Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef blckbb het volgende:
Eindelijk heb ik ook eens GAS op een gitaar die bij me thuis is en ik in m'n handen heb
Wat maakt Gretsch mooie gitaren zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.
Huh watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat maakt Gretsch mooie gitaren zeg
Het is dat ze waarschijnlijk niet op een linkshandige passen....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
Goed, ik had dus locking tuners voor mijn Tele besteld bij Thomann, maar die passen niet. Inmiddels heb ik wel de juiste gevonden, maar deze zijn dus over. Verpakking is gescheurd e.d.dus weet niet of ik ze terug kan sturen.. Iemand interesse? Ze passen op alle nieuwe Fenders.
Nee, klopt, dat gaat niet passen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is dat ze waarschijnlijk niet op een linkshandige passen....
Onze zanger/gitarist speelt al jaren over een Digitech RP1, da's een van de eerste Digitech multi-effect dingen en die klinkt erg goed. Natuurlijk helpt het dat hij hem over een JCM800 gooit, maar hij heeft er al onze platen en optredens mee gedaan en dat klinkt echt goed hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het nadeel van multi effecten zijn vaak dat alle effecten het net niet zijn. Het is leuk spul om een beetje wegwijs te worden met effecten en je kan er prima geluiden uit halen maar ik blijf wel een voorstander van losse pedalen, maar dat kost je gelijk een klap geld.
Ben ik niet met je eens. Vaak wordt er zelfs hetzelfde schema gebruikt als de pedaalvariant van een bepaald effect. Ik vind ze in elk geval prima klinken, het is nogal afhankelijk van je versterker hoe het gaat klinken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het nadeel van multi effecten zijn vaak dat alle effecten het net niet zijn. Het is leuk spul om een beetje wegwijs te worden met effecten en je kan er prima geluiden uit halen maar ik blijf wel een voorstander van losse pedalen, maar dat kost je gelijk een klap geld.
Ik zie niks ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef guitarist het volgende:
Schrik niet als je vandaag naar www.hyves.nl surft...
Welks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
Goed, ik had dus locking tuners voor mijn Tele besteld bij Thomann, maar die passen niet. Inmiddels heb ik wel de juiste gevonden, maar deze zijn dus over. Verpakking is gescheurd e.d.dus weet niet of ik ze terug kan sturen.. Iemand interesse? Ze passen op alle nieuwe Fenders.
Nooit nodig gehad!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ook linkshandige locking tuners voor op mijn Strat.
Het idee van die dingen is niet dat het nodig is, het scheelt alleen tijd bij het vervangen van je snarenquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi! Maar mij iets teveel centjes voor iets dat ik niet nodig heb...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijne ziet er zo uit
[ afbeelding ]
1 afgebroken![]()
Ik wist het! Die jongedame kwam me al bekend voor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef guitarist het volgende:
Schrik niet als je vandaag naar www.hyves.nl surft...
het is voor de gitaar waar ik veruit het meest op speel, ook in de band. Dus het werkpaard moet voorzien zijn van alle gemak, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi! Maar mij iets teveel centjes voor iets dat ik niet nodig heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |