Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Ook bij 6 zit ik met een niet fijn gevoel voor compo. Die flessen storen me niet, het stoort me dan eerder dat er een randje af is terwijl ook hier aan de linkerkant niets gebeurt en je dus best wat had kunnen draaien
Die stapels flessen, daar is net een randje af, als je ze er dan op zet zet ze er dan helemaal op. Links naast de man heb je nog genoeg ruimte waar niks gebeurt. Als je zelf een klein beetje draait zodat de flessen er dan wel helemaal opstaan (en een mooie kijklijn geven) houdt je nog genoeg kijkruimte over aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Als de flessen er helemaal op staan leiden ze te veel af omdat ze zo fel gekleurd zijn. Ook ben ik het niet met je eens dat er overal in een foto iets moet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die stapels flessen, daar is net een randje af, als je ze er dan op zet zet ze er dan helemaal op. Links naast de man heb je nog genoeg ruimte waar niks gebeurt. Als je zelf een klein beetje draait zodat de flessen er dan wel helemaal opstaan (en een mooie kijklijn geven) houdt je nog genoeg kijkruimte over aan de linkerkant.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kevin, je hebt PM. Heeft toevallig iemand afgelopen week jou iets gevraagd over je verblijf in Noord-Korea?
Ik wil ook graag naar Noord-Korea, ik heb aan een gerelateerde gevraagd of diegene iets kon vragen aan een vriend. Ik gok erop dat jij die vriend bent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is dit voor geheimzinnigheid
Sorry allen dat dit hier moet, maar Fok! heeft blijkbaar problemen met je 'ø', ik krijg dit als ik een bericht terug wil sturen:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kevin, je hebt PM. Heeft toevallig iemand afgelopen week jou iets gevraagd over je verblijf in Noord-Korea?
Zie m'n website voor e-mailadres, dan praten we verderquote:De inbox "lindstr" is niet beschikbaar
Ik zeg niet dat er overal iets moet gebeuren in een foto, zeker niet. En de flessen er niet op zou de foto zeker rustiger maken, maar ze staan er vragen de aandacht en dan worden ze afgesneden.... Het kan, maar mijn keus zou het niet zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als de flessen er helemaal op staan leiden ze te veel af omdat ze zo fel gekleurd zijn. Ook ben ik het niet met je eens dat er overal in een foto iets moet gebeuren.
Het had inderdaad beter geweest als de flessen er niet op stonden (ook in reactie op Omniej), maar ze stonden er, en ze staan er dus op. Het is jammer maar ik vind persoonlijk niet dat het de foto diskwalificeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |