Evil!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit lekker nagels te lakken op mijn werk
Heb je al bij je oude adres gevraagd of daar de lakjes zijn aangekomen. De verhuisservice werkt niet helemaal vlekkeloos.quote:
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Heb je al bij je oude adres gevraagd of daar de lakjes zijn aangekomen. De verhuisservice werkt niet helemaal vlekkeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar misschien zit er een bug in de verhuisservice, dat ze het verkeerd om doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegeven.
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jij shopt dan weer voor extreem weinig. Goed dat je geen grote maat hebt ofzo dan kan je niet veel kopen![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net mijn 3 pruiken gewassenHeb je ze wel 5 minuten in een emmer sodawater gehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net mijn 3 pruiken gewassenOhja, dat moet ik ook nog doen, ik heb een witte peruuf. Had haar bij voorbaat al Zwartje genoemd, maar eigenlijk zou ze pisgeeltje moeten hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ze wel 5 minuten in een emmer sodawater gehouden?
Hmm, dat is echt niet altijd geluk hebben hoor, plus dat de service bij duurdere winkels ALS het dan toch niet voldoet aan de verwachting wel beter (behoort te zijn) is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gek
Overigens heeftwel een afwijkende maat, hij winkelt dan ook maar bij 1 winkel in Amersfoort (Jac Hensen). Dat is voor mij altijd hééél erg slikken, maar gelukkig heeft de C&A ook steeds meer grote maten voor een betaalbaarder tarief (en sale
, daar doet die andere winkel niet aan).
In kwaliteit merk ik overigens in de was geen verschil tussen de 'sjieke' winkel en mijn eigen kleding. Verslijt ofwel even snel of blijft evenlang mooi. Loopt totaal uit elkaar. Shirts uit de sale die we in Schotland gekocht hadden blijven lang mooi, terwijl T-shirts uit de dure winkel nu helemaal zijn gaan pluizen....
Ik vind 'kwaliteit' dus eigenlijk een non-argument, het blijft altijd geluk of iets mooi blijft.
Niet niet niet niet, heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
15% korting bij Cherry Culture op Milani
En dan gaat net de telefoon en heb je lak in je haar (ervaring).quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar misschien zit er een bug in de verhuisservice, dat ze het verkeerd om doen?
Andere post komt wel aan op het adres, heb mijn oude buren een sms gestuurd en daar was alleen een kaart aangekomen. Blijkbaar een verhuiskaart las ik op hyvesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegeven.
Lekker voor het badkamerraam!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Bweh ik zou gaan swatchen en lakken maar nu is mn moeder opeens een middag vrijdaar gaat mn planning!
(ik doe altijd lakken als er niemand thuis is, anders gaan ze zeiken dat het stinkt)
Wat had je allemaal?quote:
Vooral haarspul:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat had je allemaal?![]()
![]()
Ik voel een connectie tussen lush en nagellak
Oehh lekkkerrrquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vooral haarspul:
Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat ik het zo leuk blijf vinden
Oeh, H'Suan Wen Hua meurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vooral haarspul:
Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
Ik ben het hele weekend alleen thuis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wordt lakken en bieren in de tuin dames
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef Mss het volgende:
Zo maar eens mijn spullen inpakken voor een zuipweekendje in Friesland
Kom je ook morgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend alleen thuis.
is naar een bruiloft van een collega in Polen, helemaal tegen de Russische grens aan
![]()
Goed plan dus SQ!
Precies hierom dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat mensen dat mooier vinden en sommige mensen voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit kiezen. Ik snap het wel, ik kan het alleen niet, duur shoppen.
Ik heb de 571 ontdekt en ik ben zoooo blij. Heb 'm in 5 tintenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gek
En ja hoor, ik duik in de swatchesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
15% korting bij Cherry Culture op Milani
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan gaat net de telefoon en heb je lak in je haar (ervaring).
quote:
Wat deed jij op TDquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam op TD en nu heb ik "I saw mommy kissing Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta claus" in m'n hoofd![]()
Trutquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam op TD en nu heb ik "I saw mommy kissing Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta claus" in m'n hoofd![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Die kun je terugsturen hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
Maar als je dus een miskoop doet en nog 1 en nog 1, kun je je dat geld toch beter besparen en 1x een goede broek kopen of ben ik nou gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan moet je toch de deur uit. Ken je net zo goed in de winkel gaan passenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kun je terugsturen heIk hou alleen maar broeken die me wél passen
Helmondsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nog nooit gehoordWat een leuk woord!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een klote lied is dat ook.. Nog anderhalve maand en dan moeten we het weer een maand aanhoren
Alsook Alllll I want for Christmaaaas is youuuuuuuuuuuuuuuuuu..rotwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb echt een mariah carey fobie
disclaimer
Ik moet ivm de webshop toch al naar het postkantoor. Een business point eigenlijk, ligt dus niet eens bij de winkelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je toch de deur uit. Ken je net zo goed in de winkel gaan passen
Ja maar da's toch kei saaaaai!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet ivm de webshop toch al naar het postkantoor. Een business point eigenlijk, ligt dus niet eens bij de winkelsen in Zeewolde heb je heul geen fatsoenlijke kledingzaken
dan moet ik naar 'de stad', en daar kom ik dus nooit
JIJ BEGON!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rotwijf
ik heb echt een mariah carey fobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan is het geen miskoop.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kun je terugsturen heIk hou alleen maar broeken die me wél passen
Inderdaad! De stad is juist het walhalla van vrolijkheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar da's toch kei saaaaai!
Als je alleen maar tussen je werk, je huis en het postkantoor pendelt!
Vrolijkheid, bier en mcdonalds!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het geen miskoop.
[..]
Inderdaad! De stad is juist het walhalla van vrolijkheid!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Neaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr faaaarrrrrr whereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEver you aarreeee![]()
ik krijg zin om te zwemmen in de zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:17 schreef Daph_ het volgende:
baby baby babyyyyyyyyyyyyyyyyyyy oh baby baby babyyyyyyyyyyyyy
wiggle wiggle!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Nu ga ik sambal maken en kom ik hier niet meer want vervelende liedjes.
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
I just need somebody to loooooooooooooove
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken ik gelukkig nietik ken vooral het oeuvre van tien jaar geleden, toen ik nog werkte in winkels waar sky radio werd gedraaid
klopt, maar het hoort er bij! Daarom draai ik in december elke dag een paar kerstcd's, want ik heb geen tunerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
Ik kan er nu al chagerijnig van worden dat er straks weer alleen kerstliedjes op de radio gedraaid wordenSommigen zijn nog best ok, maar kom op, 4 weken lang elke dag dezelfde liedjes horen die je al elk jaar tot in den treuren gehoord hebt, is toch verschrikkelijk
Nou ja, daarom dus, te irritant.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfde
Heb weinig met kerst eigenlijk. En dus ook niet met die liedjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar het hoort er bij! Daarom draai ik in december elke dag een paar kerstcd's, want ik heb geen tuner
dat dus ... in het begin zijn ze weer zooooooooooo leuk, maar na tig keer per dag gehoord te hebben wordt het drama!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kerstliedjes vind ik altijd de eerste week leuk, daarna zijn ze vreselijk want het zijn altijd dezelfde
Best version EVER !quote:
quote:
Geen ideequote:
Gewoon terughoestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
moeders loopt nogal overdreven te hoesten als ze boven komt (=waar ik zit)
You can't fool me, smoker!
Ik was in de war. Je post 2x hetzelfde in 2 topics!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles or rhinoceroseses
I only like hippopotamuseses
And hippopotamuses like me too!
Het is dan ook een extreem goede tekst!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was in de war. Je post 2x hetzelfde in 2 topics!
Nee inderdaad, daardoor dacht ik ook dat je thuis zou zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen ideeik ben aan het werk
je zou het niet denken met mijn postgedrag vandaag, maar toch
.
[..]
Gewoon terughoesten.
Hihihihih HET IS SAAI OP HET WERK. LALALAA SAAI OP HET WERK.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daardoor dacht ik ook dat je thuis zou zijn.
Die is briljantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles or rhinoceroseses
I only like hippopotamuseses
And hippopotamuses like me too!
quote:
Kerstliedjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
Ik kan er nu al chagerijnig van worden dat er straks weer alleen kerstliedjes op de radio gedraaid wordenSommigen zijn nog best ok, maar kom op, 4 weken lang elke dag dezelfde liedjes horen die je al elk jaar tot in den treuren gehoord hebt, is toch verschrikkelijk
Coca Cola Lightquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef kieskleurig het volgende:
Hier een stroomstoring, ik balen. Tot de elektricien binnen kwam![]()
Ik baal niet meer
Mijn favorietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Kerstliedjes![]()
Hoe kneuteriger, hoe beter.
Dit soort liedjes inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |