JIJ BEGON!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rotwijf
ik heb echt een mariah carey fobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan is het geen miskoop.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kun je terugsturen heIk hou alleen maar broeken die me wél passen
Inderdaad! De stad is juist het walhalla van vrolijkheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar da's toch kei saaaaai!
Als je alleen maar tussen je werk, je huis en het postkantoor pendelt!
Vrolijkheid, bier en mcdonalds!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het geen miskoop.
[..]
Inderdaad! De stad is juist het walhalla van vrolijkheid!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Neaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr faaaarrrrrr whereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEver you aarreeee![]()
ik krijg zin om te zwemmen in de zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:17 schreef Daph_ het volgende:
baby baby babyyyyyyyyyyyyyyyyyyy oh baby baby babyyyyyyyyyyyyy
wiggle wiggle!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Nu ga ik sambal maken en kom ik hier niet meer want vervelende liedjes.
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
I just need somebody to loooooooooooooove
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken ik gelukkig nietik ken vooral het oeuvre van tien jaar geleden, toen ik nog werkte in winkels waar sky radio werd gedraaid
klopt, maar het hoort er bij! Daarom draai ik in december elke dag een paar kerstcd's, want ik heb geen tunerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
Ik kan er nu al chagerijnig van worden dat er straks weer alleen kerstliedjes op de radio gedraaid wordenSommigen zijn nog best ok, maar kom op, 4 weken lang elke dag dezelfde liedjes horen die je al elk jaar tot in den treuren gehoord hebt, is toch verschrikkelijk
Nou ja, daarom dus, te irritant.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfde
Heb weinig met kerst eigenlijk. En dus ook niet met die liedjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar het hoort er bij! Daarom draai ik in december elke dag een paar kerstcd's, want ik heb geen tuner
dat dus ... in het begin zijn ze weer zooooooooooo leuk, maar na tig keer per dag gehoord te hebben wordt het drama!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfde
Best version EVER !quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |