Je bent uit 74!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenZou het nu echt niet zien zitten om op te zoek te moeten gaan naar iets nieuws
Ik heb het geluk dat ik nog steeds maximaal 25 word geschat dus ja het valt wel mee. Tot ze erachter komen dat ik de 30 al voorbij ben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan blijkt het reuze mee te vallen?
nee, 2 maanden ouder dan ik.quote:
en dan val je in slaap?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben ik ver over mijn hoogtepunt heen!
Dat is te erg gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenZou het nu echt niet zien zitten om op te zoek te moeten gaan naar iets nieuws
Ik word gemiddeld ook 5 jaar jonger geschat, al ben ik daar niet weer zo heel blij meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik nog steeds maximaal 25 word geschat dus ja het valt wel mee. Tot ze erachter komen dat ik de 30 al voorbij ben.
Dan krijg ik opmerkingen als: goh en je was zo dronken vorige week, dat doe je toch niet meer op die leeftijd
"dat jullie nou doen hoe het hoort, ik doe graag hoe ik het wil... dat noemen ze genieten van het leven "quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan krijg ik opmerkingen als: goh en je was zo dronken vorige week, dat doe je toch niet meer op die leeftijd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik nog steeds maximaal 25 word geschat dus ja het valt wel mee. Tot ze erachter komen dat ik de 30 al voorbij ben.
vragen naar de bekende weg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
heb je trouwens een oud of jong vriendje?
glad en kaal dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo we benne weer jong, fris en fruitig
ja jij bent perfect, een jong uiterlijk maar de wijsheden van een ouwe lulquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word gemiddeld ook 5 jaar jonger geschat, al ben ik daar niet weer zo heel blij mee
Ik heb ook gezegd dat ik het prima naar mn zin had gehad en dat ik binnenkort weer los ga. En dat hij met zn 21 jaar nog wel wat kan leren van mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
"dat jullie nou doen hoe het hoort, ik doe graag hoe ik het wil... dat noemen ze genieten van het leven "
indd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]ok dan
ik word ook jonger geschat maar krijg dan niet zo'n reactie erna (ik ben dan ook nooit dronken)
wel dat er telkens weer verbaasd gezegd wordt: jij ...jaar!? NEE dat kan niet je liegt!
En na 20x begint het dan best te irriteren
joh, zou ze daarom misschien die "vraag" stellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ja dus, hebben we gisteren geleerd van Nouk
Hier, heb je een zak Werthers Echte. Want jij bent tenslotte ook heel bijzonderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja jij bent perfect, een jong uiterlijk maar de wijsheden van een ouwe lul
Dat gaan we meemaken zaterdagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
indd.
owhjah, nog een mooie,werd laatst 32 geschat
die gast die dat deed moet echt poep in zn ogen hebben gehad. da's net zoiets als tegen mij zeggen dat ik 22 lijk ofzo, degene die dat doet lach ik ook in zn gezicht uit
kweenie meer hoe oud je bent en waarom kan 32 niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
indd.
die gast die dat deed moet echt poep in zn ogen hebben gehad. da's net zoiets als tegen mij zeggen dat ik 22 lijk ofzo, degene die dat doet lach ik ook in zn gezicht uit
oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, heb je een zak Werthers Echte. Want jij bent tenslotte ook heel bijzonder
[ afbeelding ]
Aanstellerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
indd.
quote:
Niet altijd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef STING het volgende:
Ja dus, hebben we gisteren geleerd van Nouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |