quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan je blog beter omdopen tot Mirannies Purple Polish Mayhem (with flakies & stuff)
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut momentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
?Ikd acht dat blauw erg bij me was maar heb meer paar zo'n 3 nagelwielen vol
ik dacht dat ik de enige was!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut moment
Hihihihi. Ik hou ook helemaal niet van dure kleren want dan kan ik nooit VEEL kopen. En ik hou van VEEL.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik alleen sjaals, de rest pas ik toch niet
[..]
true
Mag ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik hou ook helemaal niet van dure kleren want dan kan ik nooit VEEL kopen. En ik hou van VEEL.
Oke post ik niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut moment
Zo bedoelde ik het niet meid!quote:
Niet meteen van het negatieve uitgaan Bubsquote:
Omdat mensen dat mooier vinden en sommige mensen voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit kiezen. Ik snap het wel, ik kan het alleen niet, duur shoppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
OMG dat kleding shoppenIk snap dat dus echt echt echt niet. Waarom in zulke dure winkels kleding kopen als je voor hetzelfde geld wel 15 dingen in gewone winkels kunt halen?
![]()
![]()
omdat die kleding bij mij iig vaak na een paar keer wassen er niet mooi meer uitzien, en de kleding van guess past ook altijd precies bij mij en dat heb ik niet zo veel bij andere merken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
OMG dat kleding shoppenIk snap dat dus echt echt echt niet. Waarom in zulke dure winkels kleding kopen als je voor hetzelfde geld wel 15 dingen in gewone winkels kunt halen?
![]()
![]()
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
H&M online is toch ook een winkel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?
Dat is dan iets wat ik weer niet snap, dat je alleen maar online shopt en alleen bij H&M in de sale.
Jij shopt dan weer voor extreem weinig. Goed dat je geen grote maat hebt ofzo dan kan je niet veel kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaaaaaaaargh ik HAAT SQL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsjah... letterlijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
H&M online is toch ook een winkel?
Dat ook trouwensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?
Dat is dan iets wat ik weer niet snap, dat je alleen maar online shopt en alleen bij H&M in de sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |