Gaat wel hoorquote:
Wat slecht dat ze dat niet doorhadden. Maar hooray voor jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Hahahahah ik heb3 sephora dingen voor 1 euro!!!!
Ze toetse bij de pin maar 1eu in ipv 10!!!!
Sorry maar ik loldequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaat wel hoorwat was alleen zo'n doodse dag gister, met de crematie en alles over Antonie op de tv
lucky bitch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Als je dat bij onze kassa's zou doen, blijft er gewoon 9 euro nog te betalen staan. Gelukje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Het was zo'n los pin ding he.. dus dat moest ze apart invoeren..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je dat bij onze kassa's zou doen, blijft er gewoon 9 euro nog te betalen staan. Gelukje!
In jou tuin?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wordt lakken en bieren in de tuin dames
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin jaquote:
IIk wil de Merry Mint en de Party Hearty en stiekem ook wel de Celebrate in Stylequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
kak, de holiday collectie van china glaze gaat vandaag in de verkoop op TD
Oeh ik heb vanaf morgen ook weer een tuin!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin ja![]()
Dat moet wel, want debstert heeft geen tuin
Tuinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze naar mijn tuin ja![]()
Dat moet wel, want debstert heeft geen tuin
Je leert snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IIk wil de Merry Mint en de Party Hearty en stiekem ook wel de Celebrate in Style
*heeft nog geen echte kerstlakjes*
En ik wil nog steeds 3 van de burlesque serie
Heb mn winkelmandje al 4x gevuld op TD.. Uiteindelijk toch maar weg geklikt; maar de verleiding wordt steeds groter
Huis tuin.. als er maar bier en nagellak is![]()
Mijn kleding komt meestal van de Guess store in kalverstraat of de PC Hooftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef Ooi86 het volgende:
Hello ladies!!
Om even terug te komen op de hoeveel-betaal-jij-voor-kleding discussie. Sharaan, je hebt hier een medestander. Een groot deel van mijn geld gaat op aan kleding en make-up. Zara, Mango, Sephora en Mac are my friends. And I like it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |