Evil!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit lekker nagels te lakken op mijn werk
Heb je al bij je oude adres gevraagd of daar de lakjes zijn aangekomen. De verhuisservice werkt niet helemaal vlekkeloos.quote:
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Heb je al bij je oude adres gevraagd of daar de lakjes zijn aangekomen. De verhuisservice werkt niet helemaal vlekkeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar misschien zit er een bug in de verhuisservice, dat ze het verkeerd om doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegeven.
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jij shopt dan weer voor extreem weinig. Goed dat je geen grote maat hebt ofzo dan kan je niet veel kopen![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net mijn 3 pruiken gewassenHeb je ze wel 5 minuten in een emmer sodawater gehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net mijn 3 pruiken gewassenOhja, dat moet ik ook nog doen, ik heb een witte peruuf. Had haar bij voorbaat al Zwartje genoemd, maar eigenlijk zou ze pisgeeltje moeten hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ze wel 5 minuten in een emmer sodawater gehouden?
Hmm, dat is echt niet altijd geluk hebben hoor, plus dat de service bij duurdere winkels ALS het dan toch niet voldoet aan de verwachting wel beter (behoort te zijn) is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gek
Overigens heeftwel een afwijkende maat, hij winkelt dan ook maar bij 1 winkel in Amersfoort (Jac Hensen). Dat is voor mij altijd hééél erg slikken, maar gelukkig heeft de C&A ook steeds meer grote maten voor een betaalbaarder tarief (en sale
, daar doet die andere winkel niet aan).
In kwaliteit merk ik overigens in de was geen verschil tussen de 'sjieke' winkel en mijn eigen kleding. Verslijt ofwel even snel of blijft evenlang mooi. Loopt totaal uit elkaar. Shirts uit de sale die we in Schotland gekocht hadden blijven lang mooi, terwijl T-shirts uit de dure winkel nu helemaal zijn gaan pluizen....
Ik vind 'kwaliteit' dus eigenlijk een non-argument, het blijft altijd geluk of iets mooi blijft.
Niet niet niet niet, heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
15% korting bij Cherry Culture op Milani
En dan gaat net de telefoon en heb je lak in je haar (ervaring).quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar misschien zit er een bug in de verhuisservice, dat ze het verkeerd om doen?
Andere post komt wel aan op het adres, heb mijn oude buren een sms gestuurd en daar was alleen een kaart aangekomen. Blijkbaar een verhuiskaart las ik op hyvesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft voor die lakjes het juiste adres opgegeven.
Lekker voor het badkamerraam!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Bweh ik zou gaan swatchen en lakken maar nu is mn moeder opeens een middag vrijdaar gaat mn planning!
(ik doe altijd lakken als er niemand thuis is, anders gaan ze zeiken dat het stinkt)
Wat had je allemaal?quote:
Vooral haarspul:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat had je allemaal?![]()
![]()
Ik voel een connectie tussen lush en nagellak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |