Je zegt:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...hoe reageer ik dan?
Ik zeg alleen dat voor heel veel mensen cultuur hun beroep is en dat ik dus denk dat het wel degelijk heel veel mensen kan schelen dat er bezuinigd wordt. That's it.
Dan impliceer je dus dat het wordt afgeschaft,... en daar is geen sprake van. Dat bedoel ik met overdreven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus televisie, radio, theater, films hoeven niet perse in stand gehouden te worden?
Haha, ik was er dus eerst nog aan het bijschrijven dat ik hiermee níet bedoelde te zeggen dat het nu afgeschaft wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je zegt:
[..]
Dan impliceer je dus dat het wordt afgeschaft,... en daar is geen sprake van. Dat bedoel ik met overdreven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, ik was er dus eerst nog aan het bijschrijven dat ik hiermee níet bedoelde te zeggen dat het nu afgeschaft wordt.
Dat ben ik zeker met je eens. Ik denk wel dat het grote gros van de mensen niets van de bezuinigingen gaan merken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Lovechild het volgende:
Hm, was weer eens aan het quoten ipv aan het editen. Even kijken wat er nu nog van over is...
Edit: goed, ik wilde nog toevoegen dat ik ook wel denk dat heel veel mensen niet eens weten wat er nou allemaal over cultuur valt (en voor de zekerheid: niet dat ik dat heel erg goed weet).
Ik heb wijn en whiskyquote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik denk wel dat het grote gros van de mensen niets van de bezuinigingen gaan merken.
Ik heb Jillz welke over de datum zijnquote:
Alleen dat er op een auto geschoten zou zijn en d'r zat een gaatje in de bumper van de betreffende auto en dat ze dat hebben onderzocht. Mss weer Polen met een luchtbuksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef nectarientje het volgende:
Jill, heb jij nog ergens in je vele bronnen iets over die schietpartij gehoord?
Nou dat heb ik ook gewoon gelezen via Regio15quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alleen dat er op een auto geschoten zou zijn en d'r zat een gaatje in de bumper van de betreffende auto en dat ze dat hebben onderzocht. Mss weer Polen met een luchtbuks
Dan hadden ze in Scheveningen moeten schietenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef nectarientje het volgende:
Ja, dat wist ik ook al.. smeuïge details wil ik!
als ik in dit tempo blijf gaan, ik ookquote:
Wat is er flaps?quote:
Niet eens.. Aan de slag met de studiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Wat een dooie boel hierIedereen buiten aan het spelen zeker..
Ja, lach maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens.. Aan de slag met de studie
Ben blij dat ik mn wekker niet heb gezet voor de kwalificatie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |