abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:07:11 #126
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87324107
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat andere mensen dat verschil nog wel inzien.

Iets met verantwoordelijkheid en de wens dat je kind goed terecht komt, misschien?
wtf heeft dat met mijn opmerking te maken?
pi_87324120
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik neuk de vader van jouw vriendin al jaren tegen de wil van mijn vaders vriendin in.

En lekker dat het is!
Ik wil jouw vriendin niet tegen haar wil neuken maar ze wil niet.

En lekker dat het is !
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:08:14 #128
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87324141
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Techno het volgende:

[..]

ElectricEye is protestant of gereformeerd IIRC. Dus tja. ;)
Gereformeerd is protestant en wat is IIRC?

En wat heeft die aanname van jou met dit soort zaken te maken?
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_87324147
quote:

[..]

Nee, maar wel als ze tegen me zegt dat haar vriendje mij geen zak aangaat.
Haar liefdesleven gaat jou in eerste instantie ook geen zak aan, tenzij je dochter het met jou wil delen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:08:45 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_87324162
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:
Hallo.
Mijn dochter van zestien heb ik altijd al vrij opgevoedt,
Had je haar nou maar streng Christelijk opgevoed!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87324191
Heb zojuist even kort met haar gepraat en mijn zorgen kenbaar gemaakt. Weet nu in ieder geval hoe de beste man heet. Misschien komt meneer 'Thomas' vanavond zelfs even langs en eet hij een hapje mee, ze is nog aan het 'onderhandelen' met hem, hoort er vast ook bij of zo. Heb ook gevraagd wat die afgeschoren haren betekende, ze waren in een lollige bui dus wou die dat wel zei ze. Ik vind het maar een raar verhaal maargoed ben allang blij dat ik hem te zien krijg.
pi_87324193
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Techno het volgende:

ElectricEye is protestant of gereformeerd IIRC. Dus tja. ;)
Ik ben ook (gereformeerd) protestant. En ja, mijn zoons moeten ook niet aankomen met " gaat je niets aan". :P Er moet toch wel een normaal gesprek mogelijk zijn.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:09:33 #133
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87324194
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf heeft dat met mijn opmerking te maken?
Als kind wil je niet weten dat en vooral hoe je ouders neuken, als ouder wil je wel weten met wie je kind neukt en of er geen gevolgen aanzitten die een negatieve invloed hebben op zijn of haar verdere leven.
Dat heeft het er mee te maken.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_87324196
quote:

[..]

Nee, maar wel als ze tegen me zegt dat haar vriendje mij geen zak aangaat.
Fair enough :)
Doe eens lief!
pi_87324208
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef ElectricEye het volgende:
Gereformeerd is protestant en wat is IIRC?

En wat heeft die aanname van jou met dit soort zaken te maken?
Ja, maar dan in de meest extreme vorm. IIRC = If I Recall Correctly.

Dat geeft meer inzicht op jouw opvoedkundige kijk in dit geheel. :7
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:10:53 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87324244
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan was de TS al opa + geen idee welke van die 3 negers die maar steeds rond z'n dochter bleven hangen nou de vader is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_87324255
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Donovans het volgende:
Heb zojuist even kort met haar gepraat en mijn zorgen kenbaar gemaakt. Weet nu in ieder geval hoe de beste man heet. Misschien komt meneer 'Thomas' vanavond zelfs even langs en eet hij een hapje mee, ze is nog aan het 'onderhandelen' met hem, hoort er vast ook bij of zo. Heb ook gevraagd wat die afgeschoren haren betekende, ze waren in een lollige bui dus wou die dat wel zei ze. Ik vind het maar een raar verhaal maargoed ben allang blij dat ik hem te zien krijg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:11:16 #138
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87324259
quote:
Kijk, daar is stap 1. ^O^
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_87324262
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef speknek het volgende:
Naar het klooster sturen kan ook altijd nog!
pi_87324265
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Zowel de Belgen als de Oostenrijkers hebben hier een prima uitvinding voor... Een kelder... O-)
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_87324266
quote:
Geschoren? Is ze nu kaal? Voordat men begint over beneden. Ik bedoel op haar hoofd.
pi_87324301
quote:
Mocht je hem te zien krijgen, hoop ik dat je houding tegenover hem anders zal zijn dan je hier op het forum laat doorschemeren. Ook als het niet helemaal het type is dat je had gehoopt, zorgt protest van jouw kant alleen maar voor een averechtse reactie van haar kant. Het is haar leven, zij is verliefd, haar keuze.
pi_87324325
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Geschoren? Is ze nu kaal? Voordat men begint over beneden. Ik bedoel op haar hoofd.
Over 'beneden' ging het een aantal pagina's terug al. :')
pi_87324326
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ze? Nee ze is niet kaal, hij is kaal denk ik als ik zag wat er in de badkamer lag. En het gaat inderdaad over hoofdhaar voor dat verhaal weer de ronde doet.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:13:39 #145
238120 Duimelot
pi_87324352
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Als kind wil je niet weten dat en vooral hoe je ouders neuken, als ouder wil je wel weten met wie je kind neukt en of er geen gevolgen aanzitten die een negatieve invloed hebben op zijn of haar verdere leven.
Dat heeft het er mee te maken.
dat is dan veel duidelijker geformuleerd!

ik vraag mijn dochter ook gewoon naar dat soort dingen maar respecteer en houd er rekening mee dat ze niet alles met me wil delen. Dus is ze verder gewoon prima op de hoogte van het hele bloemetjes en bijtjes verhaal en veilig vrijen etc etc etc etc
(en ze is nog vrij jong maar op de leeftijd dat IK er nieuwsgierig naar was dus ik kan wel w88 tot ze 16 is maar vrees dat dat te laat is, sowieso voor veel meisjes! en nu zeg ik niet alle ;))
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:14:36 #146
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_87324386
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahah :') _O- _O-
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87324398
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ze? Nee ze is niet kaal, hij is kaal denk ik als ik zag wat er in de badkamer lag. En het gaat inderdaad over hoofdhaar voor dat verhaal weer de ronde doet.
Wut, die kerel is al toegetreden in je eigen huis?
Google is your friend, abuse your friends
pi_87324408
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

SPOILER
Die is wel cute. Jammer dat hij dan nu kaal is. :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:15:10 #149
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87324414
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar dan in de meest extreme vorm.
Want er is maar één vorm van 'gereformeerd' :')

Zoek anders even het verschil op tussen de 'Gereformeerde Kerken in Nederland' en de 'Oud-Gereformeerde Gemeenten'.
quote:
IIRC = If I Recall Correctly.
You stand corrected!
quote:
Dat geeft meer inzicht op jouw opvoedkundige kijk in dit geheel. :7
Nee hoor, want ik kies mijn eigen weg, ook in de opvoeding van mijn kinderen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:15:18 #150
238120 Duimelot
pi_87324425
quote:
nou wie weet dat je thomas te zien krijgt, misschien nog niet. Op die leeftijd is dat ook wel heel eng
verder hebben die jongens en meiden elke 3 weken een ander vriendje/ dinnetje (en nee ze hebben echt niet met allemaal sex!)
om nu elk vriendje mee naar huis te nemen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')