Ik geloof niet dat ik dat al aandurf...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:50 schreef Jeetjejom het volgende:
-Nienna- dat kun je het beste vergelijken door een foto te plaatsen!
Herkenbaar maar dat zwembandje verdwijnt vanzelfquote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat al aandurf...
Voor mijn gevoel lijkt het nog steeds op de buik die ik daarvoor had (lees: vetrollen haha) alleen is het wat steviger allemaal, maar er echt zwanger uitzien....nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Snappen is een groot woord denk ik, t is allemaal nog een beetje te abstract, maar ze snapt wel dat er íets met mama's buik is. En nu die buik ook terugschopt als zij er met haar vinger in prikt is het dubbel feest natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Shirley het volgende:
Aaaah Huup!Zou ze het al een beetje snappen? Geweldige foto's, ook voor later.
mijnes is ook nooit geplopt, maar mijn god wat had ik een kráter zeg na de bevallingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Shirley!Jouw navel is helemaal niet geplopt toch?
en je had nog gelijk ookquote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Shirley het volgende:
Misschien wel één van de laatste uit mijn reeks buikfoto's...
[ afbeelding ]
Liefst als je 39 weken bent ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Jeetjejom het volgende:
Bij twijfel, mond houden! (ik wil nog altijd graag een keer kunnen antwoorden op de vraag: En ben je zwanger? Nee hoezo? Alleen al om dan het gezicht te kunnen zien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |