quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef longinus het volgende:
[..]
er zit een hele grote versnipperaar even verderop.
Sorry, wat zit je nu te zeiken? Ik blijf het heel apart vinden, mag ik?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet. De problemen met moslims in Nederland zijn niet noemenswaardig natuurlijk, dus gaan we maar klagen over Mekka.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:17 schreef Red_85 het volgende:
En het maar wel gek vinden dat je niet in bepaalde delen van Jerusalem mag komen.
als palestijn bedoel je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:17 schreef Red_85 het volgende:
En het maar wel gek vinden dat je niet in bepaalde delen van Jerusalem mag komen.
Als jood daarentegen mag je niet de Tempelberg op. Ik lees trouwens net dat ze dat ook vanuit hun eigen religie niet mogen doen:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:21 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad, volgens mij is het als moslim geen probleem om in bepaalde delen van Jeruzalem te komen.
quote:Daarnaast is het strikt verboden de Tempelberg te betreden voor allen die onrein zijn vanwege contact met doden; vrijwel alle joden vallen heden ten dage onder deze categorie, omdat die onreinheid alleen door een speciale ceremonie waarbij de as van een rode koe gebruikt wordt gereinigd kan worden. Deze rode koe is echter uitgestorven, en dus is het voor joden onmogelijk de Tempelberg te betreden tot de joodse messias komt.
De staat Israel kan er anders ook wat van ... het niet binnen laten van mensen ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:07 schreef Flurry het volgende:
[..]
Als jood daarentegen mag je niet de Tempelberg op. Ik lees trouwens net dat ze dat ook vanuit hun eigen religie niet mogen doen:
[..]hun god heeft wel gevoel voor humor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |