SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
Dit!!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat 'n mooie buiken allemaal!! Ik sta elke keer weer versteld als ik mijn foto's hier zie. Dat het kleine meisje hier in huis, daarin gezeten heeft!!![]()
Bij jullie zit er ook zo'n mensje in
Dat is zo waar. Dat mis ik ook echt. Dat ze nog van mij is. Nu moet ik haar delen, en soms wil ik dat helemaal niet..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit!!en ik mis mijn buik
dat gezellige getrappel... dat gevoel dat je baby nog echt helemaal van jou alleen is, voordat je die straks met de hele wereld moet delen
Niks inspiratieloos joh. Dat is een leuke outfit! Jij hoeft niet creatief te zijn omdat het niet nodig isquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Takkembah het volgende:
Wat een wonderschöne buiken allemaal!!!
Hierbij mijn eerste bijdrage, 20 wk, en ja, tis al meer dan de vorige keer
ik moet ook echt eens dat zwangerschapskledingtopic op gaan zoeken, ben aardig inspiratieloos daarin tov anderen als ik dat zo zie
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n enorm holle rug normaal en nu is dat nog erger met die buik naar voren. Maar ja is nu eenmaal hoe ik benquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:08 schreef PM-girl het volgende:
Het lijkt alsof ik mijn buik enorm naar voren duw door mijn rug hol te maken, maar dat is gewoon hoe mijn rug is. Zwanger of niet.
Ik krijg behalve over mijn buik zelf ook weer reacties over mijn rug!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n enorm holle rug normaal en nu is dat nog erger met die buik naar voren. Maar ja is nu eenmaal hoe ik ben![]()
Mooi buikje!
lol, ik ben al blij dat hij nog opgevouwen ligtquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Potdomme wat een mooie buiken hier weer, Takkembah wat bescheiden
DJMO, ziet er gezellig uit zo... Maar wel de was opruimen volgende keer hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |