Alleen Judith en ik, erg gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie hadden de vorige keer 4 stops onderweg
hoeveel hadden jullie er dit keer?
oh ja en wij begonnen om 21.00 uur bij de hoogste tijd eerst met 2 biertjes
jij was met Judith en Bas?
volgende keer doe ik ga graag weer mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Judith en ik, erg gezellig![]()
Eerst bier in de Hoogste Tijd.
Happy hour in de Jantjes dus toen moest er ineens 4 bier weggegetikt worden in recordtempo
Daarna in de Pecheur nog.
lig je er NU AL uit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry doesn't bring me back to life!!!!!!!!!!!! MAFFIA MAN!
Ik ben al bezig met het speuren naar hints.... wat een verslavend spelquote:
Kerel... als ik zoveel macht had gehad he... dan had Ang3l er niet uitgelegenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leef nog. Niet te hard zeggen anders moord Bartjebart mij OOK nog uit.
Je masker brokkelt af!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... als ik zoveel macht had gehad he... dan had Ang3l er niet uitgelegenDan had ik geweten dat hij ook dorpsbewoner was
Ja da's niet omdat je iets stoms doet hoorquote:
Ik weet serieus van niksquote:
28-11-2010quote:
Gaat 'm voor mij niet worden.quote:
Bonniequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:50 schreef Xiance het volgende:
mogguh
*heeeel veeeeeeeeeel hoofdpijn heeft*
ik moet eigenlijk ook. heb altijd gemilimeteerd, maar ben nu al een half jaar bezig om het lang te laten groeien maar ik word er gek van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:54 schreef creno het volgende:
Ik ben weer eens naar de kapper geweest, twas nodig.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
And that is why I like the very emotional Miss Amos.........
In NL met het metropoolorkest gisteren...... wat blijkbaar afgeschaft wordt
doe je meequote:
nu al?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe je mee
k heb nog wel wat smirnoff ergens...
helaas is de rum al op
tsk, en mij laat je nog steeds aan de zijlijn bungelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al?!Nee, ik heb vanavond een date (met die gast van BN)
dus kan ik niet al laveloos aan komen zetten. Nou ja date...date = natuurlijk hoge verwachtingen etc... dus noem ik het 'wat drinken and clubbing'
hoe is het met jou en je business?
u crazyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
tsk, en mij laat je nog steeds aan de zijlijn bungelen
business?
ocvh..
Mjah... En wat voor apenland leven we dan toch eigenlijk. Animal cops ipv metropoolorkest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
In NL met het metropoolorkest gisteren...... wat blijkbaar afgeschaft wordt
Die animal cops is een stom populistisch idee. Geld voor natuur wordt afgeschaft, maar wel een politie voor de cavia van Tante Mien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind zowel Animal Cops als het Metropool orkest goed
duitse jongen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazyhad jij niet een duitse jongen?
business op laag pitje?
Nee, in een hemd met korte mouwen.quote:
De homomafia is dood?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn ook gewoon echt allemaal doodvermoord
De homomaffia (Bartjebart en Vulture) en de homo dorpsbewoners (Erik en ik)quote:
Ik was niet zu Hausequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik nader het huis van Ang3l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |