*zet fallin' opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Papa zong Fallin van Alicia Keys.
"Sometimes i feel good, at times i feel bad"
Is de aflevering leuk? Ik moet nog kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hahaha Situation heeft struggles mang.
Jawel =$ Alleen niet superveel grappige dingen helaas.=[quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is de aflevering leuk? Ik moet nog kijken.
ik heb geen shirt aan, even better.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb gewoon een shirt before the shirt aan, best feeling ever.
Alleen een BH? Vertel meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb geen shirt aan, even better.
Situation is echt een kankerhomo in deze ep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel =$ Alleen niet superveel grappige dingen helaas.=[
Is ie toch altijd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Situation is echt een kankerhomo in deze ep.
Mensen die doen alsof veel alcohol drinken niet stoer isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga me even helemaal de tyfus inzuipen en dan de stad in. Ik ben immers stoer, en dat is wat stoere jongens doen.
Hij wil zijn goede imago bij jou niet verpesten, terwijl iedereen weet dat jij ook niet vies bent van een drankjequote:
Meisjes die drinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij wil zijn goede imago bij jou niet verpesten, terwijl iedereen weet dat jij ook niet vies bent van een drankje.
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind alleen meisjes die bier drinken niet charmant.
Ik vind dat soms wel sexy eigenlijk. Laat ten minste zien dat ze geen kaktrut is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind alleen meisjes die bier drinken niet charmant.
Wanneer gaan wij samen wat drinken dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als meisjes niet drinken zou jij nooit seks hebben.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij wil zijn goede imago bij jou niet verpesten, terwijl iedereen weet dat jij ook niet vies bent van een drankje.
Sexyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat soms wel sexy eigenlijk. Laat ten minste zien dat ze geen kaktrut is.
quote:Eeuwige student is 76 jaar
AMSTERDAM - Hij is 76 jaar, heeft meer dan 3000 studieboeken en 70 diploma's. Wim Jurg uit het Overijsselse Lutten mag zich met recht de eeuwige student noemen...
Jurg begon op zijn 19e met studeren en raakte direct verslaafd. Hij werd predikant, maar bleef daarnaast diverse vervolgopleidingen en cursussen volgen. Tegenwoordig volgt hij een opfriscursus systeemtherapeut.
Jurg heeft in de loop der jaren een waslijst aan titels verzameld. Zo mag hij zich dr. drs, professor en supervisor noemen, maar hij is ondanks zijn leeftijd nog lang niet uitgeleerd. "Nieuwe inzichten blijven me boeien", vertelt hij aan RTV Oost. "De laatste dag van mijn leven hoop ik nog nuttig bezig te zijn."
Oh, het is Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
Achter Freek zit iemand met een afschuwelijke Nick en Simon trui.
Dank je..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was niet serieusEn als ze bier drinken vind ik dat juist wel stoer.
Ik wilde nog 'inb4 ..' zeggen, maar ik dacht 'nee, zo'n treurige grap maakt mijn goede vriend Bob vast niet'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen wat drinken dan?
Twee dansende chicks om je teleurstelling te verwerken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'inb4 ..' zeggen, maar ik dacht 'nee, zo'n treurige grap maakt mijn goede vriend Bob vast niet'.
Jammer, dit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twee dansende chicks om je teleurstelling te verwerken.
[ afbeelding ]
Crank that souljaboyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twee dansende chicks om je teleurstelling te verwerken.
[ afbeelding ]
Wat heb je nou weer te klagen, katjang?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer te klagen, katjang?
Vatoquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Sla niet zo'n toon aan tegen een meerdere.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sla niet zo'n toon aan tegen een meerdere.
quote:
Beetje respect voor de dirty house classics.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel een skere pokoe als je dat nu nog luistert.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sla niet zo'n toon aan tegen een meerdere.
fapfapfapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:11 schreef Rainb0ws het volgende:
Voor de verandering ook maar es hier posten i.p.v. alleen bij "Hoe zie je er nu uit"
Whahaha what the......quote:
Als het een YouTube link was geweest had je het niet geluisterd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zocht het op omdat er geen youtubelink bijstond.
Correct.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het een YouTube link was geweest had je het niet geluisterd.
Mensen die Darude - Sandstorm niet kunnen dromenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het een YouTube link was geweest had je het niet geluisterd.
Dat soort brute bezigheden doe ik graag zelfquote:
Aparte stijl, ik zal het album eens downloaden.quote:
Net als jij :$ :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |