denk het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maak jij dit keer ook zoveel foto's van je buik??
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een prachtige buikenparade meiden!
Ik moet ook echt mijn buik op de foto gaan zetten... Zondag 28 weken en nog geen foto gemaakt. En ik heb nog wel een zwager die professioneel fotograaf is
.
Erg he? Die zwager woont daar nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef mijsje het volgende:
[..]nog geen foto? en die zwager, woonde die eerst toevallig in Almelo?
maar dan kun je misschien voor een leuk prijsje een mooie buikreportage laten maken...
![]()
wow, ik heb zulke mooie buiken gezien, kun je een buik ook missen als je hem nog niet zo mooi gevuld hebt gehad?
Dat maakt dat ik het inderdaad nu na de bevalling wil doen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooooooi hoor Jeetjejom!
k heb dat de vorige keer ook niet gedaan, maar het lijkt me wel heel erg leuk om het samen met Evie te doen. Of wat PMgirl ook zegt; als de beeb er net is.. en dan met mijn grote meid erbij...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohooohhfoei! Grin
Mee eens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Even een kick om Twentemeisje eraan te laten herinneren dat ze echt echt echt buikfoto's moet maken hoor!
Ik vind 't wel een idee, ik wist niet dat dat een optie was in Picasa. Dank voor de tipquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Aventura, wat een leuke babybump!!!!
En Mijsje, is gewoon picasawerk hoor, niet veel aan te bepalen, heb alleen de mooiste naar het midden gesleeptMaar thanx!
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
Hoezo voeren jullie de druk op!
Ik heb net zelf wat foto's gemaakt voor de spiegel maar die zijn niet mooi gelukt. Vraag het mijn lief straks wel even als ie terug is van het squashen. Volgende week gaat mijn zwager foto's maken. Ik zal het jullie zeker niet onthouden!
Ik heb deze week zelfs even gedacht dat jij zwanger was!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weet geeneens hoe ik in dit topic ben gekomen maar moest er meteen aan denken
Heb geen kloonsquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb deze week zelfs even gedacht dat jij zwanger was!(of zit je daarom 'stiekem' in OUD te turen Ml???) Er onthulde zich namelijk een kloontje in Z&G en die zei tegen me "Ik heb vandaag nog in het topic over je huis gepost...". Dat kon alleen jij of Kuukske zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
zit jij hier nu een kloontje te ontmaskeren?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb deze week zelfs even gedacht dat jij zwanger was!(of zit je daarom 'stiekem' in OUD te turen Ml???) Er onthulde zich namelijk een kloontje in Z&G en die zei tegen me "Ik heb vandaag nog in het topic over je huis gepost...". Dat kon alleen jij of Kuukske zijn!
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen kloons
Er is bijna niets persoonlijkers dan de overweging of je ouder wilt worden of niet. Dus des te beter dat je daar zo bewust over nadenkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijsje, Kuukske heeft zichzelf al ontmaskerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |