dit was je laatste trol reactie in dit topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Thomas heeft bekend dat ie aan de drugs is onlangs. Maar hij is ervoor behandeld dus geen nood.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken naar de mogelijkheden van de teddycam?
quote:
Hee joh, haar vader leest mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg hele smerige gedachten hiervan.
Des te meer ik het voor je hoop, racistische kwal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Donovans het volgende:
Dalijk is het een marokkaan of zo of iemand anders raars. Je hoort en ziet genoeg verhalen..
Care to elaborate?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Oke het is nu definitief geregeld, hij komt om zes uur eten.
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Mag ik vragen hoe je dochter onstaan is? Meestal toch wel door geile neuqsex. Maar dat heeft je vrouw zeker met een ander gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik ga reageren. Weet ook niet hoe die Thomas in elkaar zit, misschien is die wel heel verlegen tegenover mij en mn vrouw. Of heeft die juist een vlotte babbel?
Ja maar o.us. TS is sowieso niet helemaal goed bij zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Des te meer ik het voor je hoop, racistische kwal.
Marokkanen zijn geen ras.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Des te meer ik het voor je hoop, racistische kwal.
Eens, dit is de taak van de vader. En dan mag je als meisje weer boos worden en bij vriendlief uithuilen. Die je daarna bedriegt met 'die slet'. Waarop je bij papa uithuilt die je niet herinnert aan het feit dat hij het allemaal al aan zag komen. En dan is de cirkel rond en alles zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Slappe hap. Gewoon de lamp vol in z'n knar, en hem met de encylopedie in je hand overhoren. Zo gaat dat met vriendjes.
ga grappig proberen te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
ik wilde al zeggen wat doet die golden rule er nou toequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoera, zoveel onzinnigheid in dit topic dat je al je eigen lemming hebt
Vader van m'n vriendin laat haar niet los
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Xeanor het volgende:
Straks is het een 23 jaar oude neger van 2,05m
Misschien liegt ze?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Donovans het volgende:
[..]
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |