Omdat (zoals we hierboven bespraken) nerds vaak in die termen denken...:)quote:
Anders vernerdt de bevolking?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat (zoals we hierboven bespraken) nerds vaak in die termen denken...:)
zie je wel?quote:
Nee, maar zoals hierboven geschreven, dan snapt de bevolking het niet meer...quote:
En geen 30 plus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:34 schreef Premium_Quality het volgende:
De meisjesnerds die ik heb gezien hielden zich bezig met games, fantasyrommel, WoW, anime, gothic shit, Japan. Ze waren over het algemeen lelijk.
Tja...dan ben je nog gewoon 'apart' (of wil dat zijn).quote:
Nope. Het is nog steeds niet logisch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, maar zoals hierboven geschreven, dan snapt de bevolking het niet meer...
Zekers, maar niet met mannelijke nerdsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef superpiet het volgende:
[...]
Maar wat doen vrouwelijke nerdjes eigenlijk? Hetzelfde? Bestaan er wel vrouwelijke nerdjes? Hebben deze nerdjes wel menselijk of seksueel contact?
Kleuters natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wie? Farmvillers of kleuters?![]()
(Waarover ging dit topic ook alweer?)
Ja, ze hebben een USB-powered vibrator die via internet te besturen is. Voor hun is het volwaardige seks.quote:Maar wat doen vrouwelijke nerdjes eigenlijk? Hetzelfde? Bestaan er wel vrouwelijke nerdjes? Hebben deze nerdjes wel menselijk of seksueel contact?
Dit is bijna een contact-advertentie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:38 schreef seiramu het volgende:
Mijn vriend noemt mij altijd een nerd omdat ik van anime, videogames en aparte kleding houd. Niet gothic of alto, gewoon anders maar wel leuk. Daarnaast ben ik rustiger dan de meeste meiden, praat ik 'netjes' (ik scheld nooit en hij scheld altijd met verrekte mongol e.d.), teken ik veel en weet ik weinig af van mode/wat 'in' is. Echter ben ik wel sociaal, spontaan (soms), zie er goed verzorgd uit, kan met iedereen een goed gesprek aangaan en heb vrienden met wie ik vaak optrek... ik ben het dan ook niet mee eens wanneer hij me een nerd noemt maar ach. We kunnen er om lachen want hij bedoelt het ook nooit serieus. En zelf is hij ook dagelijks aan het gamen
.
Wauw, wat een cirkelredenatie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:38 schreef seiramu het volgende:
Bij een vrouwelijke nerd denk ik aan een meisje die uuh...geen goede sociale vaardigheden heeft en er onverzorgd uitziet. Hobbies zijn doorgaans niet zo van belang denk ik. Ik ken genoeg meiden met stereotiepe nerdy hobbies (fantasy, videogames, wetenschap, anime) die er leuk uitzien. Meestal zijn nerdy meisjes juist meiden die geen interesse tonen in hobbies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |