quote:Bunnybeater schreef op 08 oktober 2010 @ 17:54:
Dag kinders,
Ik rij tijdelijk iemands R1150GSA (2005). Nu heb ik in het verleden vaker af en toe het oliedruk lampje zien knipperen als ik ergens aankwam en dus rustig ging rijden. Het oliepeil klopt en voorzover ik weet is alles in orde.
Het lijkt erop alsof het lampje gaat branden nadat ik al dan niet een tijdje 'vlot' heb gereden. Wanneer ik dan bij een verkeerslicht kom of ergens langzaam manouvreer om hem weg te zetten gaat het lampje weer branden. Het heeft geloof ik misschien te maken met de terugval in toeren, onder de 1.000 rpm gaat ie dan ff knipperen, geef ik wat gas bij gaat ie weer uit.
Iemand bekend met dit euvel? Zit hier iets achter of zal ie gewoon van slag zijn? Toevallig gebeurde het net weer na een rit van ca. 45 min. waarbij ik om de file uitreed richting een baan waar wel snel werd gereden ging. Daarom ging ik flink op het gas om snel met het verkeer mee te komen en bij het eerstvolgende verkeerslicht was ineens het lampje weer aanwezig, maar nu heel duidelijk als ik hem liet zakken onder de 1.500 rpm oid. Vandaar dat ik ook het idee heb dat het echt te maken heeft me de rijstijl ervoor...
Moet ik hem wegzetten? Hoe kom ik erachter wat het is?
Bvd
quote:
Nu je het zegt, met mijn andere moters gebeurt het geloof ik ook weleens sporadisch. Maar dit probleem komt mij iets te duidelijk naar voren, vandaag danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Herken het probleem, treedt meestal op na abrupte remactie.
Keertje gas geven en trekt weer bij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:49 schreef ikookhier het volgende:
Heeft Fok! een motorclubZullen we samen spelen
![]()
leuke helm -XX- is speciaal voor jou gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef -XX- het volgende:
Het begin is er. Nu de rest nog.![]()
![]()
En ja....XX standaard print !!![]()
En binnen een week is meneer weer weg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Jac0bus het volgende:
Mag ik meedoen?![]()
20 September geslaagd en vanaf 16 oktober in het bezit van een groene ZX6R '01
Denk je dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
En binnen een week is meneer weer weg.![]()
Goeiemorgen!
Thanks bvvt
Als ik in het ledenlijstje in de OP kijk zie ik inderdaad wat lui die hier 450+ dagen niet meer zijn geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een aanwas van 1 lid per drie jaar is dat wel de ervaring.
Zootje ongeregeld hier.
Scherp.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:51 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik in het ledenlijstje in de OP kijk zie ik inderdaad wat lui die hier 450+ dagen niet meer zijn geweest
Nee joh, die is helemaal up to date.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Scherp.-XX- moet ook weer eens een nieuwe cartoon maken.
Eigenlijk wel! Misschien maar weer eens wat in elkaar flansen. Welke leden klappen we erin?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Scherp.-XX- moet ook weer eens een nieuwe cartoon maken.
jwt tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Misschien maar weer eens wat in elkaar flansen. Welke leden klappen we erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |