Jouw werk is echt niet maar 5 minuten van het station af, hoor. Ik zou eerder uitgaan van 15-20 minuten (ik doe 15 minuten over het stuk naar het station en ik fiets echt niet langzaam).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen. Dat zet geen zoden aan de dijk.
*jaloers*. Alleen niet op dat laatste danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft al weekend! En staat aan de afwas...
Ik hoop snel! Het zijn allebei 2kamerappartementjes in de wijk waar ik nu woon. Niet groot, maar dat hoeft niet, ben toch het grootste deel van de tijd alleen. Met een katje dan, want die ga ik dan echt wel nemen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloers*. Alleen niet op dat laatste dan.
Wanneer hoor je meer over je huisjes?.
Nog 2 uurtjes werken (praten met studenten) en dan heb ik ook weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft al weekend! En staat aan de afwas...
En een goed ontbijt, niet te vergeten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:34 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk, bah, 1 saucijzenbroodje
L: boterham kroket, cappuccino
T: halve zak Dorito's met enorme bak zelfgemaakte guacemole, half pak gevulde speculaas, glas witte wijn
D: friet met ketchup
't Is weer fraaiIk troost mezelf maar met de hele avocado en 3 tomaten die in de guacemole zaten, was er nog ìets gezond.
quote:
Wat een idioot!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:55 schreef progje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_om_te_wachten.html
WTF
en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
jammer, baan in Den Bosch wordt 'm niet.. maar ga wel solliciteren bij nog een corporatie in Arnhemyay
ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?
Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.
soms is 't zo verleidelijk om gewoon te gaan werken weer![]()
soms
Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studie
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatie
Het solliciteren gaat iig weer lekker.
Ik vind werken overigens écht niet erg..werken
ritme
enzo
![]()
maargoed, zonder diploma ben je ook niet zoveel, dus moet ik gewoon dat diploma zien te halenGelukkig wel met iets wat ik leuk vind
welcome to my worldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Chicolate het volgende:
Vorige week sollicitatie gestuurd, nog steeds niets gehoord.
Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef progje het volgende:
O: kleine gehaktbal van gisteren die over was + paar lepels wortel salade ook nog van gisteren
T: druiven
L: grote volkoren bol met filet american
T: 0% vet griekste yoghurt
D: pizza![]()
Vanavond awakenings (techno feest), dus dan sta ik toch de hele avond te dansen enzo![]()
Dus meestal eet ik iets "slechts" als ik een hele avond ga feesten
Ik heb wel al een datum voor het gesprekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welcome to my world
zo.. nu nog even de brief laten bezinken en daarna insturen..ze gaan me geweldig vinden
Een week is toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Chicolate het volgende:
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een week is toch niet zo lang?
Volgens mij is een reactietijd van twee weken zo'n beetje de norm, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Manlief kreeg zes weken geleden een afwijzing binnen voor een sollicitatie van april.
Wel wat groter hoor, maar het is misschien ook niet zo veelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mmm sts, niet mooi dat je een infectie hebt, maar goed dat je naar de dokter bent geweest!
Hopelijk helpt het gauw!
Zijn die pitabroodjes wel groter dan die je hier in Nederland in de supermarkt koopt? Anders is het niet zoveel he...
Wel lekkere lijstjes trouwens
Vervelend, ziek zijn in het buitenland!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Sts het volgende:
Oef, het had wat voeten in de aarde om bij een dokter te komen, maar de apotheek verwees me uiteindelijk door (daar had ik niet eerder aan gedacht, stom...). Jammer genoeg wel meteen naar een dermatoloog, dus hopelijk krijg ik wat vergoedBacteriële infectie FTW, nu smeren met crème en antibiotica er tegenaan.
Stonden dan ook excuses in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zeg![]()
Neh, nog steeds het werk dat hij al had.quote:Heeft ie inmiddels al iets anders?
Het bevalt prima! Veel internationaler dan ik vantevoren verwacht had, dus ik ben wel een paar avonden per week onder de mensen. De Israeliërs zelf zijn een beetje stug, maar uiteindelijk blijken ze altijd aardig te zijn. De stage wil nog niet zo vlotten, maar vanaf volgende week zou ik wat te doen krijgen, hoorde ik van de professor, dus dat komt ook helemaal goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vervelend, ziek zijn in het buitenland!
Hoe bevalt het je eigenlijk daar? leuke mensen? Leuk huis? Heb je een blog?
Ik heb even gemist waar naar je gaat kijken? Een eigen huisje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren!
Sts, vervelend, hoop dat t snel over is met de crème
Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren!
Sts, vervelend, hoop dat t snel over is met de crème
Het is een makelaar. Eisen waren alleen wonen (dat doe ik) en geen student (daar reken ik mezelf niet meer onder eigenlijk).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister
B: Bord risotto met bospaddenstoelen/parmezaansekaas
D: Pasta met verse groenten en een beetje kaas
T: Turkse pizza met 2 plakjes kaas, knoflooksaaus, 4 glazen sinaasappelsap
Vond het wel een lekker dagje
http://www.dewassendemaan(...)kool/rodekool_02.htmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is tot dusver hetzelfde als die van gisteren. D weet ik nog niet, de aardappels zijn wel op, dus dat wordt het in ieder geval niet en ik betwijfel of je een pasta met rode kool kan maken
. Ik vermoed dat het een vreemde combi van rijst met doperwtjes en peentjes uit een pot gaat worden
.
Ieuw!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.dewassendemaan(...)kool/rodekool_02.htm
ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)idaat-ministers.html
*kreun*
M.u.v. Opstelten word ik hier niet heel vrolijk van.
dan bel je toch even?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Chicolate het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....
Dat wisten wij al hoor!quote:
Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.quote:
Haha, ik had ook altijd beetje idee dat we een beetje hetzelfde waren. En dan niet alleen betreft lengte enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.
nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?
Sowieso mist je lijstje groenten, en waarschijnlijk gaan er vanavond ook nog wel een paar drankjes in, dus dat zou je eigenlijk ook mee moeten rekenen.
De afslanktip van de weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef progje het volgende:
[..]
nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...
dus de dag er op ben je altijd 1.5 tot 2 kilo lichter.. dus vandaar dat het voor die ene keer dus niet uit maakt
Thanksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:
Aurum, zelfs voor niet rommelige lijstjes vind ik het best netjes
Ikke!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
Wie had er ook alweer een konijntje? Ik zit op lief in te praten dat bunnies cute zijn, maar ik wil hem/haar eigenlijk geen binnenhok geven.
Balkonia is groot genoegEn zou het konijntje in de avond wel door het huis kunnen ronddartelen.
Alleen weet ik niet of mijn plan realistisch is![]()
Jij mag je mond spoelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar zo erg is het nu ook weer niet.
Met spinazie?quote:
Balkonia is inderdaad balkon. En dat beestje moet inderdaad een hok hebben, beetje fris andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Chicolate het volgende:
Ikke!en Maria ook! Wat is balkonia? Je balkon? Want dan moet ie wel een hok buiten, zodat ie een veilig plekje heeft en niet op de tocht staat
.
Konijntje gister geleerd hoe ie in/uit zn hok kan springen (ik haal konijntje eruit maar eten stond nog in hok, dus hij sprong meteen naar binnen en nu lijkt ie het idee te snappen).
nou het werkt wel jaquote:
ik ben geen Tink, maar ik draag meestal kokerrokken. In ieder geval tot onder mijn knie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
Tink, wat voor rokjes draag je (men) tegenwoordig onder een pak?
Ik draag meestal knielange rokken, meestal in kokerrok model. De laatste tijd ga ik steeds vaker voor een wat klassieker model die net iets minder strak is dan de loeistrakke kokerrok. Een klokvormige rok schijnt ook te kunnen, maar die vind ik niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
Tink, wat voor rokjes draag je (men) tegenwoordig onder een pak?
VILA? Steps heeft ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef Perruche het volgende:
Ja, loveli en Tink, nog goede tips voor waar ik neit te saaie iet te dure doch enigszins zakelijke kleding kan kopen? Op mijn lijstje staan:
vanillia, zara, bijenkorf, mexx, esprit, v&d, mango. Nog andere tips? (in amsterdam ofzo)
Ja, maar ik kom even niet op de naamquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef Perruche het volgende:
Ja, loveli en Tink, nog goede tips voor waar ik neit te saaie iet te dure doch enigszins zakelijke kleding kan kopen? Op mijn lijstje staan:
vanillia, zara, bijenkorf, mexx, esprit, v&d, mango. Nog andere tips? (in amsterdam ofzo)
Oh ja, Vila is wel een goedequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
VILA? Steps heeft ook wel eens wat.
Niet toevallig C&A?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom even niet op de naamHt is een duitse keten die ook winkels heeft in NL. Vanillia heeft vaak mooie pakken. WE ook (bepaalde collecties met een hoog wolaandeel). Heb ook een mooi Mango mantelpakje, maar bij Mango vind ik de pasvorm niet altijd prettig.
ja dat heb ik ook, vooral omdat ik voor maat 38 blijkbaar een te grote boezem hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom even niet op de naamHt is een duitse keten die ook winkels heeft in NL. Vanillia heeft vaak mooie pakken. WE ook (bepaalde collecties met een hoog wolaandeel). Heb ook een mooi Mango mantelpakje, maar bij Mango vind ik de pasvorm niet altijd prettig.
ja daar heb ik gekeken maar ik vind het best lelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
Wil je goedkoop en hoeft het maar 1 seizoen mee te gaan kan je ook naar de H&M gaan.
C&A is nederlandsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet toevallig C&A?
Anders Peek & Cloppenburgh?
*boks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik draag meestal knielange rokken, meestal in kokerrok model. De laatste tijd ga ik steeds vaker voor een wat klassieker model die net iets minder strak is dan de loeistrakke kokerrok. Een klokvormige rok schijnt ook te kunnen, maar die vind ik niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, vooral omdat ik voor maat 38 blijkbaar een te grote boezem heb
Ja alleen heb jij dat ook daadwerkelijk en ik heb maar een bescheiden c cupje. Dan zo je verwachten dat het toch redelijk makkelijk moet zijnquote:
Ik draag meestal nette broeken (die onderdeel van een pak zijn) en de eerder genoemde rokken. Vandaag heb ik een spijkerbroek aan (geen klantcontact) maar wel met hoge pumps en een nette blouse.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en op mijn werk is er geloof ik een regel dat je geen rokken boven de knie mag, en geen spijkerbroeken... alleen houdt niemand zich eraan
Oh, sommige fabrikanten gaan er gewoon vanuit dat je geen tiet hebt. De meeste ontwerpers vallen ook niet op vrouwen héquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja alleen heb jij dat ook daadwerkelijk en ik heb maar een bescheiden c cupje. Dan zo je verwachten dat het toch redelijk makkelijk moet zijn
Mijn garderobe komt hoofdzakelijk uit de uitverkoop en ik heb niet echt een handoge basisgarderobe. Ik bedoel, eigenlijk ben ik wat dat betreft een kneus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef Perruche het volgende:
Studiereisje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
Waarom wilde ik ook alweer mijn scriptieonderwerp? De boeken die ik nodig heb, zijn nergens te krijgen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef Sts het volgende:
Het regent!De eerste regen sinds mei ofzo.
En vriendje komt misschien langs in november, hij is al aan het kijken naar vlucht etc![]()
Jammer van die lege rekeningquote:
ja want alleen met grote borsten ben je vrouwelijk natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, sommige fabrikanten gaan er gewoon vanuit dat je geen tiet hebt. De meeste ontwerpers vallen ook niet op vrouwen hé
hoezo moet het zonder al die dingen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand nog lekkere recepten zonder aardappelen/rijst/pasta/paprika/chamignons?![]()
Ik probeer te bedenken dat ik volgende week ga koken, maar verder dan een blik/pot groen opentrekken en wat vlees bakken kom ik niet
.
Ja dattum.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want alleen met grote borsten ben je vrouwelijk natuurlijk!
trust me, ook voor de minder bedeelden onder ons is het niet altijd even makkelijk.. het ziet er nogal treurig uit als je een kledingstuk niet goed opvult so to speak
Ik loop te kutten met mn eten, als ik geen koekjes in huis haal vreet ik me vol met aardappelen/beschuitjes/crackers. Suikerverslaving die een beetje uit de hand begint te lopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hoezo moet het zonder al die dingen dan?
ik ga ook maar eens bedenken wat ik zal eten, lijkt me een nuttige bezigheid! ik was eigenlijk van plan om lekker pizza te eten vanavond maar er was gebak vanochtend dus nu vind ik dat ik iets gezonds moet eten vanavond
Ah zo. Aan mij heb je wat dat betreft niet zo veel denkik, dan moet je bij de die-hard low-carbers hier zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik loop te kutten met mn eten, als ik geen koekjes in huis haal vreet ik me vol met aardappelen/beschuitjes/crackers. Suikerverslaving die een beetje uit de hand begint te lopen, dus besloten dat het even een weekje zonder moet, kijken of ik daarna als een normaal mens om kan gaan met suikers. Heb wel de slechtste week ooit gekozen, 9-5 practica, maar kan wel blijven uitstellen.
En paprika/champignons omdat ik die echt heel erg niet lekker vind.
^^^quote:
Dat deed ik. Maar toen begon ik me dus vol te proppen met volkorenbeschuit en boterhammen (lees: tussendoor even 2 tosti's = 4 boterhammen naar binnen werken) dus dat was ook niet zo handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ah zo. Aan mij heb je wat dat betreft niet zo veel denkik, dan moet je bij de die-hard low-carbers hier zijn![]()
Is het niet een beter idee om alleen de snelle koolhydraten uit te bannen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je je D en L verwisseld?
Oh men ik heb zzzzzzzlaap! Niet te zuunig!
Nee, maar vaak is een kledingstuk gemaakt zonder vrouwelijke vorm. Dus ook niet geschikt voor dames met heupen en taille.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want alleen met grote borsten ben je vrouwelijk natuurlijk!
trust me, ook voor de minder bedeelden onder ons is het niet altijd even makkelijk.. het ziet er nogal treurig uit als je een kledingstuk niet goed opvult so to speak
Het gaat. Moet werken en belasting betalen... dus het kan altijd beter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Perruche het volgende:
[..]als het kan eet ik liever in de middag zwaarder, dan verteert het beter
voor mijn gevoel dan he
![]()
hoi tukker
alles goed jongen?
maar wel lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren trouwens een huge-ass pizza quattro formaggio gegeten. Dat is niet zo best voor de balg...
Haha, precies mijn reactie toen ik mezelf voor het eerst op video zagquote:
Ja, dat herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, precies mijn reactie toen ik mezelf voor het eerst op video zag.
Ja, wee je gebeente als je nog meer afvaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me nog.. Ik vind mezelf met kleren aan eigenlijk wel heel goed zo.
.
Wees gerust, ik woog vanochtend 57,4. Dat is dus al plus twee kilo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wee je gebeente als je nog meer afvalt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wee je gebeente als je nog meer afvalt.
Goed zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wees gerust, ik woog vanochtend 57,4. Dat is dus al plus twee kilo.
Je kunt misschien een beurs aanvragen voor een studiereisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
Waarom wilde ik ook alweer mijn scriptieonderwerp? De boeken die ik nodig heb, zijn nergens te krijgen
Lief dat je ernaar vraagt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge!
Ik ben eindelijk weer de oude! Voor het eerst sinds maandag weer koffie gehad
En waarom heeft niemand gisteren op de spoiler van mini_rulez gereageerd??![]()
Is het mogelijk mini?
Ik vond dat een heel mooi boek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo.
De etterbakjes van dinsdag waren net weer lief. Maar de afwezigheid vd grootste etterbak zal er vast mee te maken hebben. Ga op tijd naar huis vandaag. Nog even naar de stad voor een boek (Arthur Japin - Een schitterend gebrek) en dan weekend!
.
Nou wel spannend hoor! Het zijn wel twee, eh.... vrij duidelijke kenmerken zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt.
Het is wel mogelijk ja (vriendje was vorige maand hier) maar het is niet erg waarschijnlijk. Nou ja, gewoon afwachten maar.
Dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Ewelina het volgende:
Hoe kon je ook alweer alles lezen via google books? Ik ben een artikel aan het lezen, maar helaas laat ie 1 blz niet zien.
Edit: laat maar, heb het al gevonden.
www.ntunnel.com en aanverwanten... Ik kon net pagina 139 niet zien, maar nu dus wel. Nu nog een oplossing zoeken voor de pagina's 141-144quote:
Die site heb ik hier zelf een keer gepostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
www.ntunnel.com en aanverwanten... Ik kon net pagina 139 niet zien, maar nu dus wel. Nu nog een oplossing zoeken voor de pagina's 141-144
Wat stom!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef Merel het volgende:
Goh, leuk, spreek je met mensen af, komen ze niet opdagen en nemen ze hun telefoon niet op. Stik er maar in dan
Stom ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef Merel het volgende:
Goh, leuk, spreek je met mensen af, komen ze niet opdagen en nemen ze hun telefoon niet op. Stik er maar in dan
Goed, ik sliep vannacht gewoon aan één stuk door!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
En een goed ontbijt, niet te vergeten!
Hoe is het met lijf & leden verder?
Werkwerkwerk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed, ik sliep vannacht gewoon aan één stuk door!Verder druk.
Ik ga meestal drie dagen per week naar kantoor, en ik draag uitsluitend de op maat gemaakte pakjes, aangevuld met wat nette bloesjes. 3 rokjes, 1 broek, twee jasjes.quote:Hoe is het met jou? Draag je nu je mooie op maat gemaakte pakjes naar je werk? Of tussen de beestenboel, ook leuk![]()
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben toch gezwicht voor de pizzaik bak er nog een berg groente bij (ui, courgette, paprika) en ik heb er jonge bladsla bij dus dan krijg ik vast niet de hele pizza op en heb ik ook nog wat gezonds binnengekregen
![]()
+ ik heb een pizza van maar 710 kcal, wat me alles meevalt eigenlijk! en het is nog een superlekker ook, mét 50% korting gekocht![]()
ja goed hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt lekker!Ik zie dat je al genoeg smoezen bedacht hebt om de pizza te nemen.
Af en toe moet je jezelf verwennen!
Over die kidneybonen, die heb ik inderdaad nog staan! Hoop alleen dat het dan niet te machtig wordt.
Met chilikruiden bedoelde ik zo'n zakje met vanalles erin (van AH). Speaking of which, gisteren had ik een paar blokjes Nederlandse kaas. Zo lekker!
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Werkwerkwerk?
[..]
Ik ga meestal drie dagen per week naar kantoor, en ik draag uitsluitend de op maat gemaakte pakjes, aangevuld met wat nette bloesjes. 3 rokjes, 1 broek, twee jasjes.
Dat komt neer op een heel verkleedfestijn:
• Bloot: net uit bed
• Pyama:, koffie, brinta, Hond uitlaten
• Spijkerbroek & trui: kalfjes verweiden, gras harken voor varkjes
-douchen-
• Fietskleren: indien fietsend naar werk
• Net pak (indien vanuit fietskleren: omkleden in de fietsenkelder) : kantoor
• Spijkerbroek & trui: kalfjes verweiden, gras harken voor varkjes
• Bloot: naar bed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend![]()
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
Die inderdaad ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja goed hehad er gewoon zin in eigenlijk en zo praat ik het toch een beetje goed voor mezelf
![]()
oh zo'n zakje is wel lekker ja denk ik! (is het zo een van de texmex afdeling waar de wraps enzo staan? dat past er wel bij hoor) als je bang bent dat het te overheersend wordt kun je natuurlijk ook gewoon wat minder gebruiken
[..]
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend![]()
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
[..]
Hahahahaha!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
mwhahahahaha geniaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vreetzak!quote:
Why?quote:
Als ze schoon zijn al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Why?
Ik ga zo koken, na eerst een mega afwas weggewerkt te hebben. Note to self: niet pas afwassen als al je pannen, bestek en borden vies zijn.
Ik heb een servies geschikt voor 12 man....quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nog wat vergeten...
Brood met aioli, coquiles met chorizo, gevulde tomaat, inktvisringetjes, aardappel, salade, citroenijs met rode vruchtencoulis en een halve fles rode wijn.
Dan zul je als vrouw wel balen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een servies geschikt voor 12 man....
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nog wat vergeten...
Brood met aioli, coquiles met chorizo, gevulde tomaat, inktvisringetjes, aardappel, salade, citroenijs met rode vruchtencoulis en een halve fles rode wijn.
Heb ik allemaal alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb drie nieuwe boeken waar ik slechts 2,50 voor hoefde te betalenboekenbon
.
* Arthur Japin - Een schitterend gebrek
* Khaleid Hosseini - Duizend schitterende zonnen (zelf al gelezen, maar ik wil hem even aan m'n moeder uitlenen)
* Oek de Jong - Opwaaiende zomerjurken. Daar hoorde ik iets over in 2 voor 12 en het leek me wel interessant. Dus.
Verder heb ik friet gehad, maar die ga ik er morgen weer af lopen. Eten gaat gelukkig een stuk beter. Alleen als ik m'n mond heel lang heb dicht gehad doet het pijn, dus ik ga Nachtwacht maar even de oren vh hoofd kletsen vanavond
ja, zoiets zat ik ook te denken. Maar, hoe moet hij uit dan? Nog maar even denken, hij was ook wat duur (70 euro)...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
nynke, gebruik het haakje van een kleerhanger!
Omdat jij - in mijn herinnering - niet zo'n lezer bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja. Waarom ben je verbaasd?
Verkeerd onthouden? Als er iemand veel boeken heeft gelezen ben ik het wel. De laatste drie jaar alleen wat minder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat jij - in mijn herinnering - niet zo'n lezer bent. Dat je 1000 schitterende zonnen hebt, ok, maar die andere twee titels? (mn Oek de Jong).
Wat dacht je van de topper tussen Moldavië en Nederland op de sms zender, een topper in het mooie Chisinau.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Ewelina het volgende:
TV-tip: vanavond de Vietnamspecial van Top Gear!
Chisinau is een leuke stad! Voetbal kijken met de consul... sweet memoriesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef neen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de topper tussen Moldavië en Nederland op de sms zender, een topper in het mooie Chisinau.
dat heb ik ook ja..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Verkeerd onthouden? Als er iemand veel boeken heeft gelezen ben ik het wel. De laatste drie jaar alleen wat minder.
Ik heb alleen iets gezegd over dat ik als ik een boek uit heb het niet per se nog hoef te hebben, ik hou dus wel van lezen maar ik ben niet echt gehecht aan boeken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chisiniau is een leuke stad! Voetbal kijken met de consul... sweet memories![]()
Zeker tegen FC Sheriff?
Wist ik veel, had niet in de gids gekeken.. En ook niet nagedacht geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef neen het volgende:
[..]vrouwen
![]()
Het is een interland, dat is het Nederlands elftal, zij stonden dit jaar in de finale van het wereldkampioenschap die ze helaas verloren van een Engels/Spaans team.
Friet hou ik niet van,en de reden dat ik geen zin heb in eten is omdat ik me vadsig voelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Ewelina het volgende:
Boterham eten, eerder weg en een frietje oid eten of met je date (als je die hebt) uit eten gaan
Wat wil je met al dat zwarte geld in transniestr, het is net wke op een wat hoger niveauquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wist ik veel, had niet in de gids gekeken... FC Sheriff schijnt het wel aardig te doen.
QFT!quote:
Lijkt ook wel wat op AZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Wat wil je met al dat zwarte geld in transniestr, het is net wke op een wat hoger niveau
Ik dacht toen ik het eerste las, dat je naar de Kringloopwinkel in de Piet Heinstraat was gegaan, en daar de drie boeken had gescoord: de boeken zijn daar 1 euro per kilo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb drie nieuwe boeken waar ik slechts 2,50 voor hoefde te betalenboekenbon
.
* Arthur Japin - Een schitterend gebrek
* Khaleid Hosseini - Duizend schitterende zonnen (zelf al gelezen, maar ik wil hem even aan m'n moeder uitlenen)
* Oek de Jong - Opwaaiende zomerjurken. Daar hoorde ik iets over in 2 voor 12 en het leek me wel interessant. Dus.
Verder heb ik friet gehad, maar die ga ik er morgen weer af lopen. Eten gaat gelukkig een stuk beter. Alleen als ik m'n mond heel lang heb dicht gehad doet het pijn, dus ik ga Nachtwacht maar even de oren vh hoofd kletsen vanavond
Daar moet ik ook maar eens naartoe dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik het eerste las, dat je naar de Kringloopwinkel in de Piet Heinstraat was gegaan, en daar de drie boeken had gescoord: de boeken zijn daar 1 euro per kilo!
De Millennium Trilogiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
QFT!
Ik wil ook meer lezen... Als kind verslond ik boeken, waar is dat gebleven?
Iemand nog een tip voor een makkelijk boek, om er weer even in te komen?
De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Het leven der priemgetallen? het getal der priemen? ...???
A fraction of the whole, is ook erg leuk! (wel in het engels lezen!)
Paolo Giordani, De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja! iets met priemgetallen in de titel!
Lezen voor het slapen gaan en in het weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lees ook echt nooit meer. Vroeger las ik alles wat los en vast zat. Watskeburt
.
Zit die in DH? Wel iets om te onthoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik het eerste las, dat je naar de Kringloopwinkel in de Piet Heinstraat was gegaan, en daar de drie boeken had gescoord: de boeken zijn daar 1 euro per kilo!
Ik heb er van genotenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Lord of the Rings is echt een verschrikkelijk boek! Die gedetailleerde beschrijvingen.... Hij staat hier nog steeds in de kast.
Ik haat LOTR! Boeken én de films. Ik heb van Duvel ooit eens een parodie gekregen, "bored of the rings"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Lord of the Rings is echt een verschrikkelijk boek! Die gedetailleerde beschrijvingen.... Hij staat hier nog steeds in de kast.
wat is de stockholm trilogie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De Millennium TrilogieOf de Stockholm Trilogie, ik ben nu bezig in deel 2. Errrrg goed
Same here, boek nooit geprobeerd maar die films vond ik al niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat LOTR! Boeken én de films. Ik heb van Duvel ooit eens een parodie gekregen, "bored of the rings"![]()
.
Stieg Larsson denk ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat is de stockholm trilogie?
Oh ja, delen van de hollywood versie van de millenium boeken filmen ze hier in uppsala. Daniel Creig was here!
Nietus!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
nee, dat is de millenium trilogie..Ik ga eens googelen. Ik zag net dat de engelse boekenwinkel hier een boekenclub heeft. Voor een tientje krijg je elke maand een boek opgestuurd. Ik geloof dat ik dat eens ga doen!quote:
http://boeken.blogo.nl/2009/08/22/snel-geld-na-stieg-larsson/quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat is de stockholm trilogie?
Oh ja, delen van de hollywood versie van de millenium boeken filmen ze hier in uppsala. Daniel Creig was here!
*boks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Same here, boek nooit geprobeerd maar die films vond ik al niks
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat LOTR! Boeken én de films. Ik heb van Duvel ooit eens een parodie gekregen, "bored of the rings"![]()
.
Nee, dat is de Millennium trilogie. Vond ik ook erg fijn lezen, trouwensquote:
Ja, ik weet hetquote:
ohja, dat was ook iets met trilogiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://boeken.blogo.nl/2009/08/22/snel-geld-na-stieg-larsson/
[ afbeelding ]
Lekkaaaahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Nietus!!LotR
Jouw post is trouwens de enige die ik heb gelezen, damn wat ben ik druk de laatste paar dagen, kom nu net pas weer thuis, maar nu weekend!!!
Heb Thais besteld!!
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohja, dat was ook iets met trilogie![]()
Ik heb die eerste gelezen!! Wat een draak van een boek zeg! Die taal die hij gebruikt (ik kreeg 'm. In het NL) AFGRIJSELIJK
hihi. Ik heb niet zo snel ergens een uitgesproken mening over maar dát boek...! Ik las'm op vakantie en heb continu aan mn vriendinnetje stukjes voorgelezen "Oh, hier, weer zo;n vreselijk stukje!' Maar ik hem 'm wel uitgelezen, want de verhaallijn an sich vond ik dan weer wel prima te doenquote:
Je hebt groot gelijk! Precies dezelfde, of hebben ze het model nog in verschillende kleurtjes ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar iedereen is zo laaiend enthousiast
. En ik heb niet zo vaak zulke succesnummers
.
Eh...quote:
Goed idee juist!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik heb net op de Steps webshop nog een exemplaar van het jurkje gekocht. Kreeg er zulke geweldige reacties op dat ik een exemplaar achter de hand wil hebben voor als deze versleten is
Precies dezelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Precies dezelfde, of hebben ze het model nog in verschillende kleurtjes ofzo?
Ik moest wel heel erg wennen aan de manier van schrijven, maar zeker niet storend. Sommige woorden wel, maar dat wijt ik dan meer aan de vertaling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hihi. Ik heb niet zo snel ergens een uitgesproken mening over maar dát boek...! Ik las'm op vakantie en heb continu aan mn vriendinnetje stukjes voorgelezen "Oh, hier, weer zo;n vreselijk stukje!' Maar ik hem 'm wel uitgelezen, want de verhaallijn an sich vond ik dan weer wel prima te doen
Prachtig boekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De eenzaamheid van de priemgetallen bedoel je?.
Wat een deprimerend boek.
Oh, die is echt leuk ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies dezelfde.
@Mini:
[ afbeelding ]
Ik zeg het niet snel, maar hij staat me écht heel erg leuk.
Het huis van de moskee is tot het tweede beste Ned boek uitgeroepen (Na dat ene boek van Harry Muesliquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier nog het huis van de moskee staan en de wonderbaarlijke reis, maar mijn moeder kennende zijn het weer van die gehypte moslim boeken
Ik weet al wat jij woensdag aan gaat trekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies dezelfde.
@Mini:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij woensdag aan gaat trekken.
Deadline gehaald?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik ben zooo moe, Zucht.
foto van het jurkje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies dezelfde.
@Mini:
[ afbeelding ]
met jou erin dan he!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
foto van het jurkje!
@ Merel: Dat overkwam de Duutser hier ook. Alleen moet je je hier identificeren als je onder de 35 bent.
ik vind het huis van de moskee echt een heel erg mooi boek...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier nog het huis van de moskee staan en de wonderbaarlijke reis, maar mijn moeder kennende zijn het weer van die gehypte moslim boeken
Ga je die van SDB lenen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef neen het volgende:
Ik ga lenen, mama tandoori en de helaasheid der dingen. Of zijn dat te populaire boeken.
Dat is mooi kak. En waarom niet? Been gebroken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef loveli het volgende:
Kan minstens een paar weken geen hakken dragen
Ja, eh, iets meer info graag! Hoe / wat / waarom / wie / wanneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |