wtf heeft dat met mijn opmerking te maken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat andere mensen dat verschil nog wel inzien.
Iets met verantwoordelijkheid en de wens dat je kind goed terecht komt, misschien?
Ik wil jouw vriendin niet tegen haar wil neuken maar ze wil niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik neuk de vader van jouw vriendin al jaren tegen de wil van mijn vaders vriendin in.
En lekker dat het is!
Gereformeerd is protestant en wat is IIRC?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
ElectricEye is protestant of gereformeerd IIRC. Dus tja.
Haar liefdesleven gaat jou in eerste instantie ook geen zak aan, tenzij je dochter het met jou wil delen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, maar wel als ze tegen me zegt dat haar vriendje mij geen zak aangaat.
Had je haar nou maar streng Christelijk opgevoed!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:
Hallo.
Mijn dochter van zestien heb ik altijd al vrij opgevoedt,
Ik ben ook (gereformeerd) protestant. En ja, mijn zoons moeten ook niet aankomen met " gaat je niets aan".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
ElectricEye is protestant of gereformeerd IIRC. Dus tja.
Als kind wil je niet weten dat en vooral hoe je ouders neuken, als ouder wil je wel weten met wie je kind neukt en of er geen gevolgen aanzitten die een negatieve invloed hebben op zijn of haar verdere leven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf heeft dat met mijn opmerking te maken?
Fair enoughquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, maar wel als ze tegen me zegt dat haar vriendje mij geen zak aangaat.
Ja, maar dan in de meest extreme vorm. IIRC = If I Recall Correctly.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef ElectricEye het volgende:
Gereformeerd is protestant en wat is IIRC?
En wat heeft die aanname van jou met dit soort zaken te maken?
Dan was de TS al opa + geen idee welke van die 3 negers die maar steeds rond z'n dochter bleven hangen nou de vader is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Had je haar nou maar streng Christelijk opgevoed!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
Heb zojuist even kort met haar gepraat en mijn zorgen kenbaar gemaakt. Weet nu in ieder geval hoe de beste man heet. Misschien komt meneer 'Thomas' vanavond zelfs even langs en eet hij een hapje mee, ze is nog aan het 'onderhandelen' met hem, hoort er vast ook bij of zo. Heb ook gevraagd wat die afgeschoren haren betekende, ze waren in een lollige bui dus wou die dat wel zei ze. Ik vind het maar een raar verhaal maargoed ben allang blij dat ik hem te zien krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, daar is stap 1.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
Heb zojuist even kort met haar gepraat en mijn zorgen kenbaar gemaakt. Weet nu in ieder geval hoe de beste man heet. Misschien komt meneer 'Thomas' vanavond zelfs even langs en eet hij een hapje mee, ze is nog aan het 'onderhandelen' met hem, hoort er vast ook bij of zo. Heb ook gevraagd wat die afgeschoren haren betekende, ze waren in een lollige bui dus wou die dat wel zei ze. Ik vind het maar een raar verhaal maargoed ben allang blij dat ik hem te zien krijg.
Naar het klooster sturen kan ook altijd nog!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef speknek het volgende:
Had je haar nou maar streng Christelijk opgevoed!
Zowel de Belgen als de Oostenrijkers hebben hier een prima uitvinding voor... Een kelder...quote:
Geschoren? Is ze nu kaal? Voordat men begint over beneden. Ik bedoel op haar hoofd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
Mocht je hem te zien krijgen, hoop ik dat je houding tegenover hem anders zal zijn dan je hier op het forum laat doorschemeren. Ook als het niet helemaal het type is dat je had gehoopt, zorgt protest van jouw kant alleen maar voor een averechtse reactie van haar kant. Het is haar leven, zij is verliefd, haar keuze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
Over 'beneden' ging het een aantal pagina's terug al.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Geschoren? Is ze nu kaal? Voordat men begint over beneden. Ik bedoel op haar hoofd.
Ze? Nee ze is niet kaal, hij is kaal denk ik als ik zag wat er in de badkamer lag. En het gaat inderdaad over hoofdhaar voor dat verhaal weer de ronde doet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geschoren? Is ze nu kaal? Voordat men begint over beneden. Ik bedoel op haar hoofd.
dat is dan veel duidelijker geformuleerd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als kind wil je niet weten dat en vooral hoe je ouders neuken, als ouder wil je wel weten met wie je kind neukt en of er geen gevolgen aanzitten die een negatieve invloed hebben op zijn of haar verdere leven.
Dat heeft het er mee te maken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]hahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Wut, die kerel is al toegetreden in je eigen huis?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ze? Nee ze is niet kaal, hij is kaal denk ik als ik zag wat er in de badkamer lag. En het gaat inderdaad over hoofdhaar voor dat verhaal weer de ronde doet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]Die is wel cute. Jammer dat hij dan nu kaal is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want er is maar één vorm van 'gereformeerd'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dan in de meest extreme vorm.
You stand corrected!quote:IIRC = If I Recall Correctly.
Nee hoor, want ik kies mijn eigen weg, ook in de opvoeding van mijn kinderen.quote:Dat geeft meer inzicht op jouw opvoedkundige kijk in dit geheel.
nou wie weet dat je thomas te zien krijgt, misschien nog niet. Op die leeftijd is dat ook wel heel engquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |