haar eerst wat ze leuk vind voor je iets plant!!
Mwah. Plan gewoon als je toch al weet welke categorie ze leuk vindt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat zeg ik: vraag haar eerst wat ze leuk vind voor je iets plant!!
hmmm... dus toen ik ergens vroeg en even genoeg lef had ingedronken, van goh vind je het erg dat ik je een zoen geef, en toen nee te horen kreeg (nee, vind ik niet erg) en toen maar heb gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah. Plan gewoon als je toch al weet welke categorie ze leuk vindt.Geen grotere afknapper dan: "Waar wil jij eten / wat wil jij zien / wil je nu zoenen?" tegen een vrouw zeggen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah. Plan gewoon als je toch al weet welke categorie ze leuk vindt.Geen grotere afknapper dan: "Waar wil jij eten / wat wil jij zien / wil je nu zoenen?" tegen een vrouw zeggen.
dus tav mag je niet zomaar op het altaar slepen, hij moet eerst op zijn knieetjes gaan met een ring en het vragen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geen grotere afknapper als me niets gevraagd wordt
![]()
Maar aangezien FD wel een genre mee heeft gekregen scheelt het al een boel natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmm... dus toen ik ergens vroeg en even genoeg lef had ingedronken, van goh vind je het erg dat ik je een zoen geef, en toen nee te horen kreeg (nee, vind ik niet erg) en toen maar heb gedaandeed ik het fout
Ow help.. Niet zoiets..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ze had al iets gezegd van romantische komedies
The Fountain staat nog steeds op mn "dezefilmsmoetiknogsteedseenkeerkijkenlijstje"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hmm okee, daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen. Aangezien deze tip van een vrouw komt zal ik 'm maar in m'n achterhoofd houden.Dan moet The Fountain ook maar van het lijstje geschrapt worden, want die is wat dat betreft nog erger. Heb je die wel eens gezien? Die is zóóó geniaal.
![]()
![]()
Aan de andere kant, kan je dan wel lekker troosten en geruststellen
Het is niet de bedoeling dat je helemaal niets gevraagd wordt, wat jij wil is voor hem belangrijk, maar als je vrouw zijnde op een date gaat en je gast moet voor elk wissewasje iets aan je vragen en je behandelen alsof je porcelein bent, dan kan ik me zo voorstellen dat je het geen geschikte kandidaat vindt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geen grotere afknapper als me niets gevraagd wordt
![]()
Gewoon The Ugly Truth kijken dan, mijn broer vond die ook leuk en dies helemaal niet van de romantische shizzle.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ze had al iets gezegd van romantische komedies
Ik zou gewoon wat me gewoon wat meer als mezelf gedragen, als ik met een goede vriend wat leuks ga doen overleg ik ook af en toe wel even waar we zin in hebben. Of is dat heel ver gezocht? (ik heb dit soort processen op de een of andere manier nooit zo beleefd geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dus tav mag je niet zomaar op het altaar slepen, hij moet eerst op zijn knieetjes gaan met een ring en het vragen?
Zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat me gewoon wat meer als mezelf gedragen, als ik met een goede vriend wat leuks ga doen overleg ik ook af en toe wel even waar we zin in hebben. Of is dat heel ver gezocht? (ik heb dit soort processen op de een of andere manier nooit zo beleefd geloof ik).
Werkt als een tierelierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar zou je mij heel blij mee maken op een 1e date![]()
![]()
Of Austin Powers... he TAV
Eh. Ik heb The Fountain niet gezien Sarabiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Steer weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent?
Die vond The fountain ook helemaal geweldig.......ik begrijp het niet
Oops wie raadde hem dan aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh. Ik heb The Fountain niet gezien Sarabi
Weetje.. lekker je gevoel blijven volgen en doen wat jou goed lijkt, dat is een prima aanpakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef flying-dutchman het volgende:
maar goed ik doe toch alles al fout
de manier van zoen vragen
smsen dat ik haar leuk vind
whats next? tot nu toe werkt het toch vrij aardig
Jep. Stuur die 300 SMS'jes maar fdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weetje.. lekker je gevoel blijven volgen en doen wat jou goed lijkt, dat is een prima aanpak![]()
zouden meer mensen moeten doen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:38 schreef Aure het volgende:
[..]
The Fountain staat nog steeds op mn "dezefilmsmoetiknogsteedseenkeerkijkenlijstje"
Is wel een film die ik nog wilde zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Ahh rijsttafel dus.....
Ik begrijp die film echt niet.....
Op de 2e plek komt ie dan. Pom Poko staat op één, die moet ik echt nog ff eerst zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zet 'm maar bovenaan dat lijstje dan![]()
[ afbeelding ]
Niet doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is wel een film die ik nog wilde zien
Hij is niet makkelijk, nee. Ik moest er ook even over nadenken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Ahh rijsttafel dus.....
Ik begrijp die film echt niet.....
Wie heeft het hier over porselein?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je helemaal niets gevraagd wordt, wat jij wil is voor hem belangrijk, maar als je vrouw zijnde op een date gaat en je gast moet voor elk wissewasje iets aan je vragen en je behandelen alsof je porcelein bent, dan kan ik me zo voorstellen dat je het geen geschikte kandidaat vindt.
Wauw. Super INFPquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zet 'm maar bovenaan dat lijstje dan![]()
[ afbeelding ]
Plannen! (tenminste toen ik een heel strak budget had deed ik dat) en aanbiedingen scoren. Dus ook eten wat in t seizoen is enzo, scheelt enorm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Boodschapjes voor deze week zijn ook weer binnen. Ik was alleen weer meer geld kwijt dan geplandHoe doen Isa en Windigo dat toch
om mee te beginnen geen whisky fan zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Boodschapjes voor deze week zijn ook weer binnen. Ik was alleen weer meer geld kwijt dan geplandHoe doen Isa en Windigo dat toch
Anime zie ik. Ben ik normaal nooit zo van, maar 1 film was echt tof. Wel een beetje Japans klef verhaal, maar tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Op de 2e plek komt ie dan. Pom Poko staat op één, die moet ik echt nog ff eerst zien
Plannen probeer ik ook. Misschien idd meer op de aanbiedingen letten. En misschien toch de lidl maar eens bezoeken ondanks dat ik het een enorme irritante winkel vindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Plannen! (tenminste toen ik een heel strak budget had deed ik dat) en aanbiedingen scoren. Dus ook eten wat in t seizoen is enzo, scheelt enorm.
Je hebt geen idee hoeveel kerels een vrouw als porselein gaan behandelen wanneer de knop in hun hoofd om is gegaan, en echt om alles toestemming / goedkeuring gaan vragen. Jij vat dit weer op als: "Oh, dus mijn mening is niet belangrijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over porselein?Maar als je twijfelt wat iemand leuk zou vinden moet je het gewoon vragen! Je gaat neem ik aan niet met een debiel op stap die geen eigen smaak/mening heeft.. toch? Beetje initiatief is prima, maar bij twijfel is vragen juist een goede zet wat mij betreft. Toont betrokkenheid en dat je rekening wil houden met en zo..
maar goed, hij weet het al dus maakt in dit geval niet uit dus..
heb je geen turk in de buurt? Ik doe (nog steeds trouwens) vaak eerst boodschappen bij de Turk (groenten en fruit scheelt daar echt geld)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plannen probeer ik ook. Misschien idd meer op de aanbiedingen letten. En misschien toch de lidl maar eens bezoeken ondanks dat ik het een enorme irritante winkel vind
Dankuuuu.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Anime zie ik. Ben ik normaal nooit zo van, maar 1 film was echt tof. Wel een beetje Japans klef verhaal, maar toch![]()
5 centimeters per second
[ afbeelding ]
Mik die ook maar op je lijstje
Whut?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Plannen! (tenminste toen ik een heel strak budget had deed ik dat) en aanbiedingen scoren. Dus ook eten wat in t seizoen is enzo, scheelt enorm.
Alstuuuuquote:
Jawel...die zit in de buurt. Volgende keer toch maar even doen danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je geen turk in de buurt? Ik doe (nog steeds trouwens) vaak eerst boodschappen bij de Turk (groenten en fruit scheelt daar echt geld)
die ken ik ook nog niet.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Anime zie ik. Ben ik normaal nooit zo van, maar 1 film was echt tof. Wel een beetje Japans klef verhaal, maar toch![]()
5 centimeters per second
[ afbeelding ]
Mik die ook maar op je lijstje
Zie mijn laatste postquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel...die zit in de buurt. Volgende keer toch maar even doen danMaar ik heb vaak met die kleine hoeveelheden van mij dat het gewoon drie keer niets scheelt en ik wel een stuk verder moet lopen met die zware teas. Luiigheid dus
geloof mij zelfs dan scheelt het.... bij appie kon ik niet kleiner dan een heel net vol sinaasappels krijgen, dus maar ff naar de groente boer gegaan voor 3 stuks. Knoflook hoeveel gooi je daar steeds van weg omdat je die 3 in het netje niet opkrijgt? zelfde verhaal met uien. etc etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel...die zit in de buurt. Volgende keer toch maar even doen danMaar ik heb vaak met die kleine hoeveelheden van mij dat het gewoon drie keer niets scheelt en ik wel een stuk verder moet lopen met die zware teas. Luiigheid dus
Juist! ga je een soep maken,heb je 1 van iets nodig. Bij de supermarkt moet je meteen een zak of een net kopen (en bij de appie kan je bijv wel 2 uien in 1 netje kopen maar das dan 70 cent ofzo, belachelijk!) Bij de turk koop je alles los, ideaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geloof mij zelfs dan scheelt het.... bij appie kon ik niet kleiner dan een heel net vol sinaasappels krijgen, dus maar ff naar de groente boer gegaan voor 3 stuks. Knoflook hoeveel gooi je daar steeds van weg omdat je die 3 in het netje niet opkrijgt? zelfde verhaal met uien. etc etc
Dat kon wel eens kloppen. Ik doe dagelijks boodschappen (vind ik fijn, ff hoofd leegmaken door langs de schappen te slenteren) maar moet me wel inhouden geen junkfood of cakejes of weet ik veel wat in te slaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
En ik plan nog steeds hoor (maak een weekmenu) , wel met een ruimer budget, maar anders ben je steeds meer geld kwijt aan boodschappen en dat vind ik onzin(bovendien is plannen beter voor de lijn
je verleidt jezelf minder als je eens per week boodschappen doet en dan door de weeks alleen nog de kleine dingetjes haalt) Tenminste zo werkt het bij mij.
Ik zou het juist niet vragen, want de kans is groot dat je dan inderdaad "Romantische komedie" als antwoord krijgt.. en daar zit je dan ook aan vast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel kerels een vrouw als porselein gaan behandelen wanneer de knop in hun hoofd om is gegaan, en echt om alles toestemming / goedkeuring gaan vragen. Jij vat dit weer op als: "Oh, dus mijn mening is niet belangrijk?" maar je dan echt in een heel ander categorie te kijken. Daar heb ik het niet over. En in dit geval wist fd allang welke categorie film zij leuk vond, dus hij is gewoon goed bezig.
Ik heb een potje met AH Excellent knoflookpasta staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geloof mij zelfs dan scheelt het.... bij appie kon ik niet kleiner dan een heel net vol sinaasappels krijgen, dus maar ff naar de groente boer gegaan voor 3 stuks. Knoflook hoeveel gooi je daar steeds van weg omdat je die 3 in het netje niet opkrijgt? zelfde verhaal met uien. etc etc
Kijk, das nou slimquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou het juist niet vragen, want de kans is groot dat je dan inderdaad "Romantische komedie" als antwoord krijgt.. en daar zit je dan ook aan vast.
Al doende leert menquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kon wel eens kloppen. Ik doe dagelijks boodschappen (vind ik fijn, ff hoofd leegmaken door langs de schappen te slenteren) maar moet me wel inhouden geen junkfood of cakejes of weet ik veel wat in te slaan.
Maar zou het moeilijk vinden om een week vooruit te plannen, ook omdat ik niet weet waar ik elke dag eet eigenlijk
Verras haar met je originaliteit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou het juist niet vragen, want de kans is groot dat je dan inderdaad "Romantische komedie" als antwoord krijgt.. en daar zit je dan ook aan vast.
Hahahaha ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een potje met AH Excellent knoflookpasta staan.
(ik AH knoflook poeder, was ik erg blij mee toen ik er achter kwam dat ik na mijn verhuizing nog geen knoflook had gehaald)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
knoflookpastaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is toch niet slecht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
"Heey, wat voor soort films vind je leuk?"quote:
The Dark Knight is wel erg leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
"Heey, wat voor soort films vind je leuk?"
- "Romantische komedies"
"Ow.. ik niet, laten we Batman kijken"
die poeder smaakt ook zo raar vind ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ook knoflookpoeder en -vlokken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZOENEN?
* Stereotomy pakt aure vol op haar mond
Internetheld he.![]()
In plaats van knoflook?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, knoflookolie heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die poeder smaakt ook zo raar vind ik.
maar goed, ik heb meer tijd om te koken he en vind alles snijden helemaal niet erg
beter gebruik je knoflookolie
Mja, knoflook snijden kost ook maar 20 seconden dus daar mag het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die poeder smaakt ook zo raar vind ik.
maar goed, ik heb meer tijd om te koken he en vind alles snijden helemaal niet erg
beter gebruik je knoflookolie, als je toch iets snel wilt doen.
In de stinkdepartment zit je goed iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, knoflookolie heb ik ook nog.
Is echt handig als je niet zo heel veel tijd hebt om te koken. En voor mij is het ook wat voordeligerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
In plaats van knoflook?![]()
Overigens krijg ik die drie bolletjes makkelijk op, maar ik kook dan ook vaak Italiaans.
Raspen! snel, schoon en weinig afwas. zo boven de pan, 2 tellen werk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, knoflook snijden kost ook maar 20 seconden dus daar mag het niet aan liggen.
Jokertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
The Dark Knight is wel erg leukook al heb ik toen besloten dat ik de vrienden van mijn vriend niet leuk vind
![]()
We gingen met zijn allen naar de bios
Heb ook uienpoederquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In de stinkdepartment zit je goed iig
Ja maar dan gaan je handen zo stinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, knoflook snijden kost ook maar 20 seconden dus daar mag het niet aan liggen.
Oe, da's wel een goeie. Met of zonder vel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Raspen! snel, schoon en weinig afwas. zo boven de pan, 2 tellen werk.
Dat dus.quote:
je begint als en vorige huisgenote van mij te klinken (das niet best enzo)quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Is echt handig als je niet zo heel veel tijd hebt om te koken. En voor mij is het ook wat voordeliger
Harde bonk met de zijkant van je mes op het teentje, achterkant eraf snijden, vel valt er zo af. Beetje zout over het teentje strooien, hakhakhak met zo'n rolbeweging.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Raspen! snel, schoon en weinig afwas. zo boven de pan, 2 tellen werk.
Ik dacht echt dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
![]()
Is reden nr. 1 waarom ik geen knoflook wil pellen / snijden etc.
Rest van de avond zit je dan zo aan je vingers te ruiken.
*zucht.quote:
heb je geen budget voor zeep?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
![]()
Is reden nr. 1 waarom ik geen knoflook wil pellen / snijden etc.
Rest van de avond zit je dan zo aan je vingers te ruiken.
Ik was juist af met een teiltje water omdat ik dat handiger vindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je begint als en vorige huisgenote van mij te klinken (das niet best enzo)
die waste af niet met een teiltje water maar onder een stroom uit de kraan want ze was zo bang voor rimpelhandjes
Je snijdt met een mes, niet met je vingers. Tenminste, ik welquote:
Jij hebt nog nooit met knoflook of uien gewerkt? Dat was je niet zomaar af met handzeep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb je geen budget voor zeep?
hij als aziaat doet het met kung fu/karate moves natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je snijdt met een mes, niet met je vingers. Tenminste, ik wel
Ik heb het weer niet over dat soort mannen maar over iemand die gewoon even checkt wat iemand leuk vind, snap niet zo goed waar je dit allemaal vandaan haaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel kerels een vrouw als porselein gaan behandelen wanneer de knop in hun hoofd om is gegaan, en echt om alles toestemming / goedkeuring gaan vragen. Jij vat dit weer op als: "Oh, dus mijn mening is niet belangrijk?" maar je dan echt in een heel ander categorie te kijken. Daar heb ik het niet over.
ja, dat zei hij al. Maar in het hypothetische geval dat hij het niet wist dan denk ik: vraag het gewoon ff.. Simpel zat!quote:En in dit geval wist fd allang welke categorie film zij leuk vond, dus hij is gewoon goed bezig.
Joehoe: mijn tip werkt! geheid!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met knoflook of uien gewerkt? Dat was je niet zomaar af met handzeep.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Al doende leert menik heb er nu prima zicht op en maak dus einde van de week een boodschappenbriefje voor de week erop. dat halen we op zaterdag en vrijdags is de koelkast weer bijna leeg, prima dus.
Ik hou die knoflook toch echt wel beet met mn vingers als ik snijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je snijdt met een mes, niet met je vingers. Tenminste, ik wel
ik heb er nooit zoveel problemen mee... gewoon vloeibare handzeep van lidl...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met knoflook of uien gewerkt? Dat was je niet zomaar af met handzeep.
vlees fruit en zuivel tegen sluitingstijd halen, zeker op de zaterdag,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* Sarabi leest toch nog iets nuttigs in deze SCquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*zucht.
handen nat maken, even langs wat rvs halen (je gootsteen?) en voila, geur weg.
Volgende probleem!
Bleekoplossing schijnt te werken, maar ik was het er altijd zo af met een beetje water. Gewoon niet of amper aanraken als je eenmaal begint met snijden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ah nou en, je luistert iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik ook, ik ook
Alleen kook ik niet...........
Jups doe ik ook altijd, echt super handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*zucht.
Volgende probleem!
Kijk. Als fd z'n 'krampachtigheid' zou loslaten zou hij het liefst 100 smsjes aan haar sturen dat hij haar leuk vindt. Omdat hij dat zo voelt momenteel. Maar even aannemende dat het meisje gewoon normaal en stabiel is, zul je haar daar alleen maar mee wegjagen en in het ergste geval de politie wegens stalken op je dak krijgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, ik ben duidelijk geen type voor 'daten' en al dat krampachtige gedoe geloof ik
Datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Al dat gelul over daten en vrouwenZitten hier een berg gefrustreerde vrijgezellen of zo
Heb zo'n RVS ding in de vorm van een riviersteentje, werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*zucht.
Volgende probleem!
Hatsaaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
DatenVrouwen
Mannen
![]()
Na excursie ga ik es werk maken van mn nieuwe project
Ik wil ook weer daten...........quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
DatenVrouwen
Mannen
![]()
Jij bent weer de uitzondering, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb zo'n RVS ding in de vorm van een riviersteentje, werkt niet bij mij.
Ja, uiteraard.. maar goed, dat was mijn punt ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk. Als fd z'n 'krampachtigheid' zou loslaten zou hij het liefst 100 smsjes aan haar sturen dat hij haar leuk vindt. Omdat hij dat zo voelt momenteel. Maar even aannemende dat het meisje gewoon normaal en stabiel is, zul je haar daar alleen maar mee wegjagen en in het ergste geval de politie wegens stalken op je dak krijgen.
Of je het leuk vindt of niet: als je vlinders hebt wordt 'jezelf blijven' toch weer iets anders dan 'jezelf blijven' wanneer je géén vlinders hebt.
Niet nodig. 1 hand aan je mes, 1 hand op je mes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik hou die knoflook toch echt wel beet met mn vingers als ik snij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.. maar goed, dat was mijn punt ook niet
dan ik ook..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij bent weer de uitzondering, natuurlijk
optie 1:quote:
Kunnen wij gewoon niet gaan daten of zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
DatenVrouwen
Mannen
![]()
Koken en liefde gaan toch samen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Al dat gelul over daten en vrouwenZitten hier een berg gefrustreerde vrijgezellen of zo
Hoe heb je hem eigenlijk ontmoet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee met mijn vriendje
Nu kan het nog nu we niet samen wonen
Waar zie je me voor aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
optie 1:
stap 1: zet vriend de deur uit
stap 2: zoek een gewillig slachtoffer
stap 3: have fun
optie 2:
geef je vriend net zolang pikstraf tot hij weer date achtige dingen gaat doen
A-ha!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb dan wel niet een rvskiezelding maar een mes of wasbak heeft maar weinig effect..
Bij de meeste mensen werkt hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb dan wel niet een rvskiezelding maar een mes of wasbak heeft maar weinig effect..
Onlinequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heb je hem eigenlijk ontmoet?
heb ik een eierscheider voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet nodig. 1 hand aan je mes, 1 hand op je mes.
En als je kookt, tsja dan worden je handen vies. Hoort erbij. Citroen persen is ook zo'n fijne. Of een ei scheiden als dat perongeluk fout gaat
Je zit over mn leeftijdsgrens heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen wij gewoon niet gaan daten of zoScheelt iig de eerste kennismaking
Koken *is* liefde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Koken en liefde gaan toch samen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen werkt hetDan gewoon smelly hands voor jou
Ik ook, de eierschil of:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ik een eierscheider voor
[ afbeelding ]
Geeft niks, P was onze eerste ontmoeten ook al vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Je zit over mn leeftijdsgrens heenEn ik heb je al es gezien joh!
Vieze handen is toch iets anders dan stinkende handenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet nodig. 1 hand aan je mes, 1 hand op je mes.
En als je kookt, tsja dan worden je handen vies. Hoort erbij. Citroen persen is ook zo'n fijne. Of een ei scheiden als dat perongeluk fout gaat
nee hoor, vind het ook wel meevallen. alleen als ik veel knoflook gesneden heb dan maakik mijn handen echt schoon, anders riek je de halve dag ernaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind ik niet erg.. zo erg stinkt het nou ook weer niet
iemand die het langer volhoud zonder sex als je vriend, maar dat zie ik dan verkeerd blijkbaarquote:
Sorry, maar wie begon hier ookalweer over wanhopige mensen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen wij gewoon niet gaan daten of zoScheelt iig de eerste kennismaking
Wow, klinkt fancy die site.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, P was onze eerste ontmoeten ook al vergeten.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Vieze handen is toch iets anders dan stinkende handenEn citroen stinkt niet
En eieren scheiden kan ik heel goed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
iemand die het langer volhoud zonder sex als je vriend, maar dat zie ik dan verkeerd blijkbaar
Fancy niet hoor.....maar je chat eerst voordat je elkaars foto's zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, klinkt fancy die site.
Mijn zus en zwager hebben elkaar ontmoet via relatieplanet
Ik ben een jonge god hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Je zit over mn leeftijdsgrens heenEn ik heb je al es gezien joh!
Toch vind ik het een slecht excuus om dan maar knoflookpasta te gaan gebruikenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Vieze handen is toch iets anders dan stinkende handenEn citroen stinkt niet
En eieren scheiden kan ik heel goed
Dus komen jij en Aure sowieso naar de Sushi meet van P en mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, P was onze eerste ontmoeten ook al vergeten.![]()
Ik ben te moe om iets zinnigs te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Typisch dat de CUL SC op vrijdagavond het hardst loopt.
cul single meet? (en jij dan maar dat kan je dan zie als date met je vriendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus komen jij en Aure sowieso naar de Sushi meet van P en mij
Dat valt vies tegenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Koken en liefde gaan toch samen?
Op zich is dat wel een goed idee.... fysieke aantrekkingskracht weegt zwaarder op korte termijn maar als het klikt heb je op langere termijn goede kans + vriendschap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fancy niet hoor.....maar je chat eerst voordat je elkaars foto's ziet
Ook niet singles moeten komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
cul single meet? (en jij dan maar dat kan je dan zie als date met je vriend)
Ik suggereer niks. Jij hebt het over een eerste kennismaking overslaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben een jonge god hoorEn wat wil je met dat laatste suggereren?
Niet knap genoeg of zo?
Ja eh ik ben blut dus ik kan écht niet uit vanavond. Ik zou wel uit willenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Typisch dat de CUL SC op vrijdagavond het hardst loopt.
Zijn foto vond ik niet zo geweldig, maar de rest van mijn HBO klas wel dus toen wou ik wel met hem datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is dat wel een goed idee.... fysieke aantrekkingskracht weegt zwaarder op korte termijn maar als het klikt heb je op langere termijn goede kans + vriendschap.
Ja! Daarom zei ik datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik suggereer niks. Jij hebt het over een eerste kennismaking overslaanMaar die hebben we al gehad dummie!
Dít.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja eh ik ben blut dus ik kan écht niet uit vanavond. Ik zou wel uit willen
hmmm, ik ga zo weer naar het westenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Join the club!quote:
De voornaamste reden voor mij is eigenlijk dat het voor mij voordeliger is. Als ik knoflook haal dan krijg ik het gewoon niet op en telkens kan ik de helft weggooien. Vind ik zonde, dus nu maar knoflookpasta. Soms ook wel es potjes met knoflookteentjes (die kan je bij de xenos kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Toch vind ik het een slecht excuus om dan maar knoflookpasta te gaan gebruiken
Ja, goede referenties zijn belangrijk bij mannen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn foto vond ik niet zo geweldig, maar de rest van mijn HBO klas wel dus toen wou ik wel met hem daten![]()
In het echt vond ik hem wel er leuk uit zien
*kuchquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, ik ga zo weer naar het westen
Je moet de afvoer van je afzuigkap wel goed in hun gezicht mikken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt vies tegenIk kook me suf maar er komen geen vrijgezelle leuke meiden langs
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zou memo al bij mij ingebroken hebben
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, ik ga zo weer naar het westen
toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, goede referenties zijn belangrijk bij mannen.
muts, had gewoon met je ov kaart hierheen gekomen, en hier eten. Nu heb ik maar van ellende een diepvries pizza gemaakt terwijl ik dan wel was gaan lekker koken enzo. Bier had ik ook nog wel genoegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Straks heb je twee A's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
muts, had gewoon met je ov kaart hierheen gekomen, en hier eten. Nu heb ik maar van ellende een diepvries pizza gemaakt terwijl ik dan wel was gaan lekker koken enzo. Bier had ik ook nog wel genoeg
Die potten ken ik ja. Ik ben ook maar een arme kutstudent, maar een net knoflook kost bij de Aldi of Lidl niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Aure het volgende:
[..]
De voornaamste reden voor mij is eigenlijk dat het voor mij voordeliger is. Als ik knoflook haal dan krijg ik het gewoon niet op en telkens kan ik de helft weggooien. Vind ik zonde, dus nu maar knoflookpasta. Soms ook wel es potjes met knoflookteentjes (die kan je bij de xenos kopen).
en waar is de meet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook niet singles moeten komenik wil iedereen leren kennen hier
En mijn vriendje komt ook (ookal weet hij het zelf nog niet)
Ja pffff dat wist ik toch nieehieeetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
muts, had gewoon met je ov kaart hierheen gekomen, en hier eten. Nu heb ik maar van ellende een diepvries pizza gemaakt terwijl ik dan wel was gaan lekker koken enzo. Bier had ik ook nog wel genoeg
Ja maar ik vind het gewoon zo zonde om het weg te gooienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die potten ken ik ja. Ik ben ook maar een arme kutstudent, maar een net knoflook kost bij de Aldi of Lidl niet zoveel.
Ik had een keer uit enthousiasme een net van 15 teentjes ofzo gekochtToen heb ik een hoop teentjes in een pindakaaspot ingevroren en dat werkte ook wel oké. Je handen gaan er ook minder van stinken.
memo zegt neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zou memo al bij mij ingebroken hebben
wel goed alles bijhouden he oudje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik loop alweer hopeloos achter zie ik
Gewoon meer gebruiken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon zo zonde om het weg te gooien
Ze fietsen nog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik loop alweer hopeloos achter zie ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef flying-dutchman het volgende:
die sushi meet moet ik alweer afzeggen helaas. Heb dan al een andere meet
trouwens wel in haagtown
Leuk! Moet je alleen ff met Lein afspreken voor welk tijdstip je kaartjes moet kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon meer gebruiken.NOMNOM
![]()
Owja! Ik ga mee naar de lijkenshow. Een vriend die vandaag hier was doet voor z'n studie zoiets en die heeft me helemaal enthousiast gemaakt, dus nu wil ik zeker gaan!
Heb alleen met een half oog naar een streampje gekeken, maar het was weer een waar voetbalfeestquote:
indien er nog een plekje vrij is, meld ik me bij deze aan.quote:
Met Huntelaar ipv Van Prutsie in de spits hadden we het WK gewonnen.quote:
lang verhaal. Andere vrienden groep had iemand bedacht dating ding. werd daar vrolijk ingepushed, toen ben ik aan A gekoppeld. dus lijkt me wel zinnig en liefst met A daar naar toe te gaan. Even diegene bedanken die mij gekoppeld heeft enzo (die organiseerde het hele zaakje en was tevens crush #2 uit mijn leven (zie eerdere berichtgeving))quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
hoe kan je nu liever naar een andere meet willen?
Ik ehb nog niet echt een lijstje bijgehouden maar iedereen mag komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
indien er nog een plekje vrij is, meld ik me bij deze aan.
tijdens de vakantie me in een sushi bar vol zitten stoppen, was lekker.
Yes m'm. Ik moet wel een beetje op tijd weten wie er allemaal meegaan. Dan kan ik reserveren.quote:
aha have funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
lang verhaal. Andere vrienden groep had iemand bedacht dating ding. werd daar vrolijk ingepushed, toen ben ik aan A gekoppeld. dus lijkt me wel zinnig en liefst met A daar naar toe te gaan. Even diegene bedanken die mij gekoppeld heeft enzo (die organiseerde het hele zaakje en was tevens crush #2 uit mijn leven (zie eerdere berichtgeving))
Ojaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yes m'm. Ik moet wel een beetje op tijd weten wie er allemaal meegaan. Dan kan ik reserveren.
Ok zal ik eens achteraan gaan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Leuk! Moet je alleen ff met Lein afspreken voor welk tijdstip je kaartjes moet kopenLein ging geloof ik vandaag kaartjes kopen.
en wanneer is het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yes m'm. Ik moet wel een beetje op tijd weten wie er allemaal meegaan. Dan kan ik reserveren.
6 nov. Aanmeldingen bij Sarabi via PM. Ik krijg het totaal wel door danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
en wanneer is het?
ben net terug van vakantie, loop dus nog wat achter.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojamaar ik heb geen idee meer wie meewilden
Sun kon niet
wie gaan er mee? (dat je weet nu)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
6 nov. Aanmeldingen bij Sarabi via PM. Ik krijg het totaal wel door dan
Dan moeten we een keer minimeetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee..
Oeh! ik heb vijgendip gekocht vandaag! Zo'n minipotje.. en het is lekkurrrr![]()
* PdeHoog kijkt naar DE.....quote:
cougar town?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga ook saai zijn vanavondWel nog ff wat wijvenseries kijken zo
ook, maar P ken ik al en het was de bedoeling om meer mensen te leren kennenquote:
Zeker saai. Val er bijna van in slaap, alleen al van het idee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga ook saai zijn vanavondWel nog ff wat wijvenseries kijken zo
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat moeten we sowieso nog he.. maar eens werk van ons plan gaan maken inmiddels!!
en ikquote:
6 nov kan ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt naar DE.....
Gaan jullie ook mee?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dexterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zeker saai. Val er bijna van in slaap, alleen al van het idee.![]()
![]()
Ik ga wél heel interessant zijn vanavond. Een aflevering Dexter kijken straks met bier.
Private Practice en The Vampire Diaries! Voor Grey's ben ik vanochtend speciaal vroeg uit bed gegaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cougar town?
desperate housewives?
the l word?
bold?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
6 nov kan ik nietJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Sushiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ook, maar P ken ik al en het was de bedoeling om meer mensen te leren kennen
sushi meet 6 november
PdeHoog
Sarabi
z80
FFT
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
6 nov kan ik nietToch jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ rijsttafel hoe kan je nu geen sushi lusten?
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach we zien elkaar vast nog wel eens
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach we zien elkaar vast nog wel eens
Blije muziek!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje humeurig en chaggie vanavond. Maar eens wat anti-humeurige bui-muziek opzetten
[ afbeelding ]
Nope! Ik luister dit:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Blije muziek!!!!![]()
![]()
![]()
Dit is een van de betere blije muziekjes die ik ooit gehoord heb:
Ergens in het filmpje valt rijsttafel ook nog te spotten, trouwens.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Tezz het volgende:
Oh het is gezellig hier zie ik! Straks was de oude nog niet dicht en nu is de nieuwe al weer bijna vol!
Dunno, vind er gewoon niets aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch jammer![]()
@ rijsttafel hoe kan je nu geen sushi lusten?
goed hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Tezz het volgende:
Oh het is gezellig hier zie ik! Straks was de oude nog niet dicht en nu is de nieuwe al weer bijna vol!
Dat is toch geen blije muziek?quote:
Nog een Dexter fanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zeker saai. Val er bijna van in slaap, alleen al van het idee.![]()
![]()
Ik ga wél heel interessant zijn vanavond. Een aflevering Dexter kijken straks met bier.
Die kende ik al jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is toch geen blije muziek?![]()
En als je van metal houdt, luister dan dit:
![]()
![]()
Niet vreemd, maar als je rijsttafel heetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef Tezz het volgende:
@sarabi: ik vind sushi ook niet zo lekker hoor! Is dat vreemd?? Het kan aan de nori liggen en aan het feit dat ik niet zo'n visliefhebber ben misschien....
quote:
bij een rijsttafel denk ik aan de indo-chinees, niet aan japans heurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet vreemd, maar als je rijsttafel heet
Maar er is echt genoeg anders te eten dus kom je?
Ik ben nog vegetarisch ook, kan je nagaan hoe vreemd m'n username dan is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja, rijst......sushi....je snapt hemquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bij een rijsttafel denk ik aan de indo-chinees, niet aan japans heur
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja, rijst......sushi....je snapt hem
Ik ga wel slapen
Nope morgen vrijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]waarom nu al? tis net zo gezellig hier? morgen ochtend werken ofzo?
¿Qué?quote:
dat kan om 12 uur toch ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope morgen vrijalleen rondje hardlopen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
wij wachten tot we 4 kunnen kopen.. zal niet lang meer duren..
wij kopen ja!
Nee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ikke ook en t wordt mooi weer geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope morgen vrijalleen rondje hardlopen
quote:
Maar begin een beetje moet te wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat kan om 12 uur toch ookgewoon wakker blijven
zeiden ze ook over vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ikke ook en t wordt mooi weer geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |