quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
m0ridin, woon je in de buurt van Leiden? Ik heb wel een multieffect te leen zodat je kunt kijken of het iets voor je is...
Het nadeel van multi effecten zijn vaak dat alle effecten het net niet zijn. Het is leuk spul om een beetje wegwijs te worden met effecten en je kan er prima geluiden uit halen maar ik blijf wel een voorstander van losse pedalen, maar dat kost je gelijk een klap geld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:56 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Btw, uiteraard zit ik weer te denken om nog iets als een multieffect te kopen. Heb wel een cube30x al waar het een en ander op zit, maar toch
Nog speciale tips/dingen waar ik op moet letten? Of uberhaupt niet aan te raden nog? Speel nog amper een maand dus kan er sowieso nog vrij weinig van.
Mijn oog viel voor nu op de: Zoom G2 FX van zo'n 80 euro.
Lees wel dat hij redelijk lastig uit te vogelen is maar als je eenmaal weet hoe of wat je er heel veel mee kan en het prima klinkt... Tips? Aan- en afraders?
QFT!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het nadeel van multi effecten zijn vaak dat alle effecten het net niet zijn. Het is leuk spul om een beetje wegwijs te worden met effecten en je kan er prima geluiden uit halen maar ik blijf wel een voorstander van losse pedalen, maar dat kost je gelijk een klap geld.
Inderdaad. Ik zit er ook steeds meer aan te denken om losse pedalen te halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het nadeel van multi effecten zijn vaak dat alle effecten het net niet zijn. Het is leuk spul om een beetje wegwijs te worden met effecten en je kan er prima geluiden uit halen maar ik blijf wel een voorstander van losse pedalen, maar dat kost je gelijk een klap geld.
Op zich gaaf, maar de uitwerking is wat minder...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Fout of gaaf?:
http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=683365
Idem voor deze:quote:Als hij niet zo duur was had ik hem gekocht puur als muur decoratie
Op zich eens, maar voor mijn Novasystem maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook die G2 gehad (waarschijnlijk een iets oudere uitvoering) Maar het is gewoon een degelijk en makkelijk ding om mee te kloten. Zitten leuke geluiden in dus om mee te beginnen zeker geen slechte keus
Nee, daarom. Die kerel zei: als je twee van die TC-bakkies wil kopen, kun je beter die Novasystem doen, dan heb je alles in één. En het is echt serieus een fijn apparaat .quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
Het prijsverschil is dan ook weer niet zo groot!
ik vind ze in de M13 wel erg goed, en de boss GT-8 was ook best goed, dus kan me niet vinden in je puntquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook die G2 gehad (waarschijnlijk een iets oudere uitvoering) Maar het is gewoon een degelijk en makkelijk ding om mee te kloten. Zitten leuke geluiden in dus om mee te beginnen zeker geen slechte keus
Thanks voor het aanbod, very nais!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
m0ridin, woon je in de buurt van Leiden? Ik heb wel een multieffect te leen zodat je kunt kijken of het iets voor je is...
Ja, dat had ik inderdaad wel begrepen... Aan de andere kant is het voor mij meer een beetje wat afwisseling brengen zeg maar. Dus het hoeft allemaal niet perfect te zijn, als het maar ok/goed klinkt, leuke effecten en klanken kan voortbrengen, etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die Boss GT serie ben ik nooit erg onder de indruk van geweest!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind ze in de M13 wel erg goed, en de boss GT-8 was ook best goed, dus kan me niet vinden in je punt
Ja meningen verschillen hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind ze in de M13 wel erg goed, en de boss GT-8 was ook best goed, dus kan me niet vinden in je punt
En dat inderdaad, je begint ook pas met spelen right? Dan ga je al die verschillen enz toch niet goed horen dan boeit het ook weet niet zo gek veel. En het is leuk om mee te klotenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, very nais!Woon in Utrecht dus op zich niet heel erg in de buurt. Maar meh... meestal als ik iets in mijn hoofd heb moet het er toch komen dus dan fiets ik ff langs de winkel
Had ook een gitaar+versterker van een collega te leen, maar ondertussen staan er nog 2 gekochten naast en een extra verster. Maar ze hangen mooi aan de muur dus helemaal prima
[..]
Ja, dat had ik inderdaad wel begrepen... Aan de andere kant is het voor mij meer een beetje wat afwisseling brengen zeg maar. Dus het hoeft allemaal niet perfect te zijn, als het maar ok/goed klinkt, leuke effecten en klanken kan voortbrengen, etc.
Ik snap dat je met een alles in 1 kastje van een 100 euro niet de top of the line hebt... Maar zoals je in die eerste zin zegt, wegwijs worden met effecten en leuke geluidjes en variaties uithalen.
Like what?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op zich gaaf, maar de uitwerking is wat minder...
Yip yip, net begonnen... Maar kan me ook voorsteller dat het leuker blijft door ook op dat gebied wat meer te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja meningen verschillen he
[..]
En dat inderdaad, je begint ook pas met spelen right? Dan ga je al die verschillen enz toch niet goed horen dan boeit het ook weet niet zo gek veel. En het is leuk om mee te klotendus ik zeg doen
![]()
ja, de boss gt is wel duidelijk de mindere van de 2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Boss GT serie ben ik nooit erg onder de indruk van geweest!
gelukkig wel hequote:
Ja laten we over de vaste klanten gaan praten in het topic!quote:
250 incl tas mag je m hebbenquote:
Tsja, zat geen slagplaat bij. Als ik er geen operatie voor uit hoef te voeren koop ik er wellicht ooit eentje voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
GAS, al is het ontbreken van een slagplaat op deze foto een grote misser. Mooie korting ook zeg, 120¤
Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef blckbb het volgende:
Eindelijk heb ik ook eens GAS op een gitaar die bij me thuis is en ik in m'n handen heb
Wat maakt Gretsch mooie gitaren zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik geef je een week, hooguit twee, dan is het wel over.
Huh watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat maakt Gretsch mooie gitaren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |