abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:08:20 #1
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87312653

Het vorige deel: Slank # 1201 - postjubileumdip

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door Blurred86 op 08-10-2010 08:14:10 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:13:02 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87312706
Goedemorgen :W.

Pijn ;(. Ik kan alleen maar vloeibaar voedsel eten - en ook dat nog met moeite - en dat is best irritant. Ga zo maar even langs de AH voor een bak Danone.

Lange dag vandaag met een fijn vooruitzicht: weekend! *O*.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen :'). Dat zet geen zoden aan de dijk.
Jouw werk is echt niet maar 5 minuten van het station af, hoor. Ik zou eerder uitgaan van 15-20 minuten (ik doe 15 minuten over het stuk naar het station en ik fiets echt niet langzaam).

@ Kwak: succes met je VWO 5. Ik heb mijn lastigste klas het laatste uur. Enerzijds had ik ze liever 's ochtends al gehad, dan heb ik het maar weer gehad, maar anderzijds nu kan ik denken: Zen zen zen! Bijna weekend! *O* :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87312760
* MevrouwPuff heeft al weekend! En staat aan de afwas...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:17:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87312774
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
*jaloers*. Alleen niet op dat laatste dan :P.

Wanneer hoor je meer over je huisjes? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87312808
Goedemorgen! Ik kon lekker lang slapen. O+. Vandaag eerst college, dan keihard werken aan wat opdrachten, dan werken, dan naar Baardmans. Morgen komt er na m'n werk een vriend naar Groningen die ik al anderhalf jaar niet heb gezien, zo'n zin in. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87312840
Mogge! Hier ook al weekend.
De eerste helft van mijn weekend is de werkweek van mijn liefste. Vandaag dus alleen met Hond, andere Beesten en Goede Voornemens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87312863
En zonder zakken chips en pakken koek, sigme!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:29:43 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87312910
@Vik: in Den Haag ga ik met de tram. Ik doelde op het stukje in Gouda ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:22 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87312918
ik wil ook weekend....Nog één dagje!

Zo, half uur hardgelopen vanmorgen. Best lekker! Nu m'n ontbijt eten en richting werk en bedenken welke groenten ik vanaovnd ga eten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:22 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87312919
ik wil ook weekend....Nog één dagje!

Zo, half uur hardgelopen vanmorgen. Best lekker! Nu m'n ontbijt eten en richting werk en bedenken welke groenten ik vanaovnd ga eten!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:55 #11
236335 neen
schone schijn
pi_87312931
Oh leuk dad! De vriendin waar ik gister was had ik ook al zolang niet gezien ofzo :D echt leuk!
het lijkt niet wat het is
pi_87312964
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*jaloers*. Alleen niet op dat laatste dan :P.

Wanneer hoor je meer over je huisjes? :).
Ik hoop snel! Het zijn allebei 2kamerappartementjes in de wijk waar ik nu woon. Niet groot, maar dat hoeft niet, ben toch het grootste deel van de tijd alleen. Met een katje dan, want die ga ik dan echt wel nemen!
Maar dat is dagdromen, moet eerst maar wat zien te krijgen.
pi_87312971
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk, bah, 1 saucijzenbroodje
L: boterham kroket, cappuccino
T: halve zak Dorito's met enorme bak zelfgemaakte guacemole, half pak gevulde speculaas, glas witte wijn
D: friet met ketchup

't Is weer fraai :') Ik troost mezelf maar met de hele avocado en 3 tomaten die in de guacemole zaten, was er nog ìets gezond.
pi_87312990
Morning! Even iets wegbrengen, mijn Pro-Ontbijt is een trosje druiven en een thee, nu even 16 km fietsen! toedeloe :)
pi_87313083
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog 2 uurtjes werken (praten met studenten) en dan heb ik ook weekend *O*. En heb daarnet al heel vooruitstrevend het konijnenhok schoongemaakt 8-). Ik voel het, vandaag gaat een nuttige dag worden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87313286
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:34 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk, bah, 1 saucijzenbroodje
L: boterham kroket, cappuccino
T: halve zak Dorito's met enorme bak zelfgemaakte guacemole, half pak gevulde speculaas, glas witte wijn
D: friet met ketchup

't Is weer fraai :') Ik troost mezelf maar met de hele avocado en 3 tomaten die in de guacemole zaten, was er nog ìets gezond.
En een goed ontbijt, niet te vergeten!

Hoe is het met lijf & leden verder?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:13:48 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87313442
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87313663
goedemorgen O+ :W
Ja doei.
pi_87313999
Maandag bezichtiging!
pi_87314134
goedemorgen :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87314184
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Deze wil ik op een t-shirt :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87314299
pi_87314324
Goedemorgen. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:59:17 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87314394
quote:
Wat een idioot! :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:03:29 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87314509
mn sollicitatie is de deur uit....

Eindelijk. Nu maar eensaan het werk!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:15:08 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87314836
En ik heb de administratieve rompslomp weer gedaan. Toch wel fijn om de eerste twee uur vrij te zijn en toch alvast op school te kunnen werken. Ik voel me wel een beetje ziekjes / slapjes, want ik heb amper wat kunnen eten. Vloeibaar voedsel vult toch minder.
Niet meer actief op Fok!
pi_87314917
Hoi!

Terug van 15 km fietsen :)

Nynke duimen voor je sollicitatie!

Dat filmpje heb ik gisteren gezien :') dom :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:26:10 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87315078
Mogge! :W

Ik ben eindelijk weer de oude! Voor het eerst sinds maandag weer koffie gehad O+

En waarom heeft niemand gisteren op de spoiler van mini_rulez gereageerd?? :o
Is het mogelijk mini?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:26:47 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87315097
http://www.nu.nl/politiek(...)idaat-ministers.html

*kreun*

M.u.v. Opstelten word ik hier niet heel vrolijk van :{.
pi_87315127
jammer, baan in Den Bosch wordt 'm niet.. maar ga wel solliciteren bij nog een corporatie in Arnhem :) yay
Ja doei.
pi_87315764
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
jammer, baan in Den Bosch wordt 'm niet.. maar ga wel solliciteren bij nog een corporatie in Arnhem :) yay
en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?
pi_87316150
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?
ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.

soms is 't zo verleidelijk om gewoon te gaan werken weer :@ :') soms
Ja doei.
pi_87316215
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.

soms is 't zo verleidelijk om gewoon te gaan werken weer :@ :') soms
Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studie :P
pi_87316219
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87316265
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studie :P
Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatie :9
Het solliciteren gaat iig weer lekker. :P

Ik vind werken overigens écht niet erg.. O+ werken O+ ritme O+ enzo O+
maargoed, zonder diploma ben je ook niet zoveel, dus moet ik gewoon dat diploma zien te halen :P Gelukkig wel met iets wat ik leuk vind :9
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:10:50 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87316278
Nou Mo, er is in elk geval wel werk voor je, ergens kom je dan vast ook wel binnen! Sooner or later ;)
pi_87316326
Lijstje:
T: druiven
S: 15 km fietsen
O: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x egbakken ei
T: 1 bonbon :@
L: halve pizza, 2 stukjes broccoli, eventueel andere groenten wat er is :D
D: sperziebonen en nog dingen die ik niet weet :')

Restjesdag :')
pi_87316359
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatie :9
Het solliciteren gaat iig weer lekker. :P

Ik vind werken overigens écht niet erg.. O+ werken O+ ritme O+ enzo O+
maargoed, zonder diploma ben je ook niet zoveel, dus moet ik gewoon dat diploma zien te halen :P Gelukkig wel met iets wat ik leuk vind :9
:D er komt vast wel een leuke parttime baan op je pad waar ze jou ook willen hebben!
pi_87316607
O: kleine gehaktbal van gisteren die over was + paar lepels wortel salade ook nog van gisteren :P
L: grote volkoren bol met filet american
T: 0% vet griekste yoghurt
D: pizza :9 :@

Vanavond awakenings (techno feest), dus dan sta ik toch de hele avond te dansen enzo :P
Dus meestal eet ik iets "slechts" als ik een hele avond ga feesten
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:26:32 #40
70532 loveli
N
pi_87316802
):O
crap in = crap out
pi_87316856
Vorige week sollicitatie gestuurd, nog steeds niets gehoord -O-.
pi_87316895
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Chicolate het volgende:
welcome to my world O+

;(

zo.. nu nog even de brief laten bezinken en daarna insturen.. 8-) ze gaan me geweldig vinden
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:29:25 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87316903
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef progje het volgende:
O: kleine gehaktbal van gisteren die over was + paar lepels wortel salade ook nog van gisteren :P
L: grote volkoren bol met filet american
T: 0% vet griekste yoghurt
D: pizza :9 :@

Vanavond awakenings (techno feest), dus dan sta ik toch de hele avond te dansen enzo :P
Dus meestal eet ik iets "slechts" als ik een hele avond ga feesten
Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?

Sowieso mist je lijstje groenten, en waarschijnlijk gaan er vanavond ook nog wel een paar drankjes in, dus dat zou je eigenlijk ook mee moeten rekenen.
pi_87316947
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

welcome to my world O+

;(

zo.. nu nog even de brief laten bezinken en daarna insturen.. 8-) ze gaan me geweldig vinden
Ik heb wel al een datum voor het gesprek :'). Dat mocht ik bij het invullen van het formulier zelf kiezen. Maar ik snap het niet, buiten een automatisch mailtje niets gehoord. Je laat toch niet iedereen op gesprek komen die zichzelf uitnodigd?
pi_87317234
Oef, het had wat voeten in de aarde om bij een dokter te komen, maar de apotheek verwees me uiteindelijk door (daar had ik niet eerder aan gedacht, stom...). Jammer genoeg wel meteen naar een dermatoloog, dus hopelijk krijg ik wat vergoed :') Bacteriële infectie FTW, nu smeren met crème en antibiotica er tegenaan.

Lijstje gisteren:
O: cruesli met yoghurt, druiven, halve pita
L: groot stokbroodje geitenkaas met een hele lekkere salade (gemarineerde paprika's oid)
D: halve pita aubergineprutje, hamburger (incl broodje enzo)
T: 2 biertjes, 1 ijsje

Lijstje vandaag
O: cruesli met yoghurt
T: stukje chocolade, want ik had alleen dat en ik moet eten voor mijn AB
L: pita aubergineprutje
T: mango O+ of een pruim als de mango niet rijp is
D: soepje van gegrilde paprika's, tomaten, en wortels plus een pita
S: Evy 10
pi_87317350
quote:
Een week is toch niet zo lang?
Volgens mij is een reactietijd van twee weken zo'n beetje de norm, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Manlief kreeg zes weken geleden een afwijzing binnen voor een sollicitatie van april. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:44:20 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87317354
Mmm sts, niet mooi dat je een infectie hebt, maar goed dat je naar de dokter bent geweest!

Hopelijk helpt het gauw! ^O^

Zijn die pitabroodjes wel groter dan die je hier in Nederland in de supermarkt koopt? Anders is het niet zoveel he...
Wel lekkere lijstjes trouwens :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:45:16 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87317378
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Een week is toch niet zo lang?
Volgens mij is een reactietijd van twee weken zo'n beetje de norm, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Manlief kreeg zes weken geleden een afwijzing binnen voor een sollicitatie van april. ;)
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zeg :{

Heeft ie inmiddels al iets anders?
pi_87317465
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mmm sts, niet mooi dat je een infectie hebt, maar goed dat je naar de dokter bent geweest!

Hopelijk helpt het gauw! ^O^

Zijn die pitabroodjes wel groter dan die je hier in Nederland in de supermarkt koopt? Anders is het niet zoveel he...
Wel lekkere lijstjes trouwens :9
Wel wat groter hoor, maar het is misschien ook niet zo veel :@
Ik krijg het niet weg :? Ik hoop dat soep beter gaat, maar daar zit ook niet zo gigantisch veel in.
Oh, overigens eet ik doordeweeks dus gewoon in de kantine, dat is echt een groot bord vol te vergelijken met normaal avondeten (maar dan als lunch).
pi_87317588
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Sts het volgende:
Oef, het had wat voeten in de aarde om bij een dokter te komen, maar de apotheek verwees me uiteindelijk door (daar had ik niet eerder aan gedacht, stom...). Jammer genoeg wel meteen naar een dermatoloog, dus hopelijk krijg ik wat vergoed :') Bacteriële infectie FTW, nu smeren met crème en antibiotica er tegenaan.

Vervelend, ziek zijn in het buitenland! :*

Hoe bevalt het je eigenlijk daar? leuke mensen? Leuk huis? Heb je een blog?
pi_87317702
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zeg :{
Stonden dan ook excuses in.
Ik vind het eigenlijk wel netjes dat ze dan alsnog de moeite nemen om een briefje sturen.
quote:
Heeft ie inmiddels al iets anders?
Neh, nog steeds het werk dat hij al had.
pi_87317727
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vervelend, ziek zijn in het buitenland! :*

Hoe bevalt het je eigenlijk daar? leuke mensen? Leuk huis? Heb je een blog?
Het bevalt prima! Veel internationaler dan ik vantevoren verwacht had, dus ik ben wel een paar avonden per week onder de mensen. De Israeliërs zelf zijn een beetje stug, maar uiteindelijk blijken ze altijd aardig te zijn. De stage wil nog niet zo vlotten, maar vanaf volgende week zou ik wat te doen krijgen, hoorde ik van de professor, dus dat komt ook helemaal goed.
pi_87317808
Oh en beterschap voor Vik btw, ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt! Mijn broer heeft ook een paar dagen op vla en soep geleefd, dat was heel zielig.
pi_87318268
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren! :')
Sts, vervelend, hoop dat t snel over is met de crème
pi_87318346
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren! :')
Ik heb even gemist waar naar je gaat kijken? Een eigen huisje? :)
Nu nog even naar de stad voordat alles weer anderhalve dag dicht is :z
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:23:13 #56
70532 loveli
N
pi_87318453
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?
crap in = crap out
pi_87318609
Hoi! Ben ik weer!
Gisteren een kutlijstje. Had een heeeele lang schooldag. Daarna meteen vergadering en daarna een uurtje om te eten en de klas op orde te krijgen,want daarna een gesprek dat duurde tot 21.00.

O: broodje appelstroop
L: broodje kipfilet, kwark met Special K honing, bouillon
T: appel
D: pizza

Vandaag dus weer even beter doen.
Ben al weken stabiel in gewicht. Dus die 1,5 kilo die ik mis, is er dus wel echt af denk ik dan. Normaal gesproken kwam ik van slechte dagen tussendoor gewoon aan en nu niet. Dus ergens een kleine *O*
Van dat gewichtheffen heb ik gisteren weinig gevoeld, dus de volgende keer een stukje er weer bij. Even kijken waar mijn max. ligt.

Kom net uit bed trouwens. Was zó ongelooflijk uitgeput. Heb gewoon door al het geweld van de bouwvakkers voor mijn raam heen geslapen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:36:05 #58
70532 loveli
N
pi_87318785
Kutpostbode. Belt aan met de mededeling "ik heb een aangetekende brief". Ik in stress me afvragen welke instantie me een aangetekende brief stuurt, omdat ik pas van een paar rekeningen er te laat achter kwam dat ik ze niet betaald had (inmiddels wel natuurlijk).

Is het gewoon een pakje :')
crap in = crap out
pi_87318794
Sts, gisteren heb ik de huurwoningen van funda ontdekt en omdat ik vanaf volgende week vakantie heb, leek het me goed er vast mee bezig te gaan :) . Maandag ga ik kijken bij een 2-kamer flatje.
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?
Het is een makelaar. Eisen waren alleen wonen (dat doe ik) en geen student (daar reken ik mezelf niet meer onder eigenlijk).
Enige stomme is wel een maandhuur bemiddelingskosten, maar via de woningbouw wordt het niets heb ik gezien.
pi_87318929
Mijn lijstje gister
B: Bord risotto met bospaddenstoelen/parmezaansekaas
D: Pasta met verse groenten en een beetje kaas
T: Turkse pizza met 2 plakjes kaas, knoflooksaaus, 4 glazen sinaasappelsap

Vond het wel een lekker dagje :9
pi_87318965
En ik wil weekend. Klote projecten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:41:52 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87318969
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister
B: Bord risotto met bospaddenstoelen/parmezaansekaas
D: Pasta met verse groenten en een beetje kaas
T: Turkse pizza met 2 plakjes kaas, knoflooksaaus, 4 glazen sinaasappelsap

Vond het wel een lekker dagje :9
:9 Lekker zeg!

Ik zit hier honger te hebben. Nog 20 minuten en dan heb ik pauze. Ik ga een boterham proberen en als dat niet lukt, ga ik zielig aan de kwark ;(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:54:41 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319335
Mijn lijstje is tot dusver hetzelfde als die van gisteren :'). D weet ik nog niet, de aardappels zijn wel op, dus dat wordt het in ieder geval niet en ik betwijfel of je een pasta met rode kool kan maken :'). Ik vermoed dat het een vreemde combi van rijst met doperwtjes en peentjes uit een pot gaat worden _O-.
pi_87319488
Ben ineens best ziek. Koorts, keelpijn, (natuurlijk) verkouden en (?) pijn aan m'n tong. Bah. Kan ik nu echt (weer) niet gebruiken hoor. Moet even boel boodschappen doen en dan duik ik maar weer mijn bed in, ben het allemaal even helemaal zat.

Maar wens jullie allemaal natuurlijk een heel fijn weekend! :*
pi_87319511
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is tot dusver hetzelfde als die van gisteren :'). D weet ik nog niet, de aardappels zijn wel op, dus dat wordt het in ieder geval niet en ik betwijfel of je een pasta met rode kool kan maken :'). Ik vermoed dat het een vreemde combi van rijst met doperwtjes en peentjes uit een pot gaat worden _O-.
http://www.dewassendemaan(...)kool/rodekool_02.htm
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:04:38 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319664
quote:
Ieuw! :')
pi_87319724
Zo wat muziek gedownload! Opgezet! Nu kan ik eensch douchen!

*O* onder de douche :P
pi_87319746
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)idaat-ministers.html

*kreun*

M.u.v. Opstelten word ik hier niet heel vrolijk van :{.
ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87319789
quote:
dan bel je toch even?

Maar ik vind een week niet lang.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:09:50 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....
Ik niet ;(
pi_87319823
Wat heb ik daar een hekel aan, om mezelf op video terug te zien.
pi_87319912
Omg, wat ben ik slank. :D.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:13:59 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319953
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wisten wij al hoor! ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:14:02 #74
70532 loveli
N
pi_87319955
Op de verpakking van bio roomboter:

groene koe
"je bent wat je kiest"

:')
crap in = crap out
pi_87319960
quote:
:D
pi_87319984
Waar is Noukje trouwens gebleven?
pi_87320017
DaD :D

@ loveli: ):O aantrekkelijke slogan :P
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:16:23 #78
70532 loveli
N
pi_87320042
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef j.t het volgende:
Waar is Noukje trouwens gebleven?
Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.
crap in = crap out
pi_87320052
beterschap voor ieder die het nodig heeft :*

Lijstjes zijn rommelig; training op werk, lange dagen en veel stress :')

gister:
O: allbran + sinaasappelsap
D: 2 roggebrood pindakaas en kipfilet
T: bagel met pate
D: klein kommetje erwtensoep en kleine pizza
T: eitjes

Vandaag:
O: allbran + sinaasappelsap
T: shake
D: 2 roggebrood pindakaas en kipfilet
T: tomaatjes en komkommer
D: Pasta met spinazie, een beetje boursin en gerookte zalm
S: Ik ga sporten vanaaf -> fitness *D
T: eitjes

Ben blij als het weekend is, beetje bijkomen. En dan kan ik me weer klaar gaan maken voor een tripje UK.
pi_87320094
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.
Haha, ik had ook altijd beetje idee dat we een beetje hetzelfde waren. En dan niet alleen betreft lengte enzo _O-
pi_87320108
Aurum, zelfs voor niet rommelige lijstjes vind ik het best netjes :P
pi_87320132
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?

Sowieso mist je lijstje groenten, en waarschijnlijk gaan er vanavond ook nog wel een paar drankjes in, dus dat zou je eigenlijk ook mee moeten rekenen.
nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...
dus de dag er op ben je altijd 1.5 tot 2 kilo lichter.. dus vandaar dat het voor die ene keer dus niet uit maakt :)
pi_87320179
Oke ik ga nu echt douchen!
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:22:00 #84
70532 loveli
N
pi_87320263
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef progje het volgende:

[..]

nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...
dus de dag er op ben je altijd 1.5 tot 2 kilo lichter.. dus vandaar dat het voor die ene keer dus niet uit maakt :)
De afslanktip van de week >:O
crap in = crap out
pi_87320279
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:
Aurum, zelfs voor niet rommelige lijstjes vind ik het best netjes :P
Thanks O+

Maar ik mis mijn groenten ;(
pi_87320294
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

pi_87320355
Wie had er ook alweer een konijntje? Ik zit op lief in te praten dat bunnies cute zijn, maar ik wil hem/haar eigenlijk geen binnenhok geven.

Balkonia is groot genoeg :Y En zou het konijntje in de avond wel door het huis kunnen ronddartelen.

Alleen weet ik niet of mijn plan realistisch is :? :@
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:28:40 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87320519
Chicolate dacht ik _aurum_.
pi_87320530
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
Wie had er ook alweer een konijntje? Ik zit op lief in te praten dat bunnies cute zijn, maar ik wil hem/haar eigenlijk geen binnenhok geven.

Balkonia is groot genoeg :Y En zou het konijntje in de avond wel door het huis kunnen ronddartelen.

Alleen weet ik niet of mijn plan realistisch is :? :@
Ikke! O+ en Maria ook! Wat is balkonia? Je balkon? Want dan moet ie wel een hok buiten, zodat ie een veilig plekje heeft en niet op de tocht staat :P.

Konijntje gister geleerd hoe ie in/uit zn hok kan springen (ik haal konijntje eruit maar eten stond nog in hok, dus hij sprong meteen naar binnen en nu lijkt ie het idee te snappen :P).
pi_87320532
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Thanks O+

Maar ik mis mijn groenten ;(
ja dat wel. Maar zo erg is het nu ook weer niet.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:31:11 #91
70532 loveli
N
pi_87320623
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja dat wel. Maar zo erg is het nu ook weer niet.
Jij mag je mond spoelen.
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:32:54 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87320682
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij mag je mond spoelen.
Met spinazie? *)
pi_87320753
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Chicolate het volgende:
Ikke! O+ en Maria ook! Wat is balkonia? Je balkon? Want dan moet ie wel een hok buiten, zodat ie een veilig plekje heeft en niet op de tocht staat :P.

Konijntje gister geleerd hoe ie in/uit zn hok kan springen (ik haal konijntje eruit maar eten stond nog in hok, dus hij sprong meteen naar binnen en nu lijkt ie het idee te snappen :P).
Balkonia is inderdaad balkon. En dat beestje moet inderdaad een hok hebben, beetje fris anders :P

Ik las op het internet (dus dan is het waar :P ) dat 1 konijntje eenzaam is en dat je er altijd 2 moet hebben?! OF is dat verkooptactiek ? :+
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:50 #94
70532 loveli
N
pi_87320944
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met spinazie? *)
:Y
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:39:05 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87320952
Onze twee konijnen hebben ook alleen een buitenhok. En een ren waarin ze soms mogen spelen. En als we heel hard over ons hart strijken mogen ze ook weleens naar binnen. Maar dat doen we niet dagelijks.
Het dierenknuffelbevrijdingsfront vind het misschien niet kunnen (maar eigenljk gaat het houden van huisdieren sowieso tegen de natuur in), maar onze beestjes lijken het prima te doen O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:39:57 #96
70532 loveli
N
pi_87320994
Tink, wat voor rokjes draag je (men) tegenwoordig onder een pak?
crap in = crap out
pi_87321090
Een weinig opbeurend artikel, paginabreed in de Pers: 'Afvallen? Vergeet het maar!'
pi_87321281
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

nou het werkt wel ja :+

jammer dat het zo slecht voor je lichaam is :P

anders wist ik het wel ;) ;)
pi_87321295
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
ik ben geen Tink, maar ik draag meestal kokerrokken. In ieder geval tot onder mijn knie. :)
pi_87321333
Ja, loveli en Tink, nog goede tips voor waar ik neit te saaie iet te dure doch enigszins zakelijke kleding kan kopen? Op mijn lijstje staan:

vanillia, zara, bijenkorf, mexx, esprit, v&d, mango. Nog andere tips? (in amsterdam ofzo :P)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:50:10 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87321398
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
Ik draag meestal knielange rokken, meestal in kokerrok model. De laatste tijd ga ik steeds vaker voor een wat klassieker model die net iets minder strak is dan de loeistrakke kokerrok. Een klokvormige rok schijnt ook te kunnen, maar die vind ik niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :+
pi_87321455
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef Perruche het volgende:
Ja, loveli en Tink, nog goede tips voor waar ik neit te saaie iet te dure doch enigszins zakelijke kleding kan kopen? Op mijn lijstje staan:

vanillia, zara, bijenkorf, mexx, esprit, v&d, mango. Nog andere tips? (in amsterdam ofzo :P)
VILA? Steps heeft ook wel eens wat.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:53:18 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87321508
quote:

Ja, maar ik kom even niet op de naam :') Ht is een duitse keten die ook winkels heeft in NL. Vanillia heeft vaak mooie pakken. WE ook (bepaalde collecties met een hoog wolaandeel). Heb ook een mooi Mango mantelpakje, maar bij Mango vind ik de pasvorm niet altijd prettig.
pi_87321515
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

VILA? Steps heeft ook wel eens wat.
Oh ja, Vila is wel een goede :) Steps had gisteren niets :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:53:55 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87321537
Wil je goedkoop en hoeft het maar 1 seizoen mee te gaan kan je ook naar de H&M gaan.
pi_87321540
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar ik kom even niet op de naam :') Ht is een duitse keten die ook winkels heeft in NL. Vanillia heeft vaak mooie pakken. WE ook (bepaalde collecties met een hoog wolaandeel). Heb ook een mooi Mango mantelpakje, maar bij Mango vind ik de pasvorm niet altijd prettig.
Niet toevallig C&A? :P

Anders Peek & Cloppenburgh?
pi_87321549
quote:

[..]

ja dat heb ik ook, vooral omdat ik voor maat 38 blijkbaar een te grote boezem heb :') (kansloos, heb een hartstikke normale voorgevel maar daar denken pakjes producenten blijkbaar anders over!)
pi_87321572
quote:
Wil je goedkoop en hoeft het maar 1 seizoen mee te gaan kan je ook naar de H&M gaan.
ja daar heb ik gekeken maar ik vind het best lelijk :P ik had een heel mooi jasje met broek gezien bij de sissygirl (ofzo) maar dat was echt iets van 300 euro :o
pi_87321591
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet toevallig C&A? :P

Anders Peek & Cloppenburgh?
C&A is nederlands :P

P&C is wel een idee.

Wat een hoop & namen trouwens :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:55:41 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87321600
WE heeft betaalbare (mantel)pakken :Y. Alleen pas ik nooit in hun broeken :{. Ik heb teveel heup ofzo.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:56:49 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87321641
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik draag meestal knielange rokken, meestal in kokerrok model. De laatste tijd ga ik steeds vaker voor een wat klassieker model die net iets minder strak is dan de loeistrakke kokerrok. Een klokvormige rok schijnt ook te kunnen, maar die vind ik niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :+
*boks!
pi_87321716
Ik kan gewoon normaal naar mn werk :+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:00:20 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87321786
Een kokerrokje is voor mij net zo normaal als een spijkerbroek :s). Ik kan beiden aan naar het werk. Maar net waar ik zelf zin in heb en of ik afspraken heb.
pi_87321843
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook, vooral omdat ik voor maat 38 blijkbaar een te grote boezem heb :')
Welcome to my world :')
pi_87321887
Oh, en op mijn werk is er geloof ik een regel dat je geen rokken boven de knie mag, en geen spijkerbroeken... alleen houdt niemand zich eraan :')
pi_87321960
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Welcome to my world :')
Ja alleen heb jij dat ook daadwerkelijk en ik heb maar een bescheiden c cupje. Dan zo je verwachten dat het toch redelijk makkelijk moet zijn :P
pi_87321985
En nu ga ik even lunchen :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:05:48 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87322051
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en op mijn werk is er geloof ik een regel dat je geen rokken boven de knie mag, en geen spijkerbroeken... alleen houdt niemand zich eraan :')
Ik draag meestal nette broeken (die onderdeel van een pak zijn) en de eerder genoemde rokken. Vandaag heb ik een spijkerbroek aan (geen klantcontact) maar wel met hoge pumps en een nette blouse.
pi_87322086
pi_87322200
ik draag ook vaak rokjes, gelukkig hoeft het niet te netjes...
al moet ik ook nodig weer eens echt nette kleding aanschaffen, daarvan heb ik op dit moment echt niks meer..

En als ik een spijkerbroek aantrek is het ook altijd met nette blouse en hoge pumps / laarzen O+
pi_87322223
Ik heb maar 1 pak, een wit linnen pak. Een keer aangehad op mijn diploma-uitreiking van de middelbare school. Dat is dus ... 6,5 jaar geleden. En sindsdien hangt hij daar nog steeds. Zou niet weten wanneer ik zo'n ding anders aan moet.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:11:08 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87322228
Gister had ik 2 afspraken en toen had ik mn fab jurkje aan en vandaag geen afspraken en een spijkerbroek. Ja, ben nu op weg naar de fysio, maar die man zie ik wekelijks en dat al ee jaar of 3 :').
pi_87322252
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja alleen heb jij dat ook daadwerkelijk en ik heb maar een bescheiden c cupje. Dan zo je verwachten dat het toch redelijk makkelijk moet zijn :P
Oh, sommige fabrikanten gaan er gewoon vanuit dat je geen tiet hebt. De meeste ontwerpers vallen ook niet op vrouwen hé :')
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:12:20 #124
70532 loveli
N
pi_87322263
quote:

Mijn garderobe komt hoofdzakelijk uit de uitverkoop en ik heb niet echt een handoge basisgarderobe. Ik bedoel, eigenlijk ben ik wat dat betreft een kneus.

En waar kokerrokken bij anderen vrouwelijk staan, staan ze mij vreselijk truttig wegens weinig curves. Of te sexy indien te kort.
crap in = crap out
pi_87322355
Het regent! :D De eerste regen sinds mei ofzo.
En vriendje komt misschien langs in november, hij is al aan het kijken naar vlucht etc *O*
pi_87322751
Waarom wilde ik ook alweer mijn scriptieonderwerp? De boeken die ik nodig heb, zijn nergens te krijgen ;(
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:32:19 #127
70532 loveli
N
pi_87322874
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
Waarom wilde ik ook alweer mijn scriptieonderwerp? De boeken die ik nodig heb, zijn nergens te krijgen ;(
Studiereisje?
crap in = crap out
pi_87322956
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef Sts het volgende:
Het regent! :D De eerste regen sinds mei ofzo.
En vriendje komt misschien langs in november, hij is al aan het kijken naar vlucht etc *O*
O+ O+
pi_87323015
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Studiereisje?
Jammer van die lege rekening ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:38:11 #130
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87323087
volgens mij heb ik geen kledingvoorschriften op het werk, alleen werk je wel met (psychiatrische) patienten dus moet het er wel een beetje decent uitzien en niet te sexy/vrije tijderig. Vaak jurkjes/rokjes of spijkerbroek+nette blouse
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_87323258
Net mn lunch op het balkon genuttigd en het is echt lekker warmpjes buiten! :)
Gelukkig blijft het nog even mooi weer! Wil zondag even gaan wandelen, morgen naar 2 verjaardagen en vandaag van allessen..
pi_87323322
Weet iemand nog lekkere recepten zonder aardappelen/rijst/pasta/paprika/chamignons? :+ :@ Ik probeer te bedenken dat ik volgende week ga koken, maar verder dan een blik/pot groen opentrekken en wat vlees bakken kom ik niet :').
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:45:06 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87323371
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, sommige fabrikanten gaan er gewoon vanuit dat je geen tiet hebt. De meeste ontwerpers vallen ook niet op vrouwen hé :')
ja want alleen met grote borsten ben je vrouwelijk natuurlijk!

trust me, ook voor de minder bedeelden onder ons is het niet altijd even makkelijk.. het ziet er nogal treurig uit als je een kledingstuk niet goed opvult so to speak :')

pff ik heb geen zin meer vandaag.. maar ik ben een 6-uurs experiment aan het doen en t=6 is om 4 uur en dan moet ik dus nog vanalles doen -O- ik zit nu maar een beetje suf te internetten en wachten tot ik weer aan de slag kan want iets nuttigs doen is op dit moment ook weer wat teveel gevraagd :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:46:59 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87323434
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand nog lekkere recepten zonder aardappelen/rijst/pasta/paprika/chamignons? :+ :@ Ik probeer te bedenken dat ik volgende week ga koken, maar verder dan een blik/pot groen opentrekken en wat vlees bakken kom ik niet :').
hoezo moet het zonder al die dingen dan?

ik ga ook maar eens bedenken wat ik zal eten, lijkt me een nuttige bezigheid! ik was eigenlijk van plan om lekker pizza te eten vanavond maar er was gebak vanochtend dus nu vind ik dat ik iets gezonds moet eten vanavond :')
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:48:06 #135
70532 loveli
N
pi_87323471
Gaat bij mij ook niet om voorschriften, maar om hoe ik mezelf presenteer. Vind het een aanfluiting als ik sommige mensen aan de vergadertafel zie zitten met een houthakkersshirt waarvan twee knopen er in twee verschillende afwijkende kleuren garen zijn aangenaaid en een ribcolbertje.

Twijfel er alleen nog over hoe hoog m'n hakken mogen zijn :') Maar dat hangt ook weer van de rok af.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:49:03 #136
70532 loveli
N
pi_87323502
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

trust me, ook voor de minder bedeelden onder ons is het niet altijd even makkelijk.. het ziet er nogal treurig uit als je een kledingstuk niet goed opvult so to speak :')
Ja dattum.
crap in = crap out
pi_87323579
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

hoezo moet het zonder al die dingen dan?

ik ga ook maar eens bedenken wat ik zal eten, lijkt me een nuttige bezigheid! ik was eigenlijk van plan om lekker pizza te eten vanavond maar er was gebak vanochtend dus nu vind ik dat ik iets gezonds moet eten vanavond :')
Ik loop te kutten met mn eten, als ik geen koekjes in huis haal vreet ik me vol met aardappelen/beschuitjes/crackers. Suikerverslaving die een beetje uit de hand begint te lopen :'), dus besloten dat het even een weekje zonder moet, kijken of ik daarna als een normaal mens om kan gaan met suikers. Heb wel de slechtste week ooit gekozen, 9-5 practica, maar kan wel blijven uitstellen.

En paprika/champignons omdat ik die echt heel erg niet lekker vind :P.
pi_87323799
Nein mann, ich will noch nicht gehen.. ich will noch ein bischen tanzen :s) *O*

Zo'n cool lied :') :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:59:05 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87323827
Recept zonder al dat spul:
- courgette in repen snijden, met zout bestrooien, uurtje laten liggen, beetje uitpersen, afspoelen, droogdeppen
- kwark mengen met knoflook, kruiden naar keuze
- tomaat in plakken snijden
- tosti maken van courgette, kwark, tomaat, kwark, courgette, kwark en evt. nog kaas
- in de oven doen.
- bakken
- uit de oven halen en opeten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:02:05 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87323933
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik loop te kutten met mn eten, als ik geen koekjes in huis haal vreet ik me vol met aardappelen/beschuitjes/crackers. Suikerverslaving die een beetje uit de hand begint te lopen :'), dus besloten dat het even een weekje zonder moet, kijken of ik daarna als een normaal mens om kan gaan met suikers. Heb wel de slechtste week ooit gekozen, 9-5 practica, maar kan wel blijven uitstellen.

En paprika/champignons omdat ik die echt heel erg niet lekker vind :P.
Ah zo. Aan mij heb je wat dat betreft niet zo veel denkik, dan moet je bij de die-hard low-carbers hier zijn ;)
Is het niet een beter idee om alleen de snelle koolhydraten uit te bannen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:03:50 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87323980
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja dattum.
^^^
pi_87323982
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ah zo. Aan mij heb je wat dat betreft niet zo veel denkik, dan moet je bij de die-hard low-carbers hier zijn ;)
Is het niet een beter idee om alleen de snelle koolhydraten uit te bannen?
Dat deed ik. Maar toen begon ik me dus vol te proppen met volkorenbeschuit en boterhammen (lees: tussendoor even 2 tosti's = 4 boterhammen naar binnen werken) dus dat was ook niet zo handig :'). Ik heb geen remming meer blijkbaar?

@Tink: dankje, klinkt lekker! In een ovenschaal doen dan denk ik?
pi_87324296
:) lijstje
S: 15 km fietsen
O: 2x boterham, 1x gebakken ei 1x kaas, 1 bonbon
L: 1/2 pizza, 200 gram boontjes, tiramisu (bakje)
D: kweenie :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:18:04 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87324523
Heb je je D en L verwisseld? :+

Oh men ik heb zzzzzzzlaap! Niet te zuunig!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:20:51 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87324667
Hoi...
Lijst:
O: 200 yoghurt, 200 vla
T's: appel, peer, tomaat, boterham ham
D: 2 boterhammen osseworst, kom mosterdsoep met spekjes, beker melk
T's: boterham ham, druiven, winterwortel, 3 augurkjes, blokje choco
D: spaghetti met wat sla
T;s: kinderen zijn er dus: toastjes, chips en zo...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87324723
O: Melk + Kellog's Fruit & Fibre
T: Sultana
T: Sloot koffie (zwart, sterkte 100)
L: Bonne femme met kipfilet

De kilo's vliegen er af!
pi_87324859
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je je D en L verwisseld? :+

Oh men ik heb zzzzzzzlaap! Niet te zuunig!
:Y als het kan eet ik liever in de middag zwaarder, dan verteert het beter ;) voor mijn gevoel dan he :P

:W hoi tukker :) alles goed jongen?
pi_87324885
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee, maar vaak is een kledingstuk gemaakt zonder vrouwelijke vorm. Dus ook niet geschikt voor dames met heupen en taille.

Ik ken dames met cup A die er last van hebben dat alleen de boezem er niet in past. Dat geldt dan wel weer voornamelijk voor blouses. Zo bedoelde ik die opmerking.

En stretchdingen zijn mij bij vaak te dun. Heb ik een keer dat zowel de taille als de bovenkant mooi aansluit, schijnt het door zodat iedereen je bh kan zien :')
pi_87324966
Zo ik lag buiten en nu weer even binnen. :s) :s) :s) lekkerrr weerrr
pi_87324982
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

:Y als het kan eet ik liever in de middag zwaarder, dan verteert het beter ;) voor mijn gevoel dan he :P

:W hoi tukker :) alles goed jongen?
Het gaat. Moet werken en belasting betalen... dus het kan altijd beter.
pi_87325006
Gisteren trouwens een huge-ass pizza quattro formaggio gegeten. Dat is niet zo best voor de balg... :(
pi_87325135
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren trouwens een huge-ass pizza quattro formaggio gegeten. Dat is niet zo best voor de balg... :(
maar wel lekker O-)
pi_87325263
Een fruitvliegje uit zijn lijden verlost. Ging van links naar rechts en weer opnieuw en dan heel snel op dezelfde plek. Dat ging niet goed :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:43:40 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87325466
quote:
Haha, precies mijn reactie toen ik mezelf voor het eerst op video zag :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87325517
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, precies mijn reactie toen ik mezelf voor het eerst op video zag :P.
Ja, dat herinner ik me nog. :P. Ik vind mezelf met kleren aan eigenlijk wel heel goed zo. :@.
pi_87325543
Ik ga naar de makro :W :
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:48:30 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87325627
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat herinner ik me nog. :P. Ik vind mezelf met kleren aan eigenlijk wel heel goed zo. :@.
Ja, wee je gebeente als je nog meer afvalt }:|.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:50:24 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87325686
Oeh, oeh, zullen we 6 nov. wokken?? Goedkoop, lekker en iedereen kan nemen wat ie wil.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87325692
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wees gerust, ik woog vanochtend 57,4. Dat is dus al plus twee kilo.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:50:48 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87325697
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:53:56 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87325786
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wees gerust, ik woog vanochtend 57,4. Dat is dus al plus twee kilo.
Goed zo *O*.

De etterbakjes van dinsdag waren net weer lief O+. Maar de afwezigheid vd grootste etterbak zal er vast mee te maken hebben. Ga op tijd naar huis vandaag. Nog even naar de stad voor een boek (Arthur Japin - Een schitterend gebrek) en dan weekend! O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:54:40 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87325811
Bah, Arthur Japin :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:56:43 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87325873
Hoe is het nu met je mond Vik?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:03:08 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87326095
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
Je kunt misschien een beurs aanvragen voor een studiereis :Y

Mijn boeken lagen ook allemaal in Italië, en als ik op tijd was geweest met aanvragen ( }:| ) had ik dat grotendeels vergoed gekregen!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:08:23 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87326270
Stoere jongens die liefdesgedichten schrijven O+.

@ Uniekje: ik heb vijf boterhammen zonder korst weten weg te werken in de middagpauze, dus het gaat wel redelijk, mits ik niet teveel hoef te kauwen dus. En praten gaat ook normaal. Thanks for asking :).

@ Tink: ik heb nog nooit iets van Japin gelezen. Wel veel interviews met hem gelezen en ik vind hem wel een interessante figuur!
Niet meer actief op Fok!
pi_87326409
pi_87326519
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge! :W

Ik ben eindelijk weer de oude! Voor het eerst sinds maandag weer koffie gehad O+

En waarom heeft niemand gisteren op de spoiler van mini_rulez gereageerd?? :o
Is het mogelijk mini?
Lief dat je ernaar vraagt. :)
Het is wel mogelijk ja (vriendje was vorige maand hier) maar het is niet erg waarschijnlijk. Nou ja, gewoon afwachten maar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87326679
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed zo *O*.

De etterbakjes van dinsdag waren net weer lief O+. Maar de afwezigheid vd grootste etterbak zal er vast mee te maken hebben. Ga op tijd naar huis vandaag. Nog even naar de stad voor een boek (Arthur Japin - Een schitterend gebrek) en dan weekend! O+.
Ik vond dat een heel mooi boek! O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:21:31 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87326689
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt. :)
Het is wel mogelijk ja (vriendje was vorige maand hier) maar het is niet erg waarschijnlijk. Nou ja, gewoon afwachten maar.
Nou wel spannend hoor! Het zijn wel twee, eh.... vrij duidelijke kenmerken zeg maar :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:22:10 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87326714
Dat zou een mini Mini zijn :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:23:46 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87326777
Blegh, ik moet zometeen nog even weg, maar het begint hier echt vies weer te worden nu :{

Het wordt koud, het is best bewolkt en ik heb het idee dat het niet lang droog blijft }:| alhoewel buienradar nks laat zien...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:25:46 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87326845
Ja, het is helemaal geen mooi weer. Bewolkt en fris. Koude wind, zowel in Den Haag als in Rdam...
pi_87327024
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zou een mini Mini zijn :o

Het zal wel loslopen hoor...
pi_87327106
Hoe kon je ook alweer alles lezen via google books? Ik ben een artikel aan het lezen, maar helaas laat ie 1 blz niet zien.

Edit: laat maar, heb het al gevonden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:43:25 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87327475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Ewelina het volgende:
Hoe kon je ook alweer alles lezen via google books? Ik ben een artikel aan het lezen, maar helaas laat ie 1 blz niet zien.

Edit: laat maar, heb het al gevonden.
Dat kan toch niet? :o. Hoe dan? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_87327575
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat kan toch niet? :o. Hoe dan? :o.
www.ntunnel.com en aanverwanten... Ik kon net pagina 139 niet zien, maar nu dus wel. Nu nog een oplossing zoeken voor de pagina's 141-144 :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:48:04 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87327654
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

www.ntunnel.com en aanverwanten... Ik kon net pagina 139 niet zien, maar nu dus wel. Nu nog een oplossing zoeken voor de pagina's 141-144 :9
Die site heb ik hier zelf een keer gepost :P. Maar volgens mij kun je daarmee niet hele Google boeken lezen, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:26:12 #178
331 Merel
Be here now.
pi_87328860
Goh, leuk, spreek je met mensen af, komen ze niet opdagen en nemen ze hun telefoon niet op. Stik er maar in dan :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87329011
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef Merel het volgende:
Goh, leuk, spreek je met mensen af, komen ze niet opdagen en nemen ze hun telefoon niet op. Stik er maar in dan :(
Wat stom! :* Iemand anders bellen om wat te doen?
pi_87329158
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef Merel het volgende:
Stom ja! -O- :*
pi_87329327
Even een CUL-vraagje... Ik ga vanavond met een paar huisgenootjes eten en ik zou het voorgerecht maken. Het plan was tortillachips met tomaat/paprika/iets en kaas eroverheen, uit de oven. Kan ik dan gewoon chilikruiden bij die groente mikken of zou dat te overheersend worden? Veel losse dingen heb ik niet in huis, alleen peper, zout en paprikapoeder.
Wel leuk, iedereen kookt iets uit zijn eigen land. -edit- Eh, behalve ik dus, tenzij kruidenzakjes van AH ook als Nederlands tellen. Maar ja, gekookte aardappels of erwtensoep wou ik ze niet aandoen. :')

Lijstje, overdag is het nogal karig maar ik spaar voor het avondeten...
O: havermout met appel en kaneel, koffie met melk
T: koffie met melk
L: bagel ofzo
T: banaan
D: vooraf dus tortillachips uit de oven en met guacamole, dan iets Japans curry-achtigs en als toetje crème renversée (Frans, soort omgekeerde crème brûlée volgens mijn huisgenootje mèn, wat een lastig woord als je toetsenbord geen streepjes kan :D), met wijn erbij :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Mini_rulez op 08-10-2010 17:50:04 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:45:57 #182
331 Merel
Be here now.
pi_87329425
En dan 45 min later een smsje krijgen met "waar blijf je nou??" Alsof ík degene ben die niet is komen opdagen :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 08-10-2010 17:54:27 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87329726
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:01 schreef sigme het volgende:

[..]

En een goed ontbijt, niet te vergeten!

Hoe is het met lijf & leden verder?
Goed, ik sliep vannacht gewoon aan één stuk door! *O* Verder druk.

Hoe is het met jou? Draag je nu je mooie op maat gemaakte pakjes naar je werk? Of tussen de beestenboel, ook leuk :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:12:23 #184
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87330193
ik ben toch gezwicht voor de pizza :Y) ik bak er nog een berg groente bij (ui, courgette, paprika) en ik heb er jonge bladsla bij dus dan krijg ik vast niet de hele pizza op en heb ik ook nog wat gezonds binnengekregen :7
+ ik heb een pizza van maar 710 kcal, wat me alles meevalt eigenlijk! en het is nog een superlekker ook, mét 50% korting gekocht 8-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:14:35 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87330251
@mini, ik zou er ook kidneybonen bij doen :9 en chilipoeder kan wel denk ik hoor, gewoon niet te veel doen! paprikapoeder is ook lekker erbij denk ik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:19:48 #186
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87330412
thuis....weekend, met een wijntje op de bank. Het leven is niet verkeerd!

Lijstje:
S: 30 minuten hardlopen
O: yoghurt met aardbei, banaan en muesli
L: kom tomatensoep en 1 volkorenbroodje
T: banaan
T: 5 blokjes chocola
D: witvis met worteltjes en aardappelen
T: blokje chocola?
pi_87330451
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Goed, ik sliep vannacht gewoon aan één stuk door! *O* Verder druk.
Werkwerkwerk?
quote:
Hoe is het met jou? Draag je nu je mooie op maat gemaakte pakjes naar je werk? Of tussen de beestenboel, ook leuk :P
Ik ga meestal drie dagen per week naar kantoor, en ik draag uitsluitend de op maat gemaakte pakjes, aangevuld met wat nette bloesjes. 3 rokjes, 1 broek, twee jasjes.
Dat komt neer op een heel verkleedfestijn:
• Bloot: net uit bed
• Pyama:, koffie, brinta, Hond uitlaten
• Spijkerbroek & trui: kalfjes verweiden, gras harken voor varkjes
-douchen-
• Fietskleren: indien fietsend naar werk
• Net pak (indien vanuit fietskleren: omkleden in de fietsenkelder :')) : kantoor
• Bloot: naar bed
pi_87330479
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben toch gezwicht voor de pizza :Y) ik bak er nog een berg groente bij (ui, courgette, paprika) en ik heb er jonge bladsla bij dus dan krijg ik vast niet de hele pizza op en heb ik ook nog wat gezonds binnengekregen :7
+ ik heb een pizza van maar 710 kcal, wat me alles meevalt eigenlijk! en het is nog een superlekker ook, mét 50% korting gekocht 8-)
Klinkt lekker! :9 Ik zie dat je al genoeg smoezen bedacht hebt om de pizza te nemen. :D Af en toe moet je jezelf verwennen!

Over die kidneybonen, die heb ik inderdaad nog staan! Hoop alleen dat het dan niet te machtig wordt.
Met chilikruiden bedoelde ik zo'n zakje met vanalles erin (van AH :+). Speaking of which, gisteren had ik een paar blokjes Nederlandse kaas. Zo lekker! O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:27:16 #189
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87330622
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Klinkt lekker! :9 Ik zie dat je al genoeg smoezen bedacht hebt om de pizza te nemen. :D Af en toe moet je jezelf verwennen!

Over die kidneybonen, die heb ik inderdaad nog staan! Hoop alleen dat het dan niet te machtig wordt.
Met chilikruiden bedoelde ik zo'n zakje met vanalles erin (van AH :+). Speaking of which, gisteren had ik een paar blokjes Nederlandse kaas. Zo lekker! O+
ja goed he O-) had er gewoon zin in eigenlijk en zo praat ik het toch een beetje goed voor mezelf :D

oh zo'n zakje is wel lekker ja denk ik! (is het zo een van de texmex afdeling waar de wraps enzo staan? dat past er wel bij hoor) als je bang bent dat het te overheersend wordt kun je natuurlijk ook gewoon wat minder gebruiken :+
pi_87330655
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Werkwerkwerk?
[..]

Ik ga meestal drie dagen per week naar kantoor, en ik draag uitsluitend de op maat gemaakte pakjes, aangevuld met wat nette bloesjes. 3 rokjes, 1 broek, twee jasjes.
Dat komt neer op een heel verkleedfestijn:
• Bloot: net uit bed
• Pyama:, koffie, brinta, Hond uitlaten
-douchen-
• Fietskleren: indien fietsend naar werk
• Net pak (indien vanuit fietskleren: omkleden in de fietsenkelder :')) : kantoor
• Bloot: naar bed
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend :D
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
pi_87330952
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend :D
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
_O-

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja goed he O-) had er gewoon zin in eigenlijk en zo praat ik het toch een beetje goed voor mezelf :D

oh zo'n zakje is wel lekker ja denk ik! (is het zo een van de texmex afdeling waar de wraps enzo staan? dat past er wel bij hoor) als je bang bent dat het te overheersend wordt kun je natuurlijk ook gewoon wat minder gebruiken :+
Die inderdaad ja. :) Ik had mijn zusje en ouders gevraagd om ze mee te nemen uit Nederland. :@
pi_87330966
quote:

[..]

Wij hadden van die debiele fotoromans vaak in overblijflokalen liggen (ik was zo'n zielig overblijfkindje van een werkende moeder).

Ik fiets wel met de panty vast aan. Dus ter plaatse frommel ik me in een rokje en dan de broek uit (valt helemaal niet mee met een kokerrokje; over een broek heen aanfrommelen! Dus soms doe ik toch maar gewoon broek uit -> rokje aan.) Klompen (ja echt) uit, fietstrui uit, bloes aan (over T-shirt) en jasje, hakjes aan, tiptop de trap op.

Ik ben natuurlijk nog een verkleedpartij vergeten; indien fietsend dan na het nette pak en voor de spijkerbroek nogmaals de fietskleren (en dus een nieuwe kans voor snuivende Henk-Jan).
pi_87330989
quote:

[..]

:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:45:18 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87331209
quote:

[..]

Hahahahaha! :D. Ik lachte hardop! :D.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:47:49 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87331292
Ik heb drie nieuwe boeken waar ik slechts 2,50 voor hoefde te betalen *) boekenbon ;).

* Arthur Japin - Een schitterend gebrek
* Khaleid Hosseini - Duizend schitterende zonnen (zelf al gelezen, maar ik wil hem even aan m'n moeder uitlenen)
* Oek de Jong - Opwaaiende zomerjurken. Daar hoorde ik iets over in 2 voor 12 en het leek me wel interessant. Dus :).

Verder heb ik friet gehad, maar die ga ik er morgen weer af lopen. Eten gaat gelukkig een stuk beter. Alleen als ik m'n mond heel lang heb dicht gehad doet het pijn, dus ik ga Nachtwacht maar even de oren vh hoofd kletsen vanavond :P
Niet meer actief op Fok!
pi_87331412
quote:

[..]

mwhahahahaha geniaal _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:00:35 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87331705
Lau :D :'( :D !!

Mijn D: 1 groene olijf :Y)
pi_87331896
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vreetzak! :{w
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87331909
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Why?

Ik ga zo koken, na eerst een mega afwas weggewerkt te hebben. Note to self: niet pas afwassen als al je pannen, bestek en borden vies zijn.
pi_87331913
Ik ga naar de schoonheidsspecialiste *O* Bis später!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:07:58 #201
236335 neen
schone schijn
pi_87331960
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Why?

Ik ga zo koken, na eerst een mega afwas weggewerkt te hebben. Note to self: niet pas afwassen als al je pannen, bestek en borden vies zijn.
Als ze schoon zijn al?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:07:59 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87331961
Oh, nog wat vergeten...

Brood met aioli, coquiles met chorizo, gevulde tomaat, inktvisringetjes, aardappel, salade, citroenijs met rode vruchtencoulis en een halve fles rode wijn.

:Y)
pi_87331972
Hoi!

2 jasjes en 1 broek gekocht. van het jasje gaat er 1 terug. En eerder gekochte schoenen ook, ze zijn prachtig maar ik wet niet waarmee ik ze kan combineren en de kleur is lastig.

Mijn D wordt salade (romaine sla, olijfjes, gekookt ei, artisjokharten, komkommer) en een vegaschijf.
pi_87331990
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef neen het volgende:

[..]

Als ze schoon zijn al?
Ik heb een servies geschikt voor 12 man.... :X
pi_87332005
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nog wat vergeten...

Brood met aioli, coquiles met chorizo, gevulde tomaat, inktvisringetjes, aardappel, salade, citroenijs met rode vruchtencoulis en een halve fles rode wijn.

Klinkt goed! :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:10:03 #206
236335 neen
schone schijn
pi_87332035
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een servies geschikt voor 12 man.... :X
Dan zul je als vrouw wel balen.

Beter ga ik normaal doen.
pi_87332226
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nog wat vergeten...

_O- :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:17:01 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87332281
ik wou vandaag een hele mooie jurk kopen, die me geweldig stond...Alleen heeft hij een rits op de achterkant, een hele hoge, en die kan ik zelf nooit dicht doen. Beetje lastig om zo naar het werk te gaan, met de rits half open...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:18:14 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87332317
nynke, gebruik het haakje van een kleerhanger!
pi_87332441
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb drie nieuwe boeken waar ik slechts 2,50 voor hoefde te betalen *) boekenbon ;).

* Khaleid Hosseini - Duizend schitterende zonnen (zelf al gelezen, maar ik wil hem even aan m'n moeder uitlenen)
* Oek de Jong - Opwaaiende zomerjurken. Daar hoorde ik iets over in 2 voor 12 en het leek me wel interessant. Dus :).

Verder heb ik friet gehad, maar die ga ik er morgen weer af lopen. Eten gaat gelukkig een stuk beter. Alleen als ik m'n mond heel lang heb dicht gehad doet het pijn, dus ik ga Nachtwacht maar even de oren vh hoofd kletsen vanavond :P
Heb ik allemaal al :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:27:05 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87332615
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
nynke, gebruik het haakje van een kleerhanger!
ja, zoiets zat ik ook te denken. Maar, hoe moet hij uit dan? Nog maar even denken, hij was ook wat duur (70 euro)...
pi_87332682
Gewoon achter je rug dicht doen?
pi_87332761
Ik duw de rits altijd eerst van onder zo hoog mogelijk en dan zit hij meestal net hoog genoeg dat ik er van boven bij kan. :+ Maar goed, uit is inderdaad nog wat moeilijker.

XM: :D Klinkt lekker! :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:32:18 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87332784
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Heb ik allemaal al :D
:o heb jij die boeken? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_87332807
Ik heb ook nog een boekenbon, bedenk ik me net :D

Nyne, oefening baart kunst!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:35:35 #216
331 Merel
Be here now.
pi_87332880
Ik kan gewoon met m'n handen bij elk plekje op m'n rug. Handig als je jeuk hebt!
pi_87332902
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja. Waarom ben je verbaasd?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:37:28 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87332945
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja. Waarom ben je verbaasd?
Omdat jij - in mijn herinnering - niet zo'n lezer bent ;). Dat je 1000 schitterende zonnen hebt, ok, maar die andere twee titels? (mn Oek de Jong).
Niet meer actief op Fok!
pi_87333025
TV-tip: vanavond de Vietnamspecial van Top Gear!
pi_87333041
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat jij - in mijn herinnering - niet zo'n lezer bent ;). Dat je 1000 schitterende zonnen hebt, ok, maar die andere twee titels? (mn Oek de Jong).
Verkeerd onthouden? Als er iemand veel boeken heeft gelezen ben ik het wel. De laatste drie jaar alleen wat minder.
Ik heb alleen iets gezegd over dat ik als ik een boek uit heb het niet per se nog hoef te hebben, ik hou dus wel van lezen maar ik ben niet echt gehecht aan boeken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:42:01 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333122
Sowieso, Top Gear *O* :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:42:49 #222
236335 neen
schone schijn
pi_87333150
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Ewelina het volgende:
TV-tip: vanavond de Vietnamspecial van Top Gear!
Wat dacht je van de topper tussen Moldavië en Nederland op de sms zender, een topper in het mooie Chisinau.
pi_87333188
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef neen het volgende:

[..]

Wat dacht je van de topper tussen Moldavië en Nederland op de sms zender, een topper in het mooie Chisinau.
Chisinau is een leuke stad! Voetbal kijken met de consul... sweet memories *;

Zeker tegen FC Sheriff?
pi_87333192
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Verkeerd onthouden? Als er iemand veel boeken heeft gelezen ben ik het wel. De laatste drie jaar alleen wat minder.
Ik heb alleen iets gezegd over dat ik als ik een boek uit heb het niet per se nog hoef te hebben, ik hou dus wel van lezen maar ik ben niet echt gehecht aan boeken.
dat heb ik ook ja..

Mijn moeder begrijpt er niks van.. die geef ik dus ook vaak al mijn boeken :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:44:36 #225
236335 neen
schone schijn
pi_87333216
Ik wilde ook weer wat lezen, heb ook wel een boek in m'n hoofd die me aangeraden is. Maar toen dacht ik van, ik kan hem wel kopen maar over een week ook lenen en dan heb ik en het verhaal en de euro's en de ruimte. Lekker hoor.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:45:58 #226
277802 _Calimero_
pi_87333264
Over een half uur moet ik de deur uit.ik moet nog eten heb wel honger, geen trek en ook geen zin/tijd om te koken. Wat zal ik doen :')
pi_87333306
Boterham eten, eerder weg en een frietje oid eten of met je date (als je die hebt) uit eten gaan :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:48:00 #228
236335 neen
schone schijn
pi_87333330
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Chisiniau is een leuke stad! Voetbal kijken met de consul... sweet memories *;

Zeker tegen FC Sheriff?
:') vrouwen :')
Het is een interland, dat is het Nederlands elftal, zij stonden dit jaar in de finale van het wereldkampioenschap die ze helaas verloren van een Engels/Spaans team.
pi_87333368
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef neen het volgende:

[..]

:') vrouwen :')
Het is een interland, dat is het Nederlands elftal, zij stonden dit jaar in de finale van het wereldkampioenschap die ze helaas verloren van een Engels/Spaans team.
Wist ik veel, had niet in de gids gekeken.. En ook niet nagedacht geloof ik :')

Edit: ik vergis me, want FC Sherrif komt uit Transnistrië :X
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:50:18 #230
277802 _Calimero_
pi_87333410
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Ewelina het volgende:
Boterham eten, eerder weg en een frietje oid eten of met je date (als je die hebt) uit eten gaan :P
Friet hou ik niet van,en de reden dat ik geen zin heb in eten is omdat ik me vadsig voel :{
En ik heb geen date! Ga wat drinken met een ex-stage-genoot die ik laatst tegenkwam. En later op de avond eens kijken of ik 't vriendje voor vannacht nog kan scoren :+

ik heb nog soep! Dat ga ik wel eten (2e keer deze week als avondeten :@ )
ik moet gewoon weer even iets ondernemen ipv besluiteloos stil te zitten w/

Hebben jullie eigenlijk nog weekendplannen hier?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:50:36 #231
236335 neen
schone schijn
pi_87333429
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wist ik veel, had niet in de gids gekeken... FC Sheriff schijnt het wel aardig te doen.
Wat wil je met al dat zwarte geld in transniestr, het is net wke op een wat hoger niveau :P

O edit, sherif is uit tiraspol ja, wel de beste Moldavische club trouwens.
pi_87333442
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso, Top Gear *O* :D
QFT!

Ik wil ook meer lezen... Als kind verslond ik boeken, waar is dat gebleven? :')
Iemand nog een tip voor een makkelijk boek, om er weer even in te komen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:51:33 #233
277802 _Calimero_
pi_87333458
Ja! iets met priemgetallen in de titel!
pi_87333468
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef neen het volgende:

[..]

Wat wil je met al dat zwarte geld in transniestr, het is net wke op een wat hoger niveau :P
Lijkt ook wel wat op AZ :X
pi_87333475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:

Ik dacht toen ik het eerste las, dat je naar de Kringloopwinkel in de Piet Heinstraat was gegaan, en daar de drie boeken had gescoord: de boeken zijn daar 1 euro per kilo!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:52:33 #236
277802 _Calimero_
pi_87333491
Het leven der priemgetallen? het getal der priemen? ...???

A fraction of the whole, is ook erg leuk! (wel in het engels lezen!)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:53:24 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333518
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik dacht toen ik het eerste las, dat je naar de Kringloopwinkel in de Piet Heinstraat was gegaan, en daar de drie boeken had gescoord: de boeken zijn daar 1 euro per kilo!
Daar moet ik ook maar eens naartoe dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_87333522
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

QFT!

Ik wil ook meer lezen... Als kind verslond ik boeken, waar is dat gebleven? :')
Iemand nog een tip voor een makkelijk boek, om er weer even in te komen?
De Millennium Trilogie O+ Of de Stockholm Trilogie, ik ben nu bezig in deel 2. Errrrg goed :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:54:14 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333537
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Het leven der priemgetallen? het getal der priemen? ...???

A fraction of the whole, is ook erg leuk! (wel in het engels lezen!)
De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je? ;).

Wat een deprimerend boek :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87333547
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja! iets met priemgetallen in de titel!
Paolo Giordani, De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je denk ik?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:54:39 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333553
Ik lees ook echt nooit meer :@. Vroeger las ik alles wat los en vast zat. Watskeburt ;(.
pi_87333580
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lees ook echt nooit meer :@. Vroeger las ik alles wat los en vast zat. Watskeburt ;(.
Lezen voor het slapen gaan en in het weekend O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:55:27 #243
236335 neen
schone schijn
pi_87333583
Wke is natuurlijk een geniale club, graatje Hendriks is daar fan van, hij heeft nog eens een wedstrijd in een hoogwerker gekeken omdat hij bij de lokale woonwagenclub een stadionverbod had.

Tot zover mijn nutteloze feitenkennis.
pi_87333588
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zit die in DH? Wel iets om te onthouden O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:55:46 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333594
Wat lees je graag, Mini? :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:56:26 #246
277802 _Calimero_
pi_87333625
Ja, de eenzaamheid van de priemgetallen inderdaad! :D
Mijn geheugen is vaak selectief oO<
pi_87333644
Oh, en Lord of the Rings blijft leuk. Heb je zin in een dunner boek, lees je De Hobbit.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:57:24 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333669
Lezen moet je gewoon doen, dan wordt het vanzelf weer routine. 's Avonds ipv naar hersenloze shit op tv kijken, in het weekend in bed voordat je eruit gaat, een half uurtje voordat je gaat slapen... :). Ik heb een mooi vak, want lezen maakt onderdeel uit van mijn beroep *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:57:58 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333686
Lord of the Rings is echt een verschrikkelijk boek! Die gedetailleerde beschrijvingen... :X. Hij staat hier nog steeds in de kast.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:58:14 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333699
Oh ik heb net op de Steps webshop nog een exemplaar van het jurkje gekocht :@. Kreeg er zulke geweldige reacties op dat ik een exemplaar achter de hand wil hebben voor als deze versleten is :@
pi_87333723
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Lord of the Rings is echt een verschrikkelijk boek! Die gedetailleerde beschrijvingen... :X. Hij staat hier nog steeds in de kast.
Ik heb er van genoten O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:00 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333731
quote:
Ik haat LOTR! Boeken én de films. Ik heb van Duvel ooit eens een parodie gekregen, "bored of the rings" :D :').
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:06 #253
277802 _Calimero_
pi_87333738
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar studie/werk gerelateerd.. Aan de ene kant ook interessant, aan de andere kant heb ik ook wel weer zin in een 'gewoon' boek met verhaal enzo :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:14 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87333745
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De Millennium Trilogie O+ Of de Stockholm Trilogie, ik ben nu bezig in deel 2. Errrrg goed :Y
wat is de stockholm trilogie?

Oh ja, delen van de hollywood versie van de millenium boeken filmen ze hier in uppsala. Daniel Creig was here!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:25 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87333752
De films vind ik wel cool.

Omg, XM :') :D.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:36 #256
277802 _Calimero_
pi_87333761
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik haat LOTR! Boeken én de films. Ik heb van Duvel ooit eens een parodie gekregen, "bored of the rings" :D :').
Same here, boek nooit geprobeerd maar die films vond ik al niks :N
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:55 #257
277802 _Calimero_
pi_87333778
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh ja, delen van de hollywood versie van de millenium boeken filmen ze hier in uppsala. Daniel Creig was here!
Stieg Larsson denk ik?
pi_87333785
quote:
Nietus!! }:| LotR O+

Jouw post is trouwens de enige die ik heb gelezen, damn wat ben ik druk de laatste paar dagen, kom nu net pas weer thuis, maar nu weekend!!!

Heb Thais besteld!! :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:01:05 #259
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87333823
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Stieg Larsson denk ik?
nee, dat is de millenium trilogie..Ik ga eens googelen. Ik zag net dat de engelse boekenwinkel hier een boekenclub heeft. Voor een tientje krijg je elke maand een boek opgestuurd. Ik geloof dat ik dat eens ga doen!
pi_87333826
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

http://boeken.blogo.nl/2009/08/22/snel-geld-na-stieg-larsson/

vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:01:32 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333844
quote:

[..]

Same here, boek nooit geprobeerd maar die films vond ik al niks :N
*boks!
pi_87333846
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D _O-
pi_87333861
quote:

[..]

Stieg Larsson denk ik?
Nee, dat is de Millennium trilogie. Vond ik ook erg fijn lezen, trouwens :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:02:21 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87333881
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
De films vind ik wel cool.

Omg, XM :') :D.
Ja, ik weet het :@. Maar iedereen is zo laaiend enthousiast :@. En ik heb niet zo vaak zulke succesnummers :').
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:02:24 #265
277802 _Calimero_
pi_87333884
quote:
ohja, dat was ook iets met trilogie :')

Ik heb die eerste gelezen!! Wat een draak van een boek zeg :o ! Die taal die hij gebruikt (ik kreeg 'm. In het NL) AFGRIJSELIJK :X
pi_87333886
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Nietus!! }:| LotR O+

Jouw post is trouwens de enige die ik heb gelezen, damn wat ben ik druk de laatste paar dagen, kom nu net pas weer thuis, maar nu weekend!!!

Heb Thais besteld!! :9
Lekkaaaah
pi_87333907
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ohja, dat was ook iets met trilogie :')

Ik heb die eerste gelezen!! Wat een draak van een boek zeg :o ! Die taal die hij gebruikt (ik kreeg 'm. In het NL) AFGRIJSELIJK :X
Ieder zijn ding ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:04:44 #268
277802 _Calimero_
pi_87333998
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ieder zijn ding ;)
hihi. Ik heb niet zo snel ergens een uitgesproken mening over maar dát boek...! Ik las'm op vakantie en heb continu aan mn vriendinnetje stukjes voorgelezen "Oh, hier, weer zo;n vreselijk stukje!' Maar ik hem 'm wel uitgelezen, want de verhaallijn an sich vond ik dan weer wel prima te doen
pi_87334087
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik weet het :@. Maar iedereen is zo laaiend enthousiast :@. En ik heb niet zo vaak zulke succesnummers :').
Je hebt groot gelijk! Precies dezelfde, of hebben ze het model nog in verschillende kleurtjes ofzo?
pi_87334100
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Wat lees je graag, Mini? :).
Eh... :@ De laatste keer dat ik binnen afzienbare tijd een boek heb uitgelezen is echt jaren geleden. Nou ja, ik vond Een schitterend gebrek dus heel mooi, en Het geheim van Anna Enquist bijvoorbeeld. Gewoon, romans over liefde en dat soort dingen... Maar ik ben er dus zo uit dat ik een beetje makkelijk wil beginnen, geen enorme pil ofzo.

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik heb net op de Steps webshop nog een exemplaar van het jurkje gekocht :@. Kreeg er zulke geweldige reacties op dat ik een exemplaar achter de hand wil hebben voor als deze versleten is :@
Goed idee juist!
Pics van het jurkje? :7
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:08:16 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87334124
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:08:43 #272
236335 neen
schone schijn
pi_87334149
Ik ga lenen, mama tandoori en de helaasheid der dingen. Of zijn dat te populaire boeken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:08:59 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87334164
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk! Precies dezelfde, of hebben ze het model nog in verschillende kleurtjes ofzo?
Precies dezelfde :').

@Mini:

Ik zeg het niet snel, maar hij staat me écht heel erg leuk :Y.
pi_87334177
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hihi. Ik heb niet zo snel ergens een uitgesproken mening over maar dát boek...! Ik las'm op vakantie en heb continu aan mn vriendinnetje stukjes voorgelezen "Oh, hier, weer zo;n vreselijk stukje!' Maar ik hem 'm wel uitgelezen, want de verhaallijn an sich vond ik dan weer wel prima te doen
Ik moest wel heel erg wennen aan de manier van schrijven, maar zeker niet storend. Sommige woorden wel, maar dat wijt ik dan meer aan de vertaling.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:10:40 #275
236335 neen
schone schijn
pi_87334235
Oh en btw, als je veel wil roken, die geur wil verbloemen met veel slechte parfum en een kort pittig zwart geverfd kapsel met highlights wil hebben prima. Maar ga dan aub op een vrije plek zitten ipv naast moi.

Nou ja, bijna zu hause.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:24 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87334275
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je? ;).

Wat een deprimerend boek :').
Prachtig boek ^O^

Rentelijk twee boeken gelezen die veel indruk op me hebben gemaakt_
en
pi_87334292
Het laatste boek dat ik las was 'The little giant of Aberdeen county', best een leuk boek. Betekent dus wel dat ik nog niets van de boekenbeurs heb aangeraakt.
Ohja, bij de bloemenwinkel hadden ze een mooi boek over eten: 'la nonna, la cucina, la vita' (ofzo). Wants! O+
Neen: de helaasheid is leuk, Mama Tandoori is dènk ik heel leuk :)
pi_87334308
Ik heb hier nog het huis van de moskee staan en de wonderbaarlijke reis, maar mijn moeder kennende zijn het weer van die gehypte moslim boeken
pi_87334329
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

@Mini:

[ afbeelding ]

Oh, die is echt leuk ja! O+
Pics van jou in het jurkje? :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:13:32 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87334375
Ja, nu niet :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:14:29 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87334416
Ik heb Het huis van de moskee net uitgelezen. Dat vind ik een prachtig boek. Ik wil Spijkerschrift van dezelfde auteur ook nog eens lezen. Ik raak de laatste jaren steeds meer geïnteresseerd in het M-O. Lijkt me mooi om nog eens naar Iran te gaan :Y.

Verder vind ik Kaplan van Leon de Winter een mooi boek. Gaat over de liefde en is makkelijk leesvoer ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_87334468
En ik ben zooo moe, Zucht.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:17:00 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87334527
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier nog het huis van de moskee staan en de wonderbaarlijke reis, maar mijn moeder kennende zijn het weer van die gehypte moslim boeken
Het huis van de moskee is tot het tweede beste Ned boek uitgeroepen (Na dat ene boek van Harry Muesli :P). Het is echt een indrukwekkend boek dat gebaseerd is op historische gebeurtenissen. Het heeft iets weg van de boeken van Khaled Hosseini, maar die vertelt een verhaal en dit boek van Kader Abdolah is echt Literatuur, met een grote L. Ik vind het echt mooi om eens een kijkje aan de andere kant vh gordijn te kunnen nemen :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:17:57 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87334567
quote:

[..]

@Mini:

[ afbeelding ]

Ik weet al wat jij woensdag aan gaat trekken :7.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:18:38 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87334599
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet al wat jij woensdag aan gaat trekken :7.
*)
pi_87334666
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik ben zooo moe, Zucht.
Deadline gehaald? :*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:21:33 #287
331 Merel
Be here now.
pi_87334711
Je moet je bij de Gall & Gall identificeren als je jonger dan 25 bent. En er werd niet naar m'n ID gevraagd. Nu voel ik me uitgeblust en oud :(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:23:01 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87334780
quote:

[..]

@Mini:

[ afbeelding ]

foto van het jurkje!

@ Merel: Dat overkwam de Duutser hier ook. Alleen moet je je hier identificeren als je onder de 35 bent. :+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:23:15 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87334793
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

foto van het jurkje!

@ Merel: Dat overkwam de Duutser hier ook. Alleen moet je je hier identificeren als je onder de 35 bent. :+
met jou erin dan he!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:24:26 #290
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87334838
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vind het huis van de moskee echt een heel erg mooi boek...

Ik ben nou american gods aan het lezen, die raadde iemand hier me aan..ikvind het verhaal intrigerend, maar het boek niet. Stom he...ik lees dus maar door.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:25:34 #291
331 Merel
Be here now.
pi_87334868
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef neen het volgende:
Ik ga lenen, mama tandoori en de helaasheid der dingen. Of zijn dat te populaire boeken.
Ga je die van SDB lenen? :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:33:57 #292
236335 neen
schone schijn
pi_87335261
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Ga je die van SDB lenen? :P
Ja!
nee
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:36:41 #293
331 Merel
Be here now.
pi_87335378
Want die heeft Mama Tandoori ook weet ik uit betrouwbare bron! :P

En nu ga ik me fijn in m'n eentje bezatten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:38:01 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87335442
Ik heb Mama Tandoori ook. En alle andere voor de NS Publieksprijs genomineerde boeken :Y).
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:38:45 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87335492
Ik heb Mama Tandoori niet ;(. Maar ik heb dan weer heel veel andere toffe boeken :6.

En ik moet een nieuwe boekenkast ;(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:39:26 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87335528
Die Ernest van der Kwast doet z'n achternaam wel eer aan trouwens. Wat een eikel :').
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:42:32 #297
236335 neen
schone schijn
pi_87335695
Veel drinkplezier merel :9 ik moet ook maar even drinken straks, ik ben er aan toe.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:47:06 #298
70532 loveli
N
pi_87335914
Kan minstens een paar weken geen hakken dragen :(
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:47:38 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87335939
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef loveli het volgende:
Kan minstens een paar weken geen hakken dragen :(
Dat is mooi kak. En waarom niet? Been gebroken?
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:48:36 #300
70532 loveli
N
pi_87335976
Enkel gesloopt.
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:49:42 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87336019
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef loveli het volgende:
Enkel gesloopt.
Ja, eh, iets meer info graag! Hoe / wat / waarom / wie / wanneer?

Edit: hhffddvr :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')