quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef dandybleu het volgende:
als ik ooit een kind krijg ( mn vrouw dan )
dan zou ik het als het imbiciel is : het liefst zelf dood maken
maar dat mag helaas niet ( maar ik vind dat een kwestie van zelfbeschikkingsrecht )
Jezelf kwijt? Nawwwquote:
Wtf.quote:
Beide niet, maar was wel enorm vet feest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Kankerwasted en een chick gegangbanged?
het zijn altijd die negersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die Doutzen Kroes van me afpakken.
Oke, dus ik heb niks gemist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beide niet, maar was wel enorm vet feest.
Feesten met dj's als hardwell enz zijn zoveel beter dan in kroegen.![]()
Heb je tenminste leuke muziek ipv die lauwe kroeg muziek.
Ik moest ook vandaag redelijk vroeg op (10 uur) voor naar een beurs in Utrecht.
Als jij er was geweest was het wel een andere avond geweest.quote:
Valt mee, ze had je uit angst de hele avond ontweken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als jij er was geweest was het wel een andere avond geweest.
Hardwell boven The Scorpions zetten, voel eens aan je hoofd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beide niet, maar was wel enorm vet feest.
Feesten met dj's als hardwell enz zijn zoveel beter dan in kroegen.![]()
Heb je tenminste leuke muziek ipv die lauwe kroeg muziek.
Ik moest ook vandaag redelijk vroeg op (10 uur) voor naar een beurs in Utrecht.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan had je sowieso een chick gebanged, omdat easy.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan had je sowieso een chick gebanged, omdat easy.
Lekker lullig weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan had je sowieso een chick gebanged, omdat easy.
Ik moest een beetje huilenquote:
Ik kraak Luur ook wel eens af maar ik vind dit gewoon een rotopmerking.quote:
Ik wilde zeggen dan was het een nog leukere avond geweestquote:
Er is niks mis mee om af en toe seks te hebben. Jij maakt er dan weer van dat ik easy ben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het zijn je eigen verhalen die het tot dit hebben gemaakt.
Je moet niet alles van mij serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kraak Luur ook wel eens af maar ik vind dit gewoon een rotopmerking.
Ik geloof niet dat dat echt veel troost zal bieden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet Bobby je troosten met zijn penis?
nou enquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel een snor, heb ik gehoord van bronnen.
Toen had je het 3 weken achter elkaar over iemand anders. Zelfs als dit je eerste 3 waren dan kan ik nou niet echt zeggen dat je medium of hard bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om af en toe seks te hebben. Jij maakt er dan weer van dat ik easy ben.
Omdat je Asian bent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt veel troost zal bieden.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet Bobby je troosten met zijn penis?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben verre van serieus. Ally heeft al meerdere keren aangegeven dat ze zulke opmerkingen niet waardeert, daarom vind ik het lullig. Of je het nu meent of niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet niet alles van mij serieus nemen.Jij bent altijd zo serieus.
Oke dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen had je het 3 weken achter elkaar over iemand anders. Zelfs als dit je eerste 3 waren dan kan ik nou niet echt zeggen dat je medium of hard bent.
Misschien moeten we ze aan elkaar binden voor één troostactie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ben ik niet hier geweest, anders had ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben verre van serieus. Ally heeft al meerdere keren aangegeven dat ze zulke opmerkingen niet waardeert, daarom vind ik het lullig. Of je het nu meent of niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend hier.
Vooral als bepaalde users er zijn.
Allure is een meisje; en hetero. Daar helpen vrouwenbillen niet bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
Hier een bewegende kont van Jessica Biel om het goed te maken.
[ afbeelding ]
Zoals wie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend hier.
Vooral als bepaalde users er zijn.
Kun je deze even uitleggen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze aan elkaar binden voor één troostactie.
Ze kon een likkende Lyndsy Fonseca ook waarderen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allure is een meisje; en hetero. Daar helpen vrouwenbillen niet bij
Je kunt iemand van hetzelfde geslacht toch alsnog mooi vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allure is een meisje; en hetero. Daar helpen vrouwenbillen niet bij
Waarom zeg je het dan? Je zit er duidelijk mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, want doet er niet toe.
Nou, als ik het ben mag je het rustig zeggen. Ik zal er niet slecht van slapen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je Chris bedoelt. De klootzak.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, ik zit er echt mee dat een paar users elkaar op internet lopen af te kankeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan? Je zit er duidelijk mee.
Dat zeggen meisjes ook altijd als ze over me praten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je Chris bedoelt. De klootzak.
Ik ben sowieso altijd laid back.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef MouzurX het volgende:
Ik kan er niet tegen wanneer het zo grimmig is
Dat komt door bepaalde usersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef MouzurX het volgende:
Ik kan er niet tegen wanneer het zo grimmig is
Me laten neuken in een steegje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef MouzurX het volgende:
All wat heb jij dan nog gedaan gisteren?
Fijn weekend, Chris.quote:
Jij moet snel op jezelf gaan wonen, da´s goed voor inspiratie en creativiteit, een kamertje voor muziek, kamertje voor schilderen...enz.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik wordt er echt zooooooo moe van dat een paar vrienden waar ik vaak een spelletje of film mee ga kijken ofzo in het weekend, gewoon echt nul komma nul initiatief ervoor nemen en gewoon echt zitten wachten tot het laatste moment of mij gaan bellen met en reageert er al iemand.
Alsjeblieft zegze zouden een keer eens zelf mensen uitnodigen.
En mn vader die godverdomme nooit eten en drinken in huis haalt. En nog een appel waar ie een hap uit heeft genomen weer terug in de fruitschaal mikt omdat je dat 'weg kan snijden en nog kan opeten'
Drinken wat een maand in de koelkast staat waarvan ie meent dat je het nog prima op kan drinken. En anders kost het te veel geld.
Behalve voor zijn hobbies en motor en vakanties
/einde rage
Snel in onze schuilkelders, een troll!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aangevallen voelen via internet terwijl iemand het zegt die amper serieus is.![]()
Uhuh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op t terras zag ze dr leuker uit
Eerlijk, ze is nu een stuk minder leuk en ook door die opmerking.quote:
Sick ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Maisnon het volgende:
http://www.boston.com/big(...)of_toxic_sludge.html
Heavy
Ik stem er toch mee in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerlijk, ze is nu een stuk minder leuk en ook door die opmerking.
Ja.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Sok. het volgende:
En ze blijft ook maar doorzeiken over "ik ben blij dat ze me niet beoordelen op m'n uiterlijk![]()
".
Instant afknapper.
Helemaal niet; ik beoordeel altijd meisjes op hun persoonlijkheid hier op fok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders dan FOK!, waar je enkel op je uiterlijk wordt beoordeeld.
(WD)
Wd en allure hebben een leuke persoonlijkheid.quote:
Janee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wd en allure hebben een leuke persoonlijkheid.
Krentenbol. ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wd en allure hebben een leuke persoonlijkheid.
Jo trippen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit van een foto die ik met mn mobiel heb gemaaktwie herkent wat het is
Wow O_oquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit van een foto die ik met mn mobiel heb gemaaktwie herkent wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |