weet ikquote:
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:Vervelend.
OehhhhWat heerlijk! Das ook niet zo heel lang
Als ik zondag een dagdienst ehb moet ik 7.30 beginnen
![]()
![]()
Wat dan? Ruzie met je baas?
Is ookquote:
oh vet, ik kom klote maken. Wanneer beginnen die kipjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor haha![]()
Nee geen ruzie, ik ben te oud en dus moet ik plaatsmaken voor meisjes van 15 die niet snappen dat je onder werktijd dus niet uitgebreid met je vriendinnen kunt gaan staan praten terwijl de rij langer en langer word
dan moet ik toch niet in die rij staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor haha![]()
Nee geen ruzie, ik ben te oud en dus moet ik plaatsmaken voor meisjes van 15 die niet snappen dat je onder werktijd dus niet uitgebreid met je vriendinnen kunt gaan staan praten terwijl de rij langer en langer word
Voorlopig werkt ze alleen nog op donderdag avond. Ik gok dat ik na december op mag rotten. Dus vanaf dan is ze er ook op zaterdag. (en mag ik dus proberen ergens anders aan de bak te komen, waar ik ook duur benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh vet, ik kom klote maken. Wanneer beginnen die kipjes?
Oh. Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Voorlopig werkt ze alleen nog op donderdag avond. Ik gok dat ik na december op mag rotten. Dus vanaf dan is ze er ook op zaterdag. (en mag ik dus proberen ergens anders aan de bak te komen, waar ik ook duur bensucces gegarandeerd)
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jij
98% is gewoon stil staan achter de kassa jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Oh. Ja.Ik neem mn woorden terug
Alleen maar staan?
Dan is mijn werk afwisselender
![]()
oh lordDat meen je
Wat zonde!! Werken in een boekhandel lijkt me juist zo leuk
En idd, die 15 jarige kutjes moeten opzouten
Zeker degenen die zo dom staan te doen
Must eat hotdog!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
hooooiiii
Eten was lekker en toen gauw nog naar ikeaen ik word zo blij van Ikea
Nu naar huis....
/einde twittermededeling
dan ben jij ouder dan ik benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jij
IN een friettent is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duur
Dat is geen optiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
IN een friettent is altijd wat te doen
Dan meenemen voor morgen ochtend ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
We waren uit eten geweest dus weinig trek in een ikea hotdog![]()
Wait, whut?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Ik mag maar maximaal 2x per week douchen dus dat kan gewoon niet
Mijn huid is slecht, slechter slechts en water is evil. Dusquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duur
En ja morgen werken.
[..]
98% is gewoon stil staan achter de kassa jaMijn voeten zijn aan het eind van de dag echt helemaal dood haha
![]()
Weken in boekhandel is ook leuk![]()
Vind het (buiten het financiele probleem om) dus ook wel echt klote als ik weg moet
Daar wen je wel aan na ruim 8 jaar zo levenquote:
Trusten en werkse!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan na ruim 8 jaar zo leven![]()
Maar nu ga ik lunch maken voor morgen en dan naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |