Moet jij niet naar NEWB?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Michhas het volgende:
Waarom is dit in ONZ
Moet dit niet in STA?
Wauw, liefdevol van jequote:
he, een krakerstypequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Michhas het volgende:
Waarom is dit in ONZ
Moet dit niet in STA?
Liefdevol in het Eindhoven topic, uhuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw, liefdevol van je
Sinds wanneer mag er geen vraag meer gesteld worden?\
En nee, ik moet niet naar NEWB
1880. ik ben hier al veel te langquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liefdevol in het Eindhoven topic, uhuh
Maar we doen al 1880 topics mee in ONZ, dus dat had je natuurlijk wel kunnen bedenken voordat je vragen stelde
Ik had het kunnen weten, gekke Brabanders altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liefdevol in het Eindhoven topic, uhuh
Maar we doen al 1880 topics mee in ONZ, dus dat had je natuurlijk wel kunnen bedenken voordat je vragen stelde
veel meer toch? ik ben van de 7xx of zo.quote:
890 was jouw eerstequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
veel meer toch? ik ben van de 7xx of zo.
checking..
welles!quote:
kudtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef FUFR het volgende:
zijn jullie nog even niet van me af. wheheheq
quote:
even flink doorlullen danquote:
quote:
kan niet...werkquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef FUFR het volgende:
zijn jullie nog even niet van me af. wheheheq
ja jammer he.quote:
waar?quote:
Was ik maar een neger...quote:
ik heb het nog steeds niet gezien. too busy.quote:
je moet niet alles geloven.Negers hebben dat zelf in de wereld geholpen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was ik maar een neger...
dan had ik skills en een lul van een meter
ooit meegemaakt dat een router (LSys) spontaan sterft?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was ik maar een neger...
jij mag zingen!quote:
Niet, kleedt af. Stiekem is die piemel nog dikkerder dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven.Negers hebben dat zelf in de wereld geholpen.
Wat zwart is lijkt gewoon groter
van de negerts die ik ken heeft er maar 1 een kinderarmpje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, kleedt af. Stiekem is die piemel nog dikkerder dus.
huh? waarop? ik reageer gewoon op jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar heb je last van zeg!?
jaloers ofzo?
Zo fijn om te weten dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
van de negerts die ik ken heeft er maar 1 een kinderarmpje.
de rest niet hoor.
Niet dat het pygmees zijn ofzo..
niet ninja-editten he.quote:
douchen na sporten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo fijn om te weten dit.
Waarom weet jij dat trouwens?
Laat maar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh? waarop? ik reageer gewoon op jedinges.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat maar!
Genoeg tijd besteed aan gemauw!
HOAX, zwart kleedt af!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven.Negers hebben dat zelf in de wereld geholpen.
Wat zwart is lijkt gewoon groter
niet als ik er ben.quote:
ja maar dan heb ik er toch geen last van?quote:
ja, dat is normaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ooit meegemaakt dat een router (LSys) spontaan sterft?
ik van de week wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Misschien dat frau fufr wat uitrekt, maar verder niet iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik er toch geen last van?
dat zou wel heel tof zijn, dan had ik al een nieuwe in huis gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, dat is normaal
Ik heb nog nooit een router gezien die je een mail stuurt dat ie over 3 dagen stuk gaat.
potje aluin doet dan wonderenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien dat frau fufr wat uitrekt, maar verder niet idd
ik vorige week ook toen mijn d-link stuk ging...niet dat ik het heul erg vond...heb nu een N router met gigabit switch...WLAN razendsnel op de ipad en phone en via de kabel kan ik eindelijk 1080p naar mijn ps3 streamenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zou wel heel tof zijn, dan had ik al een nieuwe in huis gehaald.
ik moet nog een nieuwe halen, heb nu een draytek te leen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vorige week ook toen mijn d-link stuk ging...niet dat ik het heul erg vond...heb nu een N router met gigabit switch...WLAN razendsnel op de ipad en phone en via de kabel kan ik eindelijk 1080p naar mijn ps3 streamen
[/nerd]
een vigor?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet nog een nieuwe halen, heb nu een draytek te leen.
ja, met dubbel wan endezo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vigor?
die zijn gheil
ik heb deze nu:
http://www.sitecom.com/Wireless-Gigabit-Router-300N/p/796
ook heel makkelijk te configgen
Ik niet maar mijn vader wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:18 schreef FUFR het volgende:
was even bang dat ik moest uitleggen wat aluin is, maar je gebruikt het ook?
Waar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net of ik daar ooit komquote:
nee die is er nooit nie voor 12:00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef bleiblei het volgende:
Nog geen telefoon trouwens SQ.
Heb wel de legoos opgeruimd. Kerstmeuk zit nu in aparte dozen.
I hope so!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EINDELIJK LAKTIJDquote:
Bij 57 sec begint het refreinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was ik maar een neger...
Waar dacht je dat ik dat zinnetje van had?quote:
k heb alleen 1 gezien. .quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef Inu het volgende:
Fufr, Stargate Universe. Er zijn al 2 seizoenen, maar hij is nieuw voor mij
I know!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik dat zinnetje van had?
MC WIgger & DJ Wannabe
alias Def P & Seda, geniale 1 april grap van de osdorp posse
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:Leuk zo'n spoiler functie, vooral als die niet werkt in de mobiele weergaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juup, hoe kom je aan het wachtwoord van SQ?quote:
goed gedacht bungalowmanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
I know!
Denk post dat youtube dingetje even
nee dan had mijn toetsenbord al kortsluiting gemaakt van het schuimbekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup, hoe kom je aan het wachtwoord van SQ?
Did it make you feel... tickly?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk zo'n spoiler functie, vooral als die niet werkt in de mobiele weergave
OMFG dat is echt triestquote:
Niet uit Helmond dus, maar wel net zo triest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik dat zinnetje van had?
MC WIgger & DJ Wannabe
alias Def P & Seda, geniale 1 april grap van de osdorp posse
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup, hoe kom je aan het wachtwoord van SQ?
Dus die komt vandaag niet meer /taalnaziquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die is er nooit nie voor 12:00
AMquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef febster het volgende:
[..]
Dus die komt vandaag niet meer /taalnazi
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Made me feel aggresive, i want to swallow down that black burned coca-cola tree
Het was een grap Juup...haha <-- lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet uit Helmond dus, maar wel net zo triest.
Aha, een grap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was een grap Juup...haha <-- lachen
Ach, kaal ben je alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen:
Medewerker: "Goedenmorgen meneer Juup©, vandaag moet u een hartfilmpje laten maken".
Ik: "Waar is dat voor nodig, iets met medicatie?"
Medewerker: "Nee, het is standaardprocedure voor cliënten van 40 jaar en ouder".
Ik: "En bedankt hè, wrijf het er maar even in"
Nu voel ik mezelf echt in de bejaardecategorie geplaats
uit wraak duwde je je rollator tegen zijn schenen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen:
Medewerker: "Goedenmorgen meneer Juup©, vandaag moet u een hartfilmpje laten maken".
Ik: "Waar is dat voor nodig, iets met medicatie?"
Medewerker: "Nee, het is standaardprocedure voor cliënten van 40 jaar en ouder".
Ik: "En bedankt hè, wrijf het er maar even in"
Nu voel ik mezelf echt in de bejaardecategorie geplaats
Z'n roflatorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit wraak duwde je je rollator tegen zijn schenen?
ik probeerde je te bellen maar kreeg een tnt bezorger aan de lijnquote:
Kijk maar uit anders laat ik Juup losquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik probeerde je te bellen maar kreeg een tnt bezorger aan de lijn
net of die me wat doet...ik woon 2 hoog zonder lift, die komt nooit boven met zijn roflatorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders laat ik Juup los
check die uitlaats dan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net of die me wat doet...ik woon 2 hoog zonder lift, die komt nooit boven met zijn roflator
ik neem de andere uitgangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
anyhoe, je zal toch eens naar de supermarkt moeten en dan staat ie klaar om je enkels te grijpen!
hij wijst je terechtquote:
ik zou gewoon vragen of ie thuis niks beters te doen heeft...klussen aan de ensuite enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan gewoon erg goed multitasken!
ik ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou gewoon vragen of ie thuis niks beters te doen heeft...klussen aan de ensuite enzo
Nee sorry, geen baldadig verhaal vandaagquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef bleiblei het volgende:
Oh, goed idee.
Doen SQ?
Der lopen trouwens allemaal groepjes chicks door de buurt een soort van speurtocht te doen.
ik kom ff op de koffiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef bleiblei het volgende:
Oh, goed idee.
Doen SQ?
Der lopen trouwens allemaal groepjes chicks door de buurt een soort van speurtocht te doen.
Kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neen... Zullen we je ouders irriteren vanaaf?
mijn ouders zijn hele gezellige drankorgelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef febster het volgende:
Wel knap van je ouders SQ. Normaal is dat de schrik van elke schoonzoon, op vrijdagavond je de schoonouders op de bank gaan hangen, maar hij stelt het zelf voor
.
en ga je naar die papa en mama vanavond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
ach, het bier compenseert dat wel weer
ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en ga je naar die papa en mama vanavond?
maar.. Je feun dan¿quote:
Ik denk niet dat ik dat bedrag onaangekondigd kan komen opnemen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Juup© het volgende:
Gewoon ouderwets doen en geld in een envelop stoppen en opsturen
dat meen je niet, das snel sinds vanmorgenquote:
Ja vanmiddag zo even tussen neus en lippen door.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat meen je niet, das snel sinds vanmorgen
In Veldhoven ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in veldhoven? Tof! Gefeliciteerd!
moet je ook niet te lang over doen, leuk hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja vanmiddag zo even tussen neus en lippen door.
Wij deden een bod, zij deden een tegenbod, wij deden een tegenbod en de koop was rond.
dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die komt er
Ik dnek een plastikken.
Furf, 5 keer vandaag! En zelfs met poep. 5 keer!!
een paar keer wel, die poep niet. Ze had gepoept en ik was nog bezig met zoeken naar papier en toen was ze al weer gaan zitten..dus beetje op de bank.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat meen je niet
de trud! ze doet het expres
tape een pot vast aan dr reetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
een paar keer wel, die poep niet. Ze had gepoept en ik was nog bezig met zoeken naar papier en toen was ze al weer gaan zitten..dus beetje op de bank.
en zelfs 1 keer boven op de radiatorombouw
die badkamer, is nog het minste...de keuken... zit niet eens een koelkast inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef FUFR het volgende:
leuk huis, geweldige...rustieke tegels in de badezimmer, maar ziet er leuk uit hoor!
Als je nog iemand nodig hebt om te klussen, misschien dat BB kan
Ik heb lefty hands
ach das de duurte niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
die badkamer, is nog het minste...de keuken... zit niet eens een koelkast in
dat gaat te ver!quote:
quote:
dr komt natuurlijk een nieuwe vloer in, een nieuwe keuken en waarschijnlijk ook een nieuwe trap.En Rob wil ook een nieuwe badkamer. Dus... ..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
die badkamer is wel lekker retro! Maar leuk!
daar kun je wel iets aan doen, misschien vonden zij dat romantisch.quote:
De eigenaren zijn dood. Dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar kun je wel iets aan doen, misschien vonden zij dat romantisch.
stroomstorinkje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef DjinN het volgende:
Voor alle Helmonders hier (en met name die in de buurt van het centrum wonen): Jullie enig idee waarom de straatverlichting het niet doet ?:P Nacht van de nacht is toch pas 30 oktober
fles is leeg maar zusje van Colt heeft ook 2 glaasjes gehad, dus valt mee!quote:
binnenkortquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef -moppie- het volgende:
Mamaria wanneer f]gaan we lunchen in t City?
Zat je maar te plagen, al drink je er 3 flessen leegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
fles is leeg maar zusje van Colt heeft ook 2 glaasjes gehad, dus valt mee!
heb nog niet gegeten en dat is funest!
Zullen wel koperdieven bezig zijn geweest, die zijn er zat in Helmondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef DjinN het volgende:
Voor alle Helmonders hier (en met name die in de buurt van het centrum wonen): Jullie enig idee waarom de straatverlichting het niet doet ?:P Nacht van de nacht is toch pas 30 oktober
Ik had er geen. Maar morgen gaat de NRC plannen bedenken voor hun iPad app (had ik bij kunnen zijn, verdomme) en hele mooie iPad kunst gezien ( http://vimeo.com/14958082 ) en ik geloof gewoon in die dingen. Maar het zal wel een iPad2 worden, lekker met retina display enzoquote:
Ik heb een CC een paar clicks in de Apple Store en er wordt er 1 naar me gevlogenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef -moppie- het volgende:
je kunt ijsblokjes in een plastic zakje doen en dan in je onderbroek stoppen, dan kun je toch gaan!
Was very donker ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef DjinN het volgende:
Hmm leek meer op een stroomstoring ofzo. Alle straatverlichting was namelijk helemaal UITquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was very donker ja!
Was ook op het industrieterrein als je van Brouwhuis richting het Hout rijd...
Gewoon besparing..
Sluis Brouwhuis tot aan Houtse Paralelweg was dat ook...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hmm leek meer op een stroomstoring ofzo. Alle straatverlichting was namelijk helemaal UITSowieso van het centrum (Koninginnewal) t/m de Eeuwsels (Nachtegaallaan, ROC ter AA)
Dan was het vast druk onder de tafelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:49 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd ama![]()
Ik was gisteren op bezoek bij mn ouders die een weekje in Zeeland zitten. Mijn kleine nichtje was er ook, dat kind is echt gaafIs 3 jaar en lult iedereen onder de tafel
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was het vast druk onder de tafel
toch niet op de sjabbat jonguhquote:
Al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
Dus Moppie, vertel eens wat meer over die nieuwe praxis, want jij zei dat ik er met mijn auto doorheen kon rijden... maar dat kan helemaal niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
uiteraard dat werd me niet in dank afgenomen
En ik zo. Bloedserieus.quote:
Moet je ook een keer naar de haakmeet komen, leren we je hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ja ik wil ook haken maar ik kan het écht niet
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef area78 het volgende:
nou had ik laatst nog 500.000 euro gewonnen, dat is wat anders dan 500 miljard maar wel leuk ik en mijn vriendin zijn toen naar naar de bioscoop gegaan. nu was het zo dat ik de bank niet vertrouw had laatst nog een bank maar die krakte gelijk door de midde ik snap niet waarom mense daar altijd hun geld instoppen dus ik heb het geld contant opgehaald en in de spaarvarken past het niet dus toen heb ik een grafkist gekocht op marktplaats en die op zolder gezet zodat het niet opvalt en daar het resterende bedrag in gedaan. zo heb ik altijd het geld bij de hand en kan ik lachen als iedereen dalijk zonder geld zit omdat de banken geen geld meerhebben
maar toen ik snachts een keer naar de wc moest om te pfoepen rook ik een vreemde lucht en ik was het niet dus maar toen zag ik rook en vuur en brand en stond de hele zolder in brand!!! naar later bleek dat buurman japanse theeplanten op zolder kweekte met ledlampen van het type sku.25291
het was veel gedoe maar nu heb ik weer uitkering en ben ik weer single dussss dames op fok stuur me een pm en wie weet![]()
![]()
Of weekbeginquote:
Ach, jij kan praktisch naar je bestemming fietsen.quote:
Eindbestemmingquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Vrouw aangereden op busstation Eindhoven
hopelijk is ze goed op haar bestemming aangekomen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Had ze wel de goede lijn naar het ziekenhuis dan?
Vooral midden in de nacht als er een poepluier verschoont moet wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat een ontzettend humoristische vrouw heb je toch hé?
Potje aan der billen tapenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef amaranta het volgende:
Eva wil jij plassen?
nee, NEE< NEE NEEE
Ik: ja (en zet haar op de wc)
Eva: NEE NEE NEE NEE NEE en gaat van de wc
en dan zit ze op de bank 2 minuten later.... psssssssss
1. Die had ze nu toevallig geen aan. Blote bips.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
vindt ze die natte onderbroek dan niet vies aan d'r bips?
terug aantrekken, wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
1. Die had ze nu toevallig geen aan. Blote bips.
2. Als ze die aan heeft, trekt ze die gewoon uit, gooit hem in de wasbak ofzo en speelt verder
zo leer je ze wel eten. Wat, je eet niet? Okee, dan niet. En dan de volgende ochtend als ontbijt geven. Ze krijgen vanzelf honger genoeg... Vrijwel alle mensen die ik ken die geen moeilijke eters zijn, zijn op die manier afgerichtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
Had het er dit weekend ook nog over, mn nichtje had een hapje mie gegeten en kreeg wel een grote bak vanillepudding als toetje. En nee, ik heb geen kinderen, dus geen recht van spreken, maar als je je bord niet leegeet krijg je toch geen toetje?
En toen kwam Job met een horrorverhaal over kinderen die dan hun toetje over het eten kregen en als ze het niet opaten het 's ochtends als ontbijt kregen
ja dat is een discussiepunt hier.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
Had het er dit weekend ook nog over, mn nichtje had een hapje mie gegeten en kreeg wel een grote bak vanillepudding als toetje. En nee, ik heb geen kinderen, dus geen recht van spreken, maar als je je bord niet leegeet krijg je toch geen toetje?
En toen kwam Job met een horrorverhaal over kinderen die dan hun toetje over het eten kregen en als ze het niet opaten het 's ochtends als ontbijt kregen
En dat doe je dus niet. WIl je niet eten? Prima, dan eet je niet. Maar ik maak niks anders klaar voor je. Je eet wat er is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
want waarom je bord leeg eten als je na een half uur dreinen toch wel iets lekkerders krijgt?
Ja, maar ze had dus 1 hap op en dan wordt ze ineens beloond met een groot bord vla... Met 1 hap is geen toetje toch gewoon eigen schuld dikke bult?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat is een discussiepunt hier.
Maar waarom moet je straffen met zoiets als een toetje?
Ik heb daar in cursus (ja cursus opvoeden) over geleerd dat eten niet gerelateerd moet worden aan straf.
Kleine kinderen hebben nou eenmaal soms lastige eetperiodes.
Ik ben dan ook geen voorstander van straffen met toetje. Andersom. Beloon ze voor wat ze wel eten.
'Wat goed van jou dat jij vandaag 3 hele happen hebt gegeten. Asljeblieft, hier is je toetje.'
Iets anders als ze helemaal niks eten natuurlijk.
Maar Rob straft dus wel met toetje, hoewel hij de laatste tijdj met mij meegaat.
En Eva maakt er heus geen misbruik van.
ik doelde ook niet op jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat doe je dus niet. WIl je niet eten? Prima, dan eet je niet. Maar ik maak niks anders klaar voor je. Je eet wat er is.
Ik eet geen toetjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
Doe je dat bij jezelf ook? Als je je bord niet op krijgt, dat je je zelf geen toetje gunt?
Je bepaalt voor jezelf ook hoeveel je opschept en hoeveel je daarvan op eet.
Krijg je dan ook straf als je je bord niet helemaal leeg eet?
jij ziet het verschil ook wel tussen 1 hap en een half bord toch? En als je na 1 hap al zo vol zit dat je niks meer kan eten past een toetje ook niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
Doe je dat bij jezelf ook? Als je je bord niet op krijgt, dat je je zelf geen toetje gunt?
Je bepaalt voor jezelf ook hoeveel je opschept en hoeveel je daarvan op eet.
Krijg je dan ook straf als je je bord niet helemaal leeg eet?
Belonen. Wat goed dat je een hele hap op hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ze had dus 1 hap op en dan wordt ze ineens beloond met een groot bord vla... Met 1 hap is geen toetje toch gewoon eigen schuld dikke bult?
Ik ben ook geen moeilijke eter en volgens mij was dat gewoon onze regel eigenlijk... maar ik ben nooit zo lastig geweest thuis
klein toetje denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik eet geen toetjes
Maar ik snap idd dat belonen beter werkt, maar hoe doe je het dan als ze maar 1 hap eet? Net zo lang laten zitten tot ze er 3 eet en dan pas toetje geven?
welk ras wil je? Britse kortharen doen ook 600 euro voor een kitten. Neem gewoon een redcat beestquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
We (als in; ik) willen graag een tweede kat, maar omdat Dot al volwassen is is een kitten toch het beste plan en nu zag ik heule gave mooie kittens die ook binnen konden (omdat we dus een appartement hebben), dus ik een mail gestuurd naar die cattery, vragen ze 750 euro! Ja, want het is een raskat en de moeder is zo goed
Een rasbeest gaat toch meestal voor een paar 100 euro weg? Onze rashond was niet eens zo duur
Ik vind 'jammer he, dat je geen tv mag kijken' eigenlijk gewoon gemeenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Belonen. Wat goed dat je een hele hap op hebt.
En dan een klein beetje vla.
Belonen, belonen, belonen.
sturen (naar wat jij wilt)
steunen (jammer he, dat je geen tv mag kijken)
stimuleren( wat knap dat jij 3 happen hebt genomen)
maar die vreet wel een bak vla daarna? Ook niet toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
klein toetje denk ik
sowieso is de truuk om te weinig op te scheppen op hun bord.Dan vragen ze om meer en dan kun je ze daarmee belonen.
Ik ken iemand die echt niet eens meer een nugget op kan eten en dan al vol zit
Er zat een Britse korthaar in het asielquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welk ras wil je? Britse kortharen doen ook 600 euro voor een kitten. Neem gewoon een redcat beest
nee, dat gaat niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die vreet wel een bak vla daarna? Ook niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |