quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De verhuisservice geldt alleen voor mijn oude adres, heb iedereen hier het naar mijn vriend zijn adres laten sturen. Waar ik nu woonEn andere post ontvang ik namelijk wel, dingen van All Over Piercings en TNT zelf
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Het ligt ook niet bij de buren, gisteren lag er wel een pakketje van mijn vriend. En dat heeft de buurjongen ook netjes af gegeven.Ik baal er gewoon ontzettend van, de rest heeft het wel gekregen en ik niet. Zonde van het geld ook als ze niet meer aankomen of over een ruime tijd gevonden worden..
Dat had ik van de week ook met mijn krakkelpolishquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.
Ja, echt heel kansloos.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook met mijn krakkelpolish
Hehe, dat doen ze dus niet hè, TNT doet geen moeite. Tenzij het kapot kan, dan welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
De mevrouw van de klanten"service" zei dat ik het waarschijnlijk niet thuis krijg als het niet door de brievenbus past. Dan ligt het op het distributiekantoor en moet ik de afzender vragen contact op te nemen..
Als de buren het gezien hadden dan geven ze het wel, is gisteren ook met een pakketje van mijn vriend gebeurd.
Dat is niet de normale gang van zaken hoor. Normaal ligt er dan gewoon een briefje waar je het af kan halen. Stel ik neem contact op met het distributiekantoor, wat zou het nut daarvan zijn dan? Maar ja, de klanten service van de TPG is gewoon een ramp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
De mevrouw van de klanten"service" zei dat ik het waarschijnlijk niet thuis krijg als het niet door de brievenbus past. Dan ligt het op het distributiekantoor en moet ik de afzender vragen contact op te nemen..
Als de buren het gezien hadden dan geven ze het wel, is gisteren ook met een pakketje van mijn vriend gebeurd.
dat had ik met mijn reflecting pool!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.
Dan gaan zij kijken naar een enveloppe met mijn adres er op, ze gaf aan dat ze dat ook zullen doen.. In hoeverre dat zo is betwijfel ik ook een beetje..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken hoor. Normaal ligt er dan gewoon een briefje waar je het af kan halen. Stel ik neem contact op met het distributiekantoor, wat zou het nut daarvan zijn dan? Maar ja, de klanten service van de TPG is gewoon een ramp.
ppfffrrrquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Hahahahah ik heb3 sephora dingen voor 1 euro!!!!
Ze toetse bij de pin maar 1eu in ipv 10!!!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Het was eigenlijk 36,59quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het was eigenlijk 36,59![]()
Mijn dag is weer goed!
Gaat wel hoorquote:
Wat slecht dat ze dat niet doorhadden. Maar hooray voor jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Sorry maar ik loldequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaat wel hoorwat was alleen zo'n doodse dag gister, met de crematie en alles over Antonie op de tv
lucky bitch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Als je dat bij onze kassa's zou doen, blijft er gewoon 9 euro nog te betalen staan. Gelukje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Het was zo'n los pin ding he.. dus dat moest ze apart invoeren..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je dat bij onze kassa's zou doen, blijft er gewoon 9 euro nog te betalen staan. Gelukje!
In jou tuin?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wordt lakken en bieren in de tuin dames
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin jaquote:
IIk wil de Merry Mint en de Party Hearty en stiekem ook wel de Celebrate in Stylequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
kak, de holiday collectie van china glaze gaat vandaag in de verkoop op TD
Oeh ik heb vanaf morgen ook weer een tuin!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin ja![]()
Dat moet wel, want debstert heeft geen tuin
Tuinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin ja![]()
Dat moet wel, want debstert heeft geen tuin
Je leert snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IIk wil de Merry Mint en de Party Hearty en stiekem ook wel de Celebrate in Style
*heeft nog geen echte kerstlakjes*
En ik wil nog steeds 3 van de burlesque serie
Heb mn winkelmandje al 4x gevuld op TD.. Uiteindelijk toch maar weg geklikt; maar de verleiding wordt steeds groter
Huis tuin.. als er maar bier en nagellak is![]()
Mijn kleding komt meestal van de Guess store in kalverstraat of de PC Hooftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef Ooi86 het volgende:
Hello ladies!!
Om even terug te komen op de hoeveel-betaal-jij-voor-kleding discussie. Sharaan, je hebt hier een medestander. Een groot deel van mijn geld gaat op aan kleding en make-up. Zara, Mango, Sephora en Mac are my friends. And I like it
Ik neem:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Joysa het volgende:
China Glaze Holiday - Party Hearty
Die wil ik, gewoon door die glitter topcoat.
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn kleding komt meestal van de Guess store in kalverstraat of de PC Hooft
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.
Dit in ongeveer 5 min![]()
maar die truitjes waren leuk! dan hoef ik toch geen half uur te gaan twijfelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.
Dit in ongeveer 5 min![]()
Ik had voor Guess ook Gsus, maar Gsus was na een paar collecties echt geen moer meer aan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Dit had ik een jaar of 8 geleden met G-Sus. De store manager belde me ook gewoon als er een nieuwe collectie binnen was en ik kreeg standaard 10% korting en soms wat meer.
Het lijkt me echt heerlijk om zo te kunnen shoppen als Sharana!!
Ze waren ook leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar die truitjes waren leuk! dan hoef ik toch geen half uur te gaan twijfelen?
Dat is vast die olijfkleurigequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil van de holiday alleen Peace on Earth
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is vast die olijfkleurigeKan haast niet missen
Klopt, toen ben ik afgehaakt. Plus het feit dat ik toen uit huis ging en er geen geld meer voor had om alles te kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had voor Guess ook Gsus, maar Gsus was na een paar collecties echt geen moer meer aan!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word voorspelbaar
nu pas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik ook. Boeiend.
Heb gister Zoya´s besteld en er zitten weer 2 paarse bij. Het wordt echt te gek nu.
oh god ja, hoe lang kan het duren! flikker die bonnetjes gewoon in de tas en klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze waren ook leuk![]()
Het betalen duurde nog langer dan het kijken en passenMet dr stomme nietmachine
Guess is mijn smaak niet, maar de PC kan mij ook zeer zeker bekorenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu pas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word voorspelbaar
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kan je blog beter omdopen tot Mirannies Purple Polish Mayhem (with flakies & stuff)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef mirannie het volgende:
[..]je hebt een punt, het was al te gek met paars.
Eigenlijk wil ik vooral goede swatches zien. Die foto´s van ChG twitter zijn maar saai.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil alleen die blauwe voor de rest niet mijn ding
Ik alleen sjaals, de rest pas ik toch nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]volgens mij kan ik daar 1 ding per maand kopen. Een hemdje, ofzo.
truequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan je blog beter omdopen tot Mirannies Purple Polish Mayhem (with flakies & stuff)
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut momentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
?Ikd acht dat blauw erg bij me was maar heb meer paar zo'n 3 nagelwielen vol
ik dacht dat ik de enige was!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut moment
Hihihihi. Ik hou ook helemaal niet van dure kleren want dan kan ik nooit VEEL kopen. En ik hou van VEEL.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik alleen sjaals, de rest pas ik toch niet
[..]
true
Mag ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik hou ook helemaal niet van dure kleren want dan kan ik nooit VEEL kopen. En ik hou van VEEL.
Oke post ik niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij jouw posts echt te vaak een lolwhut moment
Zo bedoelde ik het niet meid!quote:
Niet meteen van het negatieve uitgaan Bubsquote:
Omdat mensen dat mooier vinden en sommige mensen voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit kiezen. Ik snap het wel, ik kan het alleen niet, duur shoppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
OMG dat kleding shoppenIk snap dat dus echt echt echt niet. Waarom in zulke dure winkels kleding kopen als je voor hetzelfde geld wel 15 dingen in gewone winkels kunt halen?
![]()
![]()
omdat die kleding bij mij iig vaak na een paar keer wassen er niet mooi meer uitzien, en de kleding van guess past ook altijd precies bij mij en dat heb ik niet zo veel bij andere merken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
OMG dat kleding shoppenIk snap dat dus echt echt echt niet. Waarom in zulke dure winkels kleding kopen als je voor hetzelfde geld wel 15 dingen in gewone winkels kunt halen?
![]()
![]()
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
H&M online is toch ook een winkel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?
Dat is dan iets wat ik weer niet snap, dat je alleen maar online shopt en alleen bij H&M in de sale.
Jij shopt dan weer voor extreem weinig. Goed dat je geen grote maat hebt ofzo dan kan je niet veel kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaaaaaaaargh ik HAAT SQL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsjah... letterlijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
H&M online is toch ook een winkel?
Dat ook trouwensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij shopt toch nooit in winkels?
Dat is dan iets wat ik weer niet snap, dat je alleen maar online shopt en alleen bij H&M in de sale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |