Nou, het leek toch wel heel natuurlijk allemaal hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oy vey! je weet toch dat het een gimmick is, right?
Dank je! Heeft De Trap toch zijn vruchten afgeworpen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het leek toch wel heel natuurlijk allemaal hoor
van die straight boy gay dick films zijn wel iets voor jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dank je! Heeft De Trap toch zijn vruchten afgeworpen!En natuurlijk Medisch Centrum West.
en een paar non-speaking parts.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van die straight boy gay dick films zijn wel iets voor jou
Kun je dat even tegen mijn broertje zeggen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je bedoelt die shit van Straight broke collegedudes?.. geloof me, als je geepileerde wenkbrauwen hebt dan ben je niet straight.
Juist en sommige echte gays die voor Sean Cody werken zijn niet te spreken over Sean Cody. Over zijn houding op de set etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
Nja das toch ook al eens in een interview gezegd door iemand die voor Sean Cody figureerde?
que? denkt ie dat dat echt is? Of heeft hij geepileerde wenkbrauwen? Alhoewel de Guidos dat ook hebben, dus de lijnen zijn vervaagd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat even tegen mijn broertje zeggen?
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? denkt ie dat dat echt is? Of heeft hij geepileerde wenkbrauwen? Alhoewel de Guidos dat ook hebben, dus de lijnen zijn vervaagd.
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.
je hebt geepileerd en je hebt geepileerd. dus je kan mooie bijgwerkte catapillars boven je ogen hebben of de Marlene Dietrich streepjes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.
Zijn die gasten ook anabooltjes? Persoonlijk denk ik van niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef creno het volgende:
[..]
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekker
Zo ongeveer, maar ik ging vooral voor hun karakterquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef creno het volgende:
[..]
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekker
Fair enough. En nee, hij is hartstikke hetero, helaas. Met een randje homofobie (vooral respectloos).quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt geepileerd en je hebt geepileerd. dus je kan mooie bijgwerkte catapillars boven je ogen hebben of de Marlene Dietrich streepjes.![]()
![]()
Je verdenkt em toch niet van pillowbiting?Voor hetzelfde geldt is ie metro-sexueel.
Nee manquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn die gasten ook anabooltjes? Persoonlijk denk ik van niet.
echt waar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar ik ging vooral voor hun karakter
[..]
Fair enough. En nee, hij is hartstikke hetero, helaas. Met een randje homofobie (vooral respectloos).
Ik spreek hem echt zelden, misschien een keer per keer dat ik daar ben. Hij zei van mij dat ie hoopt dat ik gelukkig werd en dat was het wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?Je bent zeker al in tig discussies met hem belandt.... hoe is ie tegen over jou? respectloos?
ja, alleen jammer van zijn nek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee manAlleen jokertje heeft een redelijk lichaam, en da's duidelijk puur natuur (en erg mooi).
Sniper ziet eruit alsof iet alleen armen en borst traint.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, alleen jammer van zijn nek.![]()
![]()
en Sniper heeft ook een goed lichaam.
Lijkt de Viva-forum wel. Over de lichamen hebben van die gasten![]()
O ja, Barbie 4 president!
Wat politiek correct weer...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek hem echt zelden, misschien een keer per keer dat ik daar ben. Hij zei van mij dat ie hoopt dat ik gelukkig werd en dat was het wel.
Oh, hij meende het wel, hij heeft alleen echt helemaal nul komma niks affiniteit met het hele LGBT gedoe, dus hij kan er ook niks mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat politiek correct weer...
Kut dat het zo moet gaan..
dus ignorance is bliss nee neequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, hij meende het wel, hij heeft alleen echt helemaal nul komma niks affiniteit met het hele LGBT gedoe, dus hij kan er ook niks mee.
Gelukkig ben je mooi. Al is dat ook aan het vergaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, dacht dat de flatscreen van m'n PC stuk was
Maar ik denk dat TMM met poetsen iets te hard over de knoppen is gegaan.
Hij stond ineens in demo stand en dan is de ene helft van je scherm HD en de ander niet, om het verschil te kunnen laten zien.
Ik dacht: WTF, is nou de helft van m'n scherm stuk?!Rebooten, nog steeds zo, stekkers nakijken, nog steeds zo.
ooo wacht eens even....*met knopjes op scherm pongel* Bingo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |