Ik vind 't al een heel aardige poging. Zit zelf nog een beetje te kijken hoe ik dit ga aanpakken. Eerst nog maar een nachtje over slapen misschien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, schijt!Ik kon ff niks verzinnen en het plaatje om mee te beginnen was akelig klein!
Dat dus!quote:
ja dus als we toch op de ouderwetsche toer gaan kan een tvp'tje toch wel, puur uit historisch belangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef eucalyptus het volgende:
Zeer zeker potentie! Een topic om in de gaten te houden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:54 schreef SpauldingPF het volgende:
Fallout Bioshock style in de OP, vet
Ja godverdomme!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Ja euhh geen linkje naar de originele blog? weblog.fok.nl/viewSingleItem/32340/Ouderwetse-reclame.htm
quote:
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef HaJee het volgende:
Ook maar eens wat geprobeerd....
[ afbeelding ]
Kees op het beeldschermquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de bestequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, schijt!Ik kon ff niks verzinnen en het plaatje om mee te beginnen was akelig klein!
Alsof er een naam onder staatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:54 schreef ToT het volgende:
Bwehehe, er zijn al gebande mensen die ook meedoen en aan mij vragen om hun paintjes hier te posten, maar posten namens gebanden mag niet, dus mogen ze het mooi zelf plaatsen zodra ze hier weer mogen komen!
pas op voor de moraalridderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:54 schreef ToT het volgende:
Bwehehe, er zijn al gebande mensen die ook meedoen en aan mij vragen om hun paintjes hier te posten, maar posten namens gebanden mag niet, dus mogen ze het mooi zelf plaatsen zodra ze hier weer mogen komen!
't valt best mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je dan toch in het Engels wil doen, doe het dan goed.....
beautifull?quote:
Dat niet, maar ik wil zelf niet geband worden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pas op voor de moraalridder
oke, terechtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil zelf niet geband worden!
Inspiratie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef deepart het volgende:
Leuk topic.
Ik mis alleen de 450 euro het was mieters paint.
Iets soortgelijks staat al op de 1e pagina!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef deepart het volgende:
Leuk topic.
Ik mis alleen de 450 euro het was mieters paint.
Goed idee!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Probeer eens die noise layer boven alles te doen en dan spelen met de opacity.
ik vind 'm geniaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:41 schreef ToT het volgende:
Normaal niet toegestaan, maar hopelijk heeft SWJ niks door...![]()
[ afbeelding ]
Catchy slogan, al zeg ik het zelf!
Ik wilde eigenlijk SpauldingPF doen aangezien die doodleuk meedoet met geyle plaatjes posten, maar ik weet niet of alle ONZ'ertjes buiten de nachtbagger om hem wel kennen!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:05 schreef ToT het volgende:
Eerlijk is eerlijk: vroeger was er ook weerstand tegen Fok!Of zou het toch een verborgen reclame kunnen zijn als je kijkt naar wie het geschreven heeft?
[ afbeelding ]
(Beetje schots en scheef allemaal!)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk SpauldingPF doen aangezien die doodleuk meedoet met geyle plaatjes posten, maar ik weet niet of alle ONZ'ertjes buiten de nachtbagger om hem wel kennen!Jij bent een stukkie bekender, denk ik!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]No flame intended!
Beetje groot formaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |