Ik neem:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Joysa het volgende:
China Glaze Holiday - Party Hearty
Die wil ik, gewoon door die glitter topcoat.
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn kleding komt meestal van de Guess store in kalverstraat of de PC Hooft
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.
Dit in ongeveer 5 min![]()
maar die truitjes waren leuk! dan hoef ik toch geen half uur te gaan twijfelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sharana loopt de Guess binnen: 'die heb ik al, die heb ik al.. oh die nog niet' *ze gaat passen* het past, en ze koopt.
Dit in ongeveer 5 min![]()
Ik had voor Guess ook Gsus, maar Gsus was na een paar collecties echt geen moer meer aan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Dit had ik een jaar of 8 geleden met G-Sus. De store manager belde me ook gewoon als er een nieuwe collectie binnen was en ik kreeg standaard 10% korting en soms wat meer.
Het lijkt me echt heerlijk om zo te kunnen shoppen als Sharana!!
Ze waren ook leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar die truitjes waren leuk! dan hoef ik toch geen half uur te gaan twijfelen?
Dat is vast die olijfkleurigequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil van de holiday alleen Peace on Earth
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is vast die olijfkleurigeKan haast niet missen
Klopt, toen ben ik afgehaakt. Plus het feit dat ik toen uit huis ging en er geen geld meer voor had om alles te kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had voor Guess ook Gsus, maar Gsus was na een paar collecties echt geen moer meer aan!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word voorspelbaar
nu pas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik ook. Boeiend.
Heb gister Zoya´s besteld en er zitten weer 2 paarse bij. Het wordt echt te gek nu.
oh god ja, hoe lang kan het duren! flikker die bonnetjes gewoon in de tas en klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze waren ook leuk![]()
Het betalen duurde nog langer dan het kijken en passenMet dr stomme nietmachine
Guess is mijn smaak niet, maar de PC kan mij ook zeer zeker bekorenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu pas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word voorspelbaar
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kan je blog beter omdopen tot Mirannies Purple Polish Mayhem (with flakies & stuff)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef mirannie het volgende:
[..]je hebt een punt, het was al te gek met paars.
Eigenlijk wil ik vooral goede swatches zien. Die foto´s van ChG twitter zijn maar saai.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil alleen die blauwe voor de rest niet mijn ding
Ik alleen sjaals, de rest pas ik toch nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]volgens mij kan ik daar 1 ding per maand kopen. Een hemdje, ofzo.
truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |