Starbucks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is best wel lekker, weet je.
Tof gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef Floxcie het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN IN EEN FEESTJE DIT WEEKEND?
[ link | afbeelding ]
KLIK OP DE BANNER VOOR MEER INFORMATIE. ALSJEBLIEFT TOEVOEGEN IN DE VOLGENDE OP.
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent bij mij, je bent veilig.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik weer even afwezig
Die Fanta-stick kwam sowieso al niet meer. Graseter evenmin.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die gaan we draaien als je ook komt.
Je bent welkom meisje, een pilletje in je breezer en je wordt rustig, en vergeet alle zorgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is dat ik nog maar 1 week meedraai, maar anders..
Ik kan niet ik heb een feessie en ik mot werrekuh om 9 uur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die gaan we draaien als je ook komt.
Drink geen breezer, is bier ook goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je bent welkom meisje, een pilletje in je breezer en je wordt rustig, en vergeet alle zorgen.
deze man snapt hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je bent welkom meisje, een pilletje in je breezer en je wordt rustig, en vergeet alle zorgen.
Boeiendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die Fanta-stick kwam sowieso al niet meer. Graseter evenmin.
ONBEGRIJPELIJK HARIBOquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
ik ben moe zeg, moet over minder dan 7 uur ook alweer gewoon op
wat doe ik hier eigenlijk?
1 gratis conducteurspetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Socios het volgende:
Krijgt men serieus één gratis sletje bij de meet van morgen?
Als je een beetje je best doetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Socios het volgende:
Krijgt men serieus één gratis sletje bij de meet van morgen?
Clarinetverkopersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die Fanta-stick kwam sowieso al niet meer. Graseter evenmin.
vrouwen die een biertje drinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Drink geen breezer, is bier ook goed?
Ja dat mag ook, lekker gek.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Drink geen breezer, is bier ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |