quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:40 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah valt mee, zelfde prijs als ik 'm kochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:51 schreef TeleluvR het volgende:
Uiteindelijk ben ik em kwijtgeraakt voor 250, maar heeft wel even geduurd. Hier wilde in ieder geval niemand em hebben
Gisteren hadden ze nog chromatische tuners liggen voor een 10tje per stuk.. Maar ik geloof dat de winkel nu voorgoed dicht isquote:
Die dingen kosten een paar euro!quote:
Geen geld hebben en dan ook nog eisen stellen!quote:
Alleen de naam al!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
Koop een son of a pitch, die zijn niet zo duur.
http://store.guitarcore.com/rtsoap.html
Wie is die gast in jouw UI?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen geld hebben en dan ook nog eisen stellen!![]()
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wie is die gast in jouw UI?
[/offtopic]
Die postalgold manquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Ik heb geen leven in verband met school, ben eigenlijk alleen maar aan het leren als ik uit school kom of ik ga naar de band toe of ik drink bier of niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Tsja, dan moet je dit soort moois missen, eeuwig zonde!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb geen leven in verband met school, ben eigenlijk alleen maar aan het leren als ik uit school kom of ik ga naar de band toe of ik drink bier of niet.
Ik ben meer naar een reverb/chorus/wahwah/overdrive pedaal eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:58 schreef -Menn0- het volgende:
Heb hier nog een Boss Metal Zone voor je liggen
Ai wat een faal van mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik geloof dat het er zo één is met 6 snaren.
Nee ff serieus: welke man bedoel je?
Ibanez heeft ook wel dat soort modellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ai wat een faal van mij. Ik bedoel de man uiterst links
Haha, wat gaaf, inclusief pinupgirlquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, mooi is dat...
Wel grappig, een jaar of wat geleden had ik dat ding te koop voor 150 euro en geen hond wilde em hebben....
Kwalitatief goede gitaar die Ibanez, maakt gehakt van Epiphone (dot/sheraton)
Net weer verliefd geworden op mijn eerste, echte strat, wat is dat ding toch mooi!
[ afbeelding ]
Net even gekeken in de huidige collectie. Wel iets wat erop leek, maar niet precies die.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ibanez heeft ook wel dat soort modellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |